105 Reacties

5 maanden geleden

Onze Bailey is ook aanhankelijker geworden. Ze ligt ook alleen bij mij op schoot. Ze heeft volgens mij nog eerder de schopjes gevoeld dan mijn vriend.😅

5 maanden geleden

Samen slapen ❤️😍

5 maanden geleden

Dit was vd week, heerlijk tegen mijn buik aan 🥰.

5 maanden geleden

Ik heb nog niks van nu, maar hij laat me niet in de steek tot vervelens aan toe soms. Kom alleen ook niet bij onze dochter in de buurt want hij gromt en houd je echt op afstand.

5 maanden geleden

Ps 16 jaar gelden kwam ik er na 30 weken achter zwanger te zijn. Achteraf had ik maar eerder na onze hond geluisterd. Zei wist t blijkbaar wel en ook die liet me niet in de steek. Vind t best bijzonder dat hun t voelen en in de gate hebben

4 maanden geleden

Dit kon ik jullie niet weerhouden 🥹😍

4 maanden geleden

Zo schattig allemaal! Onze Max is nog niet helemaal zichzelf nadat zijn zus overleed afgelopen december. Een hele fijne herinnering is dat ze na de embryo terugplaatsing allebei op me kwamen slapen.

4 maanden geleden

Tot het laatste moment knuffelend met mij en de baby in de buik.. helaas vandaag onze lieverd die ook zooo lief was met onze andere kindjes moeten laten inslapen.. 😭. Hij had nierfalen en we wisten dat het eraan zat te komen, maar echt gebroken.. 💔

4 maanden geleden

Jazeker hier ook

4 maanden geleden

Reactie op ldrivewood

Tot het laatste moment knuffelend met mij en de baby in de buik.. helaas va ...
Gecondoleerd, wat enorm verdrietig.

4 maanden geleden

Reactie op ldrivewood

Tot het laatste moment knuffelend met mij en de baby in de buik.. helaas va ...
Sterkte met dit verlies 😔💕

4 maanden geleden

Hier ook niet bij mij weg te branden 🤣❤️

4 maanden geleden

Reactie op ldrivewood

Tot het laatste moment knuffelend met mij en de baby in de buik.. helaas va ...
Ach wat sneu, gecondoleerd!

4 maanden geleden

♥️

4 maanden geleden

Hier ook zodra ik ga zitten word ik belaagd door al het dieren gespuis. Vooral door deze dame.

4 maanden geleden

Mijn kat en poes brengen opeens heel veel muizen, vogels en andere beesten binnen. Deden ze anders nooooit 😫😂

4 maanden geleden

Reactie op Nikki199104

Hier ook zodra ik ga zitten word ik belaagd door al het dieren gespuis. Voo ...
Aawh dit is zo cute

4 maanden geleden

Hier ook, 1 van de katten kwam nooit onder de dekens en sinds ik zwanger ben wel, tegen de buik op gekruld😊

4 maanden geleden

Liefst met zn 2en op schoot tegenwoordig 🤣

2 maanden geleden

🥰