11 Reacties

3 dagen geleden

Nu ik dit lees kan ik wel in huilen uitbarsten! Natuurlijk bedoelde mijn dochter dit! Het slapen gaat sowieso al tijden dramatisch maar ze duwt soms ook mijn shirt weg als ik haar in slaap aan het wiegen ben. Ik negeerde dit en zei ga maar lekker slapen lieverd. Uiteindelijk ging ze ook wel lekker slapen maar voel me echt zo zo zo rot ☹️ Laatst deed ze dit ook al toen we samen aan het spelen waren toen zei ik ja dat is mijn shirt waar ik jou shirtje. En zo speelde we verder. Phoe word er misselijk van dat ik dit zo heb genegeerd bij het slapen gaan 😢

3 dagen geleden

Ja heel herkenbaar, ze ligt het liefst met haar duim in haar mond met haar handje tussen mijn borsten. En anders ligt ze graag met haar hoofd in mijn nek dwars over me heen te slapen of met haar hoofd op mijn blote buik. Dat tussen mijn borsten vind ik niet altijd zo, want ze zit constant te friemelen en knijpen, en het maakt haar niet uit wanneer ze het doet(dus ook gewoon op bezoek e.d)

3 dagen geleden

Onze kleine man heeft dat ook vanaf dag één gehad. Hij slaapt nu wel gewoon in zijn eigen bedje, maar hij wilt overdag wel echt bij mij liggen voor het slapen gaan. Hij ligt dan ook met zijn hoofd in mijn nek en dan met zijn lichaam helemaal op me. Ik koester het, want er komt een dag dat hij het niet meer wilt ❤️

3 dagen geleden

Reactie op SarahLuna

Nu ik dit lees kan ik wel in huilen uitbarsten! Natuurlijk bedoelde mijn do ...
Niet zo streng voor jezelf zijn mama!! Zo te horen was je er op een liefdevolle manier voor haar, en hoe zij het ‘t liefste zou willen kan niet altijd door de situatie/wat mama fijn vindt/wat mama begrijpt. Ze werd toch alsnog heel fijn geknuffeld ☺️ Ik herken dit (de huidhonger specifiek) overigens niet per se, maar wel dat ze erg knuffelig wordt. Voordat een van ons met haar naar boven gaat wil ze eerst nog even een slaaplekker knuffel (of twee) van de ander, ze komt vaak tijdens het spelen even naar ons toe en slaat haar armpjes om ons heen en ze wil tijdens het samen spelen het liefst op schoot zitten. Zo gezellig! 🥹❤️

2 dagen geleden

Reactie op SarahLuna

Nu ik dit lees kan ik wel in huilen uitbarsten! Natuurlijk bedoelde mijn do ...
Ohh jeetje wat vervelend! Ik begrijp helemaal dat je je hier nu even naar van voelt. Het is ook soms ook zo lastig om te snappen wat ze wilt. Zolang je je best doet en vooral veel liefde geeft komt het vast ook goed ♡ er komt vanzelf een moment waarop het kwartje valt. Soms reageer ik ook boos, dan herpak ik mezelf maar voel ik mij wel even rot. Ik ging mij ook afvragen of ik haar te weinig huidcontact had geboden, maar nu probeer ik het weer beter te doen. Zolang je kindje liefde krijgt en voelt (en als je je er zo druk om maakt kan ik mij niet voorstellen dat ze te weinig liefde krijgt hahah) komt het helemaal goed ♡♡

2 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ja heel herkenbaar, ze ligt het liefst met haar duim in haar mond met haar ...
Ohja onze meid maakt t ook niet uit, maar op openbare plekken wil ik ook niet dat ze mijn shirt erg omhoog doet

2 dagen geleden

Reactie op Kim-SJ

Onze kleine man heeft dat ook vanaf dag één gehad. Hij slaapt nu wel gewoon ...
Ja precies. Vaak zit ik nog minimaal een uur met haar bij haar slaapjes zodat ze goed kan slapen. Mijn man vind dit een lastige taak (krijgt hij veel last van z'n rug) maar ik probeer er van te genieten voor zolang het kan (wel met m'n telefoon mee want een uur niks doen is wel heel lang hahahah)

2 dagen geleden

Reactie op SandraM2024

Ja precies. Vaak zit ik nog minimaal een uur met haar bij haar slaapjes zod ...
Dat heeft hij niet meer voor het slapen gaan, maar hij komt echt naar me toe als hij bij me wilt zijn. Soms is dat op de vreemdste momenten, als ik aan het koken ben ofzo, maar dan geef ik er aan toe. Meestal wil hij dan 10 minuten even op me liggen en dan is het weer goed ☺️

2 dagen geleden

Reactie op Kim-SJ

Dat heeft hij niet meer voor het slapen gaan, maar hij komt echt naar me to ...
Ohja ook schattig! Het is bij ons niet nog voor het slapen, maar als ze tussendoor wakker wordt. Je merkt dan dat ze er echt nog niet aan toe is om wakker te worden, maar valt ook niet meer zelf in slaap. Als ze dan bij mij gelegen heeft en ze wordt wakker is ze weer helemaal vrolijk

gisteren

Reactie op SandraM2024

Ohja ook schattig! Het is bij ons niet nog voor het slapen, maar als ze tus ...
Dat is lief om te lezen! Zo zie je dat ieder kindje wat anders nodig heeft 🥰