105 Reacties

2 maanden geleden

😻❤️

2 maanden geleden

Gelukkig komt deze meneer niet op m'n buik liggen 🤭 maar wel een stuk rustiger wanneer ik alleen met hem wandel, ligt onderaan de trap of bij de voordeur te slapen in de nacht (voorheen altijd gewoon op zn kussen), komt vaker even 'checken' of alles goed gaat door langs te lopen en een 'boopje' te geven tegen mijn arm of buik. Ook veeeel alerter naar andere mensen op straat.

2 maanden geleden

Heerlijk tegen m'n buik aan terwijl ik thuis aan het werk ben 🥰

2 maanden geleden

Bij mij was het in het begin dat onze hond niks van me wilde weten😅 nu komt ze af en toe weer bij me liggen, met haar kop op mn buik, of zoals ze vanmorgen op deze manier bij me kwam liggen. Al paste dat bijna niet meer door de buik🤰🏼🤭

2 maanden geleden

Ach wat een mooi onderwerp hier. Wij hebben helaas onze fantastische labrador moeten laten inslapen gisterenavond...💔 Hij was 12 en kon niet meer zelfstandig eten en drinken. Hij zocht inderdaad mijn nabijheid op en vorige zwangerschap deed hij dit ook. Mijn dochter heeft echt leren kruipen en rechtstaan met hem. 🥰 Wat een gemis is dat hier. Al die tegenstrijdige emoties. Deze zwangerschap is fysiek veel lichter dan de vorige maar potverdorie, mentaal gezien 100 x zwaarder. Geniet van jullie lieve dieren allemaal ❤️❤️.

2 maanden geleden

Reactie op Stresskiekje1992

Ach wat een mooi onderwerp hier. Wij hebben helaas onze fantastische labr ...
Ach wat sneu! Gecondoleerd ❤️ wat onwijs jammer dat je dat nu moet missen. Hopelijk kun je desondanks nog wel verder genieten van je zwangerschap🫶🏻

2 maanden geleden

Mijn hond ligt de hele dag in de babykamer en zelfs in de wipstoel 🤪

2 maanden geleden

Reactie op Stresskiekje1992

Ach wat een mooi onderwerp hier. Wij hebben helaas onze fantastische labr ...
Wat verdrietig 😢. Heel veel sterkte gewenst 🍀

2 maanden geleden

🥰

2 maanden geleden

Reactie op Stresskiekje1992

Ach wat een mooi onderwerp hier. Wij hebben helaas onze fantastische labr ...
Wat ontzettend naar. Heel veel sterkte met het verlies 🙁💕

2 maanden geleden

Nooit echt een schootkat geweest. Maar laatste maanden veel bij ons, en ook bij de buik liggen 💕

2 maanden geleden

Mijn hond van 11 die enorm aanhankelijk en gevoelig is lijkt totaal niet door te hebben of niet te willen weten dat er een baby komt. Ze draait haar hoofd weg als ik zeg “baby in de buik”. Ze stelt me eigenlijk een beetje teleur 😅. Met wandelen houdt ze wel meer rekening met mijn trage wandeltempo, dan gaat ze stil staan en wacht op me en kijkt ze me aan met een hele lieve smile.

2 maanden geleden

In het begin van de zwangerschap lagen mijn katten ook graag bij me, maar nu m’n buik dikker is willen ze er niet zoveel van hebben😂🫢🙈 ligt toch niet meer zo comfortabel als eerst

2 maanden geleden

Onze rode man❤️ lag af en toe wel bij mij maar meer bij mijn vriend. Tot aan een maand geleden lag onze anders kat altijd bij mij. Week nooit van m’n zijde. We hebben haar helaas nu precies een maand geleden moeten laten inslapen😭 nu is hij niet bij me weg te slaan en als hij bij me ligt, ligt hij echt tegen of op mijn buik❤️ ik geniet intens ik vraag me alleen af is het omdat we zijn vriendin moeten missen, door de kleine meid in m’n buik(reageert heel veel als hij bij me ligt) of een beetje van beide. Wel gevraagd of m’n lieve meisje even naar beneden wil kijken van waar ze ook is om er toch een beetje bij te zijn als onze meid geboren wordt/is.

2 maanden geleden

Hier ligt ze ook graag op mijn buik❤️

2 maanden geleden

Zo leuk om al jullie foto’s te zien 🥰

2 maanden geleden

Dit is Stuka, normaal gesproken komt ze nooit bij me liggen en is ze vaker te vinden bij mijn vriend op schoot. Maar de laatste weken komt ze steeds vaker bij me liggen. Mijn oranje kater Sherman lag normaalgesproken altijd bij mij op schoot maar hij vind mijn bewegende buik maar eng. Dus nu ligt hij trouw tegen me aan op de bank.

2 maanden geleden

Mijn lieve hond. Gebruikt mijn buik nu ook graag als kussen 🫶

2 maanden geleden

Afgelopen maanden was mijn kat een beetje afstandelijk sinds de zwangerschap maar sinds enkele dagen ineens niet meer van mijn zijde geweken! 💙

2 maanden geleden

Op, in en bij mij dit beest. Wordt er af en toe niet goed van 😅 ze is als kitten hier gekomen toen mijn zoontje een jaar was dus is kleine kinderen wel gewend. Ben benieuwd hoe ze straks reageerd op de kleine, gok dat haar moeder gevoelens ook naar boven komen