31 Reacties

6 dagen geleden

Onze dochter heeft dit ook heel erg gehad. Onze huisarts raadde toen aan om 10cc extra water bij in de fles te doen en als dat niet werkte een druppeltje olijfolie bij in de fles. Bij onze dochter werkte 10cc water extra in de fles al genoeg.

6 dagen geleden

Reactie op Fenke1994

Vindt dat ook weer zo wat, ze poept normaal gesproken wel elke dag (behalve ...
Ja en misschien als je alleen af en toe een zakje geeft wanneer ze er niet af kan komen dat kan ook nog he, bij ons doen we het wel elke dag omdat zij gewoon ecjt anders er niet af kan komen en vind het zielig om haar met pijn en verstopping te laten zitten 😊

6 dagen geleden

Toen onze dochter moeilijk kon poepen mochten we een druppel olijfolie aan de fles toevoegen van de huisarts

6 dagen geleden

Reactie op Fenke1994

Nee doe ik dus niet en ook geen flessen indikken of wat dan ook want heb du ...
Heb je nog BV in de vriezer staan? Dan kan je ontdooien, het laagje vet eraf scheppen en dat geven. Of gewoon de hele voeding. Werkt laxerend ;)

6 dagen geleden

Masseren onder aan de voetjes !

6 dagen geleden

Reactie op Anoniem_MM

Heb je nog BV in de vriezer staan? Dan kan je ontdooien, het laagje vet era ...
Ik geef op 1 voeding per dag na nog (live) BV! Ga nu wel langzaam verder afbouwen, maar dat voordeel zou ze dan nog moeten hebben toch?

6 dagen geleden

Reactie op Anoniem_MM

Voor langere termijn misschien probiotica proberen? En ik weet niet of je a ...
Hier ook een knulletje met hele gevoelige darmen.. wij gebruiken nu structureel probiotica en merken dat de scheetjes er makkelijker uitkomen zonder gehuil! Ook wordt er elke dag gepoept..

6 dagen geleden

Reactie op gewoonk

Hier ook een knulletje met hele gevoelige darmen.. wij gebruiken nu structu ...
Welke gebruik je?

6 dagen geleden

Reactie op Hannekelalala

Welke gebruik je?
Deze! Eerst zelf een aantal weken gebruikt ivm borstvoeding en nu krijgt ie elke avond een flesje, dus krijgt hij het rechtstreeks in zn fles 😊

6 dagen geleden

Update: ze heeft gepoept! Ze had wenochtend gehad bij de opvang en die zeiden ook dat ze dachten dat ze wat last had van d’r buik doordat ze scheetjes aan het laten was enz. Eenmaal thuis lag ze in de box te spelen en toen kwam het! Op het aankleedkussen liggend nog een tweede lading, had gelukkig alleen nog dr kleertjes uit en de luier zat nog dicht haha. Maargoed, dit was een kwestie van tijd dus en heb haar nog steeds niet kunnen ‘helpen’ met d’r vlagen van ongemak…

5 dagen geleden

Reactie op Fenke1994

Ik geef op 1 voeding per dag na nog (live) BV! Ga nu wel langzaam verder af ...
Moedermelk werkt laxerend, kunstvoeding niet. Dus zelfs al met 1 voeding kv kan het laxerende effect van moedermelk tegen gehouden worden. Fijn dat ze inmiddels gepoept heeft ☺️!