18 Reacties

4 weken geleden

Hoe staat zijn bedje? Onze zoon sliep veel rustiger en makkelijker (in) toen hij de gehele kamer goed kon zien. Dus het bedje 90掳 gedraaid.

4 weken geleden

Hier pr茅cies hetzelfde! Sinds een week ineens om 06:13 precies wakker en dan ook gelijk huilend 馃ゲ Ik lees even mee..

4 weken geleden

Hier een dochter die altijd al heel goed heeft geslapen en de laatste weken ineens tussen 5.00 en 6.15 wakker werd. Na wat borstvoeding ook echt niet meer ging slapen. We snapte er niks van. Hoorde ik gisteren op kdv dat sommige kindjes wel een maand moeten wennen aan de wintertijd. Misschien dat het komt door de klok verzetten? Vanmorgen was ze 7.15 weer wakker. Weet nog niet of dit blijft, hoop het wel馃槄. En bij ons zou het ook kunnen komen dat ze gisteravond wat anders heeft gekregen dan borstvoeding voor het slapen (ik ga afbouwen en heb nog maar weinig productie). Daar zou je misschien ook nog wat mee kunnen proberen?

4 weken geleden

Hier is het ook wisselend. Waar hij eerst door sliep en heel relaxed wakker werd, wordt hij nu of savonds laat huilend wakker en lastig te troosten of smorgens vroeg en andere dagen is het weer prima. Ik dacht ook aan het verzetten van de klok of doorkomen van kiesjes maar laat voor de zekerheid ook zijn oren checken gezien het toch net wat onrustiger oogt dan eerder

4 weken geleden

Misschien is er iets anders dat hij aan het verwerken is dat hij onrustig wakker wordt. Zoals lopen oid. Ik denk dat zoiets vanzelf over gaat.

4 weken geleden

Reactie op Reina-

Hier pr茅cies hetzelfde! Sinds een week ineens om 06:13 precies wakker en da ...
Gek is dat dan zo ineens h猫! Hoe ziet jouw ochtendritueel eruit?

4 weken geleden

Reactie op DdGL90

Hier een dochter die altijd al heel goed heeft geslapen en de laatste weken ...
Ja ik vind het zo gek aangezien hij de eerste week na het verzetten van de klok gewoon rond 07:00 nieuwe tijd wakker werd. Wordt jouw kindje ook huilend wakker opeens?

4 weken geleden

Hier is het juist opeens huilen bij het naar bed brengen, krijsen krijsen zodra ze het matras raakt. Gisteren ook wat huilerig wakker.

4 weken geleden

Ik heb een lichtje aan waardoor mijn dochter de kamer goed genoeg kan zien. Ze vind helemaal donker niet fijn

4 weken geleden

Reactie op SarahLuna

Ik heb een lichtje aan waardoor mijn dochter de kamer goed genoeg kan zien. ...
Dat ga ik ook eens proberen. Wat voor lichtje heb jij?

4 weken geleden

Dit is bij ons ook sinds 2 weken. Eerst altijd rond 7 uur wakker en meestal zonder huilen . Nu om 5 uur en vandaag zelfs om 4 uur(!!) wakker, huilend en niet meer willen slapen. Overdag gaan dutjes ook moeizaam. We waren naar 1 dutje aan het overgaan maar nu ze zo vroeg wakker is redt ze niet om tot de middag gezellig te blijven zeg maar :( ze is wel aan het beginnen met lopen, heeft ook zure tandjespoep en die wintertijd.. pfff kan zoveel zijn ik weet het niet. Ik ben moe dat weet ik wel 馃槤
Mijn ervaring is dat wanneer mijn zoontje huilend wakker wordt, hij eigenlijk nog wilde doorslapen. Hier ook sinds een week ofzo, dacht dat t door de vaccinatie kwam eigenlijk. Neem m dan nog ff uurtje in bed bij ons, dan slaapt hij gelijk door. Kan hij het koud hebben wellicht?

3 weken geleden

Reactie op VurigeDennenappel635751

Mijn ervaring is dat wanneer mijn zoontje huilend wakker wordt, hij eigenli ...
Precies dat is ook mijn ervaring. Ik heb z鈥檔 nekje regelmatig gevoeld maar hij voelt lekker warm aan. Het is 19 graden en hij heeft een 2tog slaapzak aan met romper lange mouw. We zijn 3 weken geleden wel verhuisd en wonen langs een spoor. Wellicht dat die daar nog aan moet wennen. Ik moest zelf ook aan dat geluid wennen en kan me voorstellen dat dat bij een kindje misschien langer kan duren

3 weken geleden

Huh, wat vreemd , wij hebben ook precies hetzelfde ! We maakten hem altijd rond 7.00 wakker en nu al een paar dagen tussen 5.30 en 6.00 wakker met groot verdriet en zichbaar nog moe...

3 weken geleden

Reactie op -Cha-

Huh, wat vreemd , wij hebben ook precies hetzelfde ! We maakten hem altijd ...
Ja hier is het ook nog gaande.. geen idee wat het is..

3 weken geleden

Reactie op RD1996

Dat ga ik ook eens proberen. Wat voor lichtje heb jij?
Ik heb de white noise. Je kan hier ook een lichtje op aan doen maar als deze uit staat licht het ook nog een beetje op. Ik doe meestal met naar bed gaan een muziekje aan en dus een lichtje op de zachte stand en rood licht. Heb dr timer op 2 uur staan dat het muziekje uit gaat en dan het rode licht ook maar dan gaat het normale licht nog aan als het apparaat uit staat.dus blijft er altijd een lichtje aan staan wat ze heel fijn vind

3 weken geleden

Reactie op SarahLuna

Ik heb de white noise. Je kan hier ook een lichtje op aan doen maar als dez ...
Heb t geprobeerd maar geen verandering helaas 馃ゲ馃ゲ

2 weken geleden

Hier is het weer over (voor zolang het duurt). Hoe gaat het daar?