8 Reacties
20 dagen geleden
Ik heb dit ook gehad. Weet niet op hoeveel flesjes je per dag zit of borstvoeding? Maar die van mij wou blijkbaar meer melk tegen einde van de dag dus flesje extra en sinds ik dat doe slaapt ze hele avond/nacht door tot ochtend en huilt ze ook niet meer rond dat tijdstip. Hierdoor zit ik dus einde van de dag met flesjes dichter op elkaar
20 dagen geleden
Reactie op Rosa24
Ik heb dit ook gehad. Weet niet op hoeveel flesjes je per dag zit of borstv ...
Nu op 4 x 180.
Dat is een goeie, dan gaan we dat proberen dat we een flesje rond dat tijd stip geven.
Dankjewel ☺️
20 dagen geleden
Wij hadden dit ook, bij ons was het vanaf 17:00 tot ze naar bed ging. Bij ons was het vooral over vermoeidheid. Sinds we goed haar wakker tijden in de gaten houden slaapt ze einde middag vaak ook nog een dutje waardoor ze in de avond als ze wakker is ook vrolijk is!
20 dagen geleden
Ja hier hetzelfde ook een extra flesje.. en vaak ook gewoon moe.. slaapt hier echt nog wel 4 a 5 keer per dag (overdag) is nu 4 maanden en paar dagen..
17 dagen geleden
Hier al sinds de geboorte een goede slaapster, maar elke avond vanaf de fles van 19u tot zeker 21u30 een hele onrustige baby. Niks is goed.
(En ik begin t mega frustrerend te vinden)
Soms slaapt ze dan om 21u30 en krijgt ze een droomvoeding rond 22u30 en dan de nacht in. En soms is ze na een half uur week wakker.
We proberen het te accepteren maar dat is de ene dag makkelijker dan de andere 🫣
17 dagen geleden
Bij ons niet standaard maar wel als ze bijvoorbeeld overprikkeld of oververmoeid is van de dag. Dus bijv met haar op visite geweest of ze is aan het einde van de dag al te lang wakker doordat haar laatste dutje niet goed uitkwam. Onze dochter is heel nieuwsgierig en let heel erg op wat er allemaal om haar heen gebeurt of op een ‘nieuwe’ omgeving waar ze een keer is. Goed voor haar ontwikkeling maar zorgt er wel voor dat ze snel overprikkeld is. Alles is natuurlijk nieuw voor haar, ookal denken wij “Dit is gewoon ‘ook een woonkamer’, wat is hier nu spannend aan?”. Misschien heeft jullie dochter dat ook en moet ze het aan het einde van de dag dan allemaal verwerken?