18 Reacties

vorig jaar

Ja hier! We waren best lang bezig met in elkaar zetten! Ook gelijk op de kamer zetten waar die moet komen te staan haha, hij is best zwaar.

vorig jaar

Voor elke lade 1 set skubb

vorig jaar

Ik heb 5 sets van de skubb bakken gebruikt in die van mij

vorig jaar

Tip!!! Op YouTube is een filmpje die Is echt veel duidelijker dan de handleiding vonden wij!

vorig jaar

Wij vonden het best toentertijd veel werk, zeker de lades 😅

vorig jaar

Echt een rot ding om in elkaar te zetten 🫣 Heb volgens mij 5 setjes van de skubb bakken gebruikt!

vorig jaar

Haha ik weet echt niet meer hoe lang ik erover heb gedaan, maar ik ben dol op klussen en vond het een leuk taakje! Alweer 2,5 jaar geleden. In de onderste lades hadden wij grote dingen liggen zoals dekentjes en slaapzakken, daar nooit bakjes voor gebruikt. Ik denk dat wij met 2 setjes bakjes wel uitkwamen. Zou het even af laten hangen van wat je waar in legt :) veel klusplezier ;)

vorig jaar

Ik heb zelf 4 setjes van de skubb bakjes, maar je hoeft ook niet elke lade van rand tot rand te vullen met bakjes. Soms kan juist de ruimte die ‘over’ blijft na een paar bakjes ook een ‘vak’ vormen. Durf niet te zeggen hoeveel uur we in totaal bezig zijn geweest met die kast in elkaar te zetten, maar mijn man is een middag bezig geweest en ik heb het de volgende ochtend af gemaakt met een vriendin. Was dus wel een hoop werk, maar heel blij met de uiteindelijke kast!

vorig jaar

Mijn vriend heeft ‘m in een avond in elkaar gezet, ligt denk een beetje aan hoe handig je er mee bent maar was wat hem betreft dus niet moeilijk. Wel zwaar idd dus zet m op de goede plek in elkaar. Ik heb 2 sets verdeelbakjes gebruikt volgens mij maar heb de lades niet vol met bakjes. In sommige lades een paar en in de onderste twee lades niets. Is wat je handig vindt denk ik. Ben wel heel blij dat we deze grote hebben gekozen! Kan alles erin kwijt en blijft overzichtelijk.

vorig jaar

Reactie op Reina-

Echt een rot ding om in elkaar te zetten 🫣 Heb volgens mij 5 setjes van de ...
Zit er iets bij om hem in elkaar te zetten of moet je zelf iets van gereedschap in huis hebben?

vorig jaar

Je zou even op YouTube kunnen kijken, daar zie je hoe je de kast in elkaar zet en met welk gereedschap ☺️

vorig jaar

Omg mijn man vond dit ding een crime om in elkaar te zetten.

vorig jaar

Reactie op Reina-

Echt een rot ding om in elkaar te zetten 🫣 Heb volgens mij 5 setjes van de ...
Heeiii ik zit op tiktok te scrollen en zag ineens iets dat me bekend voorkwam, inderdaad dit babykamertje! Hoiii 😂🙋🏻‍♀️

vorig jaar

Ik heb deze in elkaar gezet in mn eentje toen ik 25 weken zwanger was, heeft me zo’n 4-5 uur gekost

vorig jaar

Reactie op Fenke1994

Heeiii ik zit op tiktok te scrollen en zag ineens iets dat me bekend voorkw ...
Hahahah wat grappig! Thats me 🙈🥰

vorig jaar

Wij gebruiken hem ook als commode, eerst voor onze oudste en nu weer. Ik weet alleen nog dat m’n partner heeft geholpen omdat t een vrij zware kast is en ik al een eindje opweg was in de zwangerschap. Maar als je gewoon netjes de stapjes volgt staat ie zo ☺️

vorig jaar

Heb je nog gereedschap nodig of zit dat erbij?

vorig jaar

Reactie op celineschtn

Heb je nog gereedschap nodig of zit dat erbij?
Een platte en kruiskop schroevendraaier, een hamer, een rolmaat en een potlood. Van IKEA kun je alle handleidingen altijd alvast bekijken op de website en daar staan de benodigdheden ook in, je kunt dan ook vast door de stappen scrollen en bedenken of het je erg ingewikkeld lijkt… alhoewel dat altijd lastig inschatten blijft 🙉