348 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben 10+2 en al 5kg aangekomen 🙈

4 maanden geleden

Ik ben juist 2 kilo afgevallen 7wkn

4 maanden geleden

Ik ben nu ook al rond de 5 kilo aangekomen terwijl ik niks bijzonders eet. Zal wel bij mij horen ofzo.. vorige zwangerschap kwam ik 24 kilo aan, maar zo snel als dat het erop kwam, zo snel ging het er ook vanzelf weer af na de bevalling!

4 maanden geleden

Ja ik ben 8.4 weken. En bijna 4 kg afgevallen😟

4 maanden geleden

10+1 en weeg nog precies hetzelfde!

4 maanden geleden

Nog maar 800 gram aangekomen. Maar bij de eerst vlogen de Kiko's er juist pas aan het einde bij. Toen ruim 20kg aangekomen (en maar 10 weer verloren 😂)

4 maanden geleden

9+6 en juist 1,5-2 kg afgevallen ook al eet ik gewoon goed..

4 maanden geleden

Ik ben 9+1 en door de misselijkheid 3kg afgevallen

4 maanden geleden

10 weken, 7 kilo afgevallen door misselijk en overgeven. Is op zich geen probleem omdat ik te dik ben. Ik denk dat je misschien wat meer bent aangekomen door meer bloed, opgezet zijn zoals voor ongesteldheid (maar blijft nu hangen). Ik zou het bespreken met de vk, maar je geen zorgen maken. Volgende week termijnecho?

4 maanden geleden

Hai, ik zou je er niet al teveel zorgen om maken hoor. De een komt in het eerste trimester wat meer aan dan de ander, ieder lichaam is anders en je bent gewoon een mensje aan het bouwen dus je lichaam zal daardoor misschien ook wat meer voedingsstoffen en vocht vasthouden. Ik snap dat het je beangstigd, dit heb ik ook heel erg maar mijn verloskundige zei dat het echt niets uitmaakt en je je gewicht een beetje moet proberen los te laten in deze fase van de zwangerschap. Ik ben ook al 3 kg aangekomen trouwens en nu 9+5. Geniet van je zwanger zijn ✨

4 maanden geleden

Ik heb nog niet gewogen (8 weken nu). Tijdens mijn vorige zwangerschap kwam ik 10 kg aan tot de 28e week. En na de 28e week ben ik geen gram meer aangekomen, terwijl ik me toen eindelijk fit en goed voelde. Tot de dag dat ik ging bevallen, toen woog ik ineens 2 kg extra haha. Kortom, maak je geen zorgen, ieder lijf reageert anders en dat je nu relatief snel aankomt zegt niks over je gewichtstoename in je verdere zwangerschap.

4 maanden geleden

Hier 2,5 kilo bij 9 weken

4 maanden geleden

Ik heb mezelf voor genomen na iedere maand te wegen. Toen ik er achter kwam was ik 1 kg kwijt en bij maand twee was ik 2kg aangekomen. Dus totaal 1 kg erbij. Maar god, mijn buikje is echt wel groter nu vaak in de avond. Dus ben benieuwd over 2 weekjes 🥲

4 maanden geleden

Ik heb me niet gewogen. Bij de verloskundige wel maar ik heb bewust niet meegekeken. Ik probeer gezond te eten en niet teveel te snoepen en ga er vanuit dat alles wat er anders bij komt ‘babygewicht’ is. Ik pas in principe mijn broeken nog wel.

4 maanden geleden

Ik weiger uit principe bij de verloskundige te wegen (met kleren en alles aan). Weeg me dagelijks thuis en voldeed vorige keren prima. Ca 1,5 kg erbij met ruim 7 weken. Maar dat is ook nog december uitloop met al het lekkers in huis 😂

4 maanden geleden

9+1, gewicht gelijk, maar mijn buik lijkt wel alsof ie 5 kilo extra heeft meegekregen. Om van m´n borsten nog maar te zwijgen 😅.

4 maanden geleden

7 weken nu en al 2.4kg aangekomen. Mijn borsten zijn ineens meloenen haha

4 maanden geleden

Ik was bij de eerste na 12 weken 4 kilo minder maar eind van de zwangerschap 20 Kilo meer…. 2e na 12 weken 9 kilo minder eind van de zwangerschap 2 kilo minder dan toen ik begon. Nu 3e en bijna 11 weken en 3 kilo minder dan 11 weken geleden.

2 maanden geleden

Hoe is t nu bij jullie met aankomen? Ik ga einde week wegen met 20 weken

2 maanden geleden

Bijna 20 weken en 5kg erbij. Aan het begin juist niks aangekomen en laatste 3 weken ineens 5 kg. Zegt niet dat het de hele tijd zo doorgaat hoor!