Hoi allemaal,
Ons ventje is ongeveer 3,5 maand. Sinds een week of 4 geleden zijn we begonnen met een vaste bedtijd en avondritueel. Hij gaat om 19:00 naar zn bedje. Ik kan hem zonder problemen op bed leggen. We doen zijn muziek beertje aan, dan op de comode opfrissen, pyamatje en slaapzak aan, in de stoel zitten flesje drinken, dan nog even rechtop en kroelen. Meestal valt hij dan al in slaap. En dan kusje en zijn bedje in. Papa doet precies hetzelfde als ik. (Heeft dit in de eerste week ook wel kunnen doen) Maar zodra hij in de stoel wil gaan zitten voor zn fles is het krijsen/huilen het gaat dan door merg en been. In de nacht is dit wisselvallig het geval, vaak alleen bij verdriet. (Zodra hij de kleine man overgeeft aan mij is hij stil)Alleen bovenstaande momenten zijn drama maar De droomvoeding kan hij gewoon geven. Overdag spelen, beneden de fles geven, op bed leggen . Dat kan allemaal wel. Papa word hier heel onzeker en gefrustreerd van, en voor mama zou t soms fijn zijn om toch in de avond een keertje weg te kunnen. zijn er mischien mensen die dit herkennen en nog tips hebben? Is het mischien een fase?