105 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Liscath

Mijn hond van 11 die enorm aanhankelijk en gevoelig is lijkt totaal niet do ...
Hier hetzelfde, hij lijkt niks door te hebben 😅 Hij is wel waakzamer, veel meer blaffen als er iemand aan de deur staat als ik alleen thuis ben en als ik op straat alleen met hem wandel. Ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren op de kleine!

2 maanden geleden

Onze kat komt sinds ik zwanger ben echt boven op mij liggen,aait met haar potje dan ook echt mijn gezicht, en praat een stuk meer terwijl ze eigelijk niet echt een miauwt.heel zorgzaam en waaks geworden. Focust zich de hele tijd op mijn buik.en zodra ze ziet dat ik naar de bank ga rent ze snel naar mij toe.ben ook heel benieuwd hoe dat straks is als de kleine er is.

2 maanden geleden

Reactie op Annekevv

Hier hetzelfde, hij lijkt niks door te hebben 😅 Hij is wel waakzamer, veel ...
Oh wat interessant om te lezen. Hoe oud is je hond? De mijne heeft nooit veel geblaft, alleen als de deurbel gaat. maar balft zo ongelofelijk veel ik wordt er soms echt gek van!

2 maanden geleden

Reactie op Liscath

Oh wat interessant om te lezen. Hoe oud is je hond? De mijne heeft nooit ve ...
ik drukte perongelijk op verzenden. Ze staat heel erg aan, bewaakt het hele huis. En ze likt ook overmatig haar poten.. misschien ervaart ze toch stress dat er verandering aankomt. Het kan ook zijn dat ze verveeld is, omdat ik minder lang met haar wandel. Ook zo benieuwd hoe ze op de baby gaat reageren. Dat blaffen als de baby slaapt is natuurlijk niet wat je wil.

2 maanden geleden

Reactie op Liscath

ik drukte perongelijk op verzenden. Ze staat heel erg aan, bewaakt het hele ...
Onze hond is bijna 3. Als mijn man (ook) thuis is, is hij veel rustiger. Hoop inderdaad dat dat blaffen wel minder wordt als de baby er is 🙈 Apart hoe ieder beest weer anders reageert hè :)

2 maanden geleden

Hier zo'n schoothond 🙈

2 maanden geleden

Hier worden de baby spullen goed bewaakt en warm gehouden 😊

2 maanden geleden

Hier een zelfzame foto dat onze hond tegen mijn buik aan ligt. Verder heb ik het idee dat ze juist wat meer afstand neemt nu ik tegen het einde aanloop. Het zwangerschapskussen is wel favoriet.

één maand geleden

Onze nieuwe kitten die even de buik komt aflikken 🥰

één maand geleden

Ze vind het spannend maar is wel al ff komen kijken

één maand geleden

Afgelopen tijd is onze lieve tommie steeds vaker op schoot te vinden. Normaal ligt hij veel bij vriendlief maar tegenwoordig gaat hij waar ik ook ga 🥰❤️

één maand geleden

🤣🤣

één maand geleden

Reactie op Annekevv

Hier hetzelfde, hij lijkt niks door te hebben 😅 Hij is wel waakzamer, veel ...
Dit heb ik ook! Hij is altijd al meer waakzaam als ie alleen met mij is, maar nu zwanger word ik af en toe gek van het geblaf. Denk ergens wel, is die kleine alvast maar aan het geluid gewend 😂🤪.

één maand geleden

Als hij de kans krijgt, ligt hij er het liefste zo bij 🥰

één maand geleden

All day every day. Niet bij mij weg te branden. Net als tijdens mijn eerste zwangerschap. We hebben nog een oude rode kater en die is liever op zichzelf, maar zelfs hij komt meer aandacht bij mij halen.

één maand geleden

Normaal ligt ze altijd zo dicht mogelijk tegen mij aan, dus vind dit zo wel heel bijzonder😍 ben heel benieuwd hoe ze straks op de beeb reageert.

één maand geleden

Bij mij ligt ze ook veel vaker bij me dan eerst 🥰

één maand geleden

Mijn twee knuffeldiertjes 🩵🩵

één maand geleden

Fotoshoot gehad afgelopen week samen met onze honden. De blik van onze herder is echt om bij weg te smelten🥰

één maand geleden

Reactie op Samantha_1997

Fotoshoot gehad afgelopen week samen met onze honden. De blik van onze herd ...
Deze foto vind ik zo schattig om te zien 🥰