6 Reacties

19 uur geleden

Wow, dat klinkt echt als een droomkind! Dat doorslapen tot 8 uur is echt bijzonder zeg :) Uit nieuwsgierigheid: geef je flesvoeding of borstvoeding? Volgens mij hebben kleintjes niet meer dan 3 uur slaap nodig overdag. Dus dan zou je er prima aan zitten 👍🏽 Hier een baby van 4 maanden die ook 4 dutjes doet, maar wel korte van 3 kwartier. Verder in de nacht nog heeeel veel wakker, afgelopen nacht 5 voedingen. Hopelijk binnenkort net zo’n ritme als bij jullie ;-)

19 uur geleden

3 a 4 slaapjes van 30/40 min

19 uur geleden

Reactie op Tess1000

Wow, dat klinkt echt als een droomkind! Dat doorslapen tot 8 uur is echt bi ...
Ja klopt heel erg geluk mee ! Ik geef flesvoeding, eerst deed ik tegen 23:30 een voeding geven en heb in overleg met cb deze voeding weggelaten en gaat eigenlijk tot nu toe goed ! Ze krijgt 180 ml + 6 schepjes

19 uur geleden

Onze kleine slaapt nog best veel overdag. Na 1.5 uur is ze echt wel moe. Soms slaapt ze 45 minuten en soms echt 2 uur. Zij doet wel nog echt 3 a 4 slaapje per dag. Slaapt helaas nog niet door in de nacht omdat ze nog niet zulke grote flessen kan drinken dus rond 3:00 heeft ze dan echt honger.

19 uur geleden

Reactie op Tessaxxx97

Onze kleine slaapt nog best veel overdag. Na 1.5 uur is ze echt wel moe. So ...
Ja hier is het na 1,5 uur ook klaar en wilt ze naar bed

19 uur geleden

Hier meestal 4 dutjes per dag. Vaak nog hazenslaapjes van 30/45min. De laatste weken zit er vaak 1 beter dutje bij van 1.5 tot 2u.