17 Reacties
7 maanden geleden
Onze dochter doet vaak nog slaapjes 2x van 1.5 tot 2 uur. Ik laat haar gewoon, slapen doet slapen denk ik altijd 🥰
7 maanden geleden
Hier ook 2 dutjes van 1,5 tot 2 uur per dutje. Op de opvang wel regelmatig nog 3 dutjes, dan is de laatste ongeveer 45 min.
7 maanden geleden
Wij maken onze dochter wakker bij beide slaapjes. Dit omdat ze anders om of voor 5:00 uur wakker wordt in de ochtend.
In de ochtend slaapt ze 30 tot Max 45 minuten en in de middag 2 uurtjes. Bij mijn zoon moesten we hetzelfde doen destijds. Onze kinderen moeten overdag gewoon niet teveel slaap hebben blijkbaar 😩
7 maanden geleden
Reactie op Ram01
Wij maken onze dochter wakker bij beide slaapjes. Dit omdat ze anders om of ...
2,5u á 2u45min is toch ook niet weinig? Ik ben blij dat ze dat sindskort doet en als je googelt is het heel normaal/gemiddeld. Kinderen die nog veel meer slapen overdag zijn eerder uitzondering.
7 maanden geleden
O heerlijk klinkt dit. Mijn dochtertje slaapt met geluk in totaal 2 uur overdag, maar meestal zitten ee op max 1.5 uur (2x dutje van 45 minuten)
7 maanden geleden
Reactie op Fenke1994
Tot voor kort 1,5u verdeeld over 3 dutjes. Heel soms 2u. Sinds twee weken r ...
Hier ook 2,5 tot 3 uur over 2 dutjes. Meestal 1x 1,5 tot 2 uur en 1x 45 min tot 1 uur. Hij gaat er lekker op!
7 maanden geleden
Reactie op CheyenneVK
O heerlijk klinkt dit. Mijn dochtertje slaapt met geluk in totaal 2 uur ove ...
Haha nou hij komt in de nacht nog rustig 4x. Dus zo heerlijk is het niet altijd hihi
7 maanden geleden
Reactie op Tessa1987_______
Haha nou hij komt in de nacht nog rustig 4x. Dus zo heerlijk is het niet al ...
Same, en dan lekker 2 uur lang wakker zijn😅
7 maanden geleden
Wat klinkt dit heerlijk! Hier 2x 20 minuutjes! Als we geluk hebben wat langer, maar das echt als we een drukke dag hebben gehad 😅