Onze lieve dochter van 16 weken (12 gecorrigeerd) heeft totaal geen ritme!! Als moeder die nogal lekker gaat op structuur is dit erg lastig. Uiteraard ga ik mee met haar behoeftes, maar toch denk ik dat het voor beide zoveel meer rust zou geven. Ivm krampjes in de eerste maanden was het voor haar lastig om flesjes in een keer leeg te drinken. Mijn vermoeden is dat ze daardoor zichzelf heeft aangeleerd vaker te drinken. Daarnaast beginnen we de dag ook altijd verschillend. De ene keer is mevrouw om 5.30 wakker en krijst ze van de honger, en de andere dag om 7u. Hierdoor kom ik dus nooit iedere dag aan de 1e fles om 7. Probeer wel iets te rekken, maar anderhalfuur is echt onmogelijk. Dan biedt ik haar een flesje van 150 aan, maar deze drinkt ze vaak niet leeg. Daardoor komt ze na 3 soms 2 uur alweer voor het volgende flesje. En dit gaat dan ongeveer de hele dag zo door. We hebben geprobeerd een schema aan te houden, maar dan zit ik de hele dag met een huilende baby die vraagt om de fles… pff nu met slecht slapen erbij raak ik er enorm gefrustreerd van. Iemand die tips heeft??? Alvast heel erg bedankt. 🙏