9 Reacties

vorig jaar

Dit had mijn zoontje ook altijd. Nu bijna 12 weken. Ik heb gemerkt dat het te maken heeft met vermoeidheid/honger. Ik doe hem altijd 鈥榮 avonds voor bed in bad en doe dit nu direct als hij ontwaakt uit zijn laatste dutje. Verder zorg ik dat zijn kamer warm is en niet te fel licht. Ook doe ik hem niet te lang in bad, meestal merk ik wel wanneer hij er klaar mee is. Maar dat is soms dus al wel na 5 minuten!

vorig jaar

Voorzichtig de f枚hn erop werkt hier top! 馃き

vorig jaar

Wij hadden dit ook en kregen eerst de tip lekker ingepakt in doeken te knuffelen (eventueel tegen bloot bovenlijf) zodat ze rustig worden. Blijkbaar als we gingen haasten met aankleden maakten we het erger in zijn onrust en dit werkt echt goed. En kleertjes warm maken om een kruik/op de verwarming en lekker kletsen tegen de baby

vorig jaar

Hier ook altijd. Tot ik nu elke dag badje doe al routine voor de nacht en het lijkt ook of ze nu meer gewend is. Indd niet te lang max 10 minuten en dan badcape er goed omheen en even knuffelen 2 minuutjes en dan leg ik d'r neer. Op een of andere manier vind ze op d'r buik leuk na het badje haha dus dat geef de mogelijkheid d'r ruggetje goed af te drogen en dan meteen te masseren met olie. Wellicht heb je er iets aan!

vorig jaar

Reactie op xMara

Dit had mijn zoontje ook altijd. Nu bijna 12 weken. Ik heb gemerkt dat het ...
Dit wilde ik ook zeggen, bij mijn dochter was het meestal honger. Ze wordt ook veel te actief van douchen of badderen dus wij doen dit nu wat meer overdag ipv 鈥榮 avonds. Anders wordt slapen niks meer

vorig jaar

Ik geef haar altijd meteen de tut als ik haar in haar badcape wikkel. We hebben ook geen felle lamp op haar kamer en ik probeer altijd op fluister niveau haar te kalmeren met mn stem. Als het dan ook niet werkt dan droog ik dr wat sneller af en dan leg ik dr meteen aan de borst maar meestal valt ze dan in slaap dan is ze eigenlijk super moe van het douche/badje

vorig jaar

Bij ons maakt niet uit op welk tijdstip de baby in bad gaat. Bij ons ook altijd huilen na het badje bij aankleden. Moet wel zeggen dat het nu iets minder wordt nu hij wat ouder is (15 weken). En dus ook nu pas goed kan insmeren na het badje. Eerder deed ik dat dan op een later moment (alleen armpjes en beentjes en gezichtje). Maar onze baby houdt gewoon niet van kleertjes aan en uit trekken. In het begin vond ik het heel moeilijk en nu weet ik dat het gewoon ligt aan het gefrummel aan hem met kleertjes wat hij niet leuk vind.

vorig jaar

Huilen bij afdrogen en aankleden is hier standaard na het douchen.. niet gek natuurlijk.. wij willen onszelf ook zo snel mogelijk afdrogen en lekker warm aankleden.

vorig jaar

Een klein elektrisch kacheltje aanzetten en haar daar pal voor zodat ze in de hitte ligt. Wij vinden het bloedheet, zij geniet. 馃槄 21 graden is een lekkere temperatuur maar blijkbaar hebben sommige baby鈥檚 liever tropisch ;)