51 Reacties

9 maanden geleden

Hier precies hetzelfde.. vannacht ieder uur op de klok gezien door buikkrampen. Ze heeft hem ook vorige week dinsdag gehad.. ik schrik wel van de bijwerkingen..

9 maanden geleden

Reactie op jongemamaworden

Hier precies hetzelfde.. vannacht ieder uur op de klok gezien door buikkram ...
Nou ik ook. Onze meid is ook nog is ontzettend verkouden. Vind dit zo zielig

9 maanden geleden

Mij werd door de jeugdarts verteld dat de bijwerkingen rond dag 8 na de vaccinatie het meest konden zijn. Onze zoon heeft hem 2 weken geleden gehad maar we zien nog steeds wel dat hij wat last van krampjes heeft, wordt wel beter hoor!

9 maanden geleden

Reactie op Jeanine93

Mij werd door de jeugdarts verteld dat de bijwerkingen rond dag 8 na de vac ...
Hahaha oh neee. En dan tegen de tijd dat ze weer opgeknapt is is het alweer tijd voor ronde 2 🥲

9 maanden geleden

Reactie op Jeanine93

Mij werd door de jeugdarts verteld dat de bijwerkingen rond dag 8 na de vac ...
Het lastige is ook dat het nagenoeg gelijk is met de standaard darmmkrampenpiek. Wat is wat🙄? Echt geen idee

9 maanden geleden

Onze dochter heeft hem vorige week maandag gehad maar merk weinig aan haar alleen huilerig

9 maanden geleden

Hier een heel huilerige baby, soms ontroostbaar en ook krampjes..heb gelezen dat ze prikkelbaarder kunnen zijn, misschien hierdoor het huilen?

9 maanden geleden

Reactie op noukkie00

Onze dochter heeft hem vorige week maandag gehad maar merk weinig aan haar ...
Heeft jouw dochter dat ook nog steeds na bijna een week? Ik was al bang ineens een huilbaby te hebben tot dat ik dacht misschien de bijwerkingen

9 maanden geleden

Ja hier ook! Vooral ernstige krampen en eindeloos krijsen van de pijn. Haar een zetpil gegeven en dit gaf haar wat meer rust. In de informatie staat dat de bijwerkingen 8 dagen kunnen duren. Als dit na dag 8 niet overgaat of je baby heeft uitdrogingsverschijnselen zou ik zeker contact opnemen met de huisarts.

9 maanden geleden

Hier ook vorige week dinsdag de vaccinatie gehad, de eerste dagen juist niet kunnen poepen en dan ineens diarree, tot nu toe is dat bij 1 luier per dag gebleven. Meer krampjes, borrelend buikje, veel willen slapen en ontroostbaar huilen. Volgens het cb kon ze er enkel wat diarree van krijgen maar je merkt dat ze duidelijk niet in haar doen is, mega zielig 🙈

9 maanden geleden

Hier afgelopen woensdag gehad en alleen woensdag en donderdag iets huilerig. Daarna nergens meer last van gehad, ook weinig last van krampjes gehad

9 maanden geleden

Hier ook vorige week dinsdag de vaccinatie bij 8+3, en sinds afgelopen donderdag echt krijsen van de krampen, met name 's ochtends en 's avonds. 's Nachts slaapt ze wel goed, ook na haar nachtvoeding (gelukkig). Bij ons was de krampenpiek net voorbij voor de vaccinatie, echt te sneu dat ze hier nu weer doorheen moet. Maar goed, als dit slechts de bijwerkingen van het vaccin zijn wil ik niet weten hoe ze zich zou voelen als ze echt het rotavirus zou hebben, dus we houden het grotere doel voor ogen. Maar zielig is het wel dus we knuffelen wat af hier.

9 maanden geleden

Hier nog niks gemerkt, afgelopen zaterdag zou dag 8 zijn na het vaccin.

9 maanden geleden

Reactie op kerstkransje

Hier ook vorige week dinsdag de vaccinatie bij 8+3, en sinds afgelopen dond ...
Maar het rotavirus wordt ook in je kind gedruppeld bij dit vaccin. Daarom hebben ze zo'n last van de darmen, het blijft een darmvirus. Alleen zeggen ze dat dit minder erg is dan wanneer ze het op 'natuurlijke wijze' zouden oplopen 🤷

9 maanden geleden

Reactie op Denisevdc

Hier ook vorige week dinsdag de vaccinatie gehad, de eerste dagen juist nie ...
Hier precies hetzelfde maar dan vorige week woensdag gehad. Verder ook zo! Echt wel zielig 😔

9 maanden geleden

Hier geen extreme bijwerkingen gehad hoor. De eerste dag huilerig, daarna veel slapen.

9 maanden geleden

Hier ook veel krampen! Erg zielig. Bij mamma zijn werkt gelukkig wel maar ze is echt onrustiger. Iemand enig idee wat het effect zou zijn als je de tweede ronde niet neemt? Als het dan helemaal voor niks is zou dat beetje zonde zijn. Maar anders zit ik daar wel aan te denken. Vind het toch wel heftig dat ze zoveel last heeft en die darmen zijn zelf nog aan het rijpen... Dus heb er inmiddels wel wat twijfels bij

9 maanden geleden

Reactie op sunflowerlily

Heeft jouw dochter dat ook nog steeds na bijna een week? Ik was al bang in ...
Ja mijn dochtertje heeft t nog steeds helaas, erg aanhankelijk als ik haar weg leg doet ze niks anders dan huilen dat heeft zo sindsdien dus je bent niet de enige 🙈