105 Reacties

één maand geleden

Hier ook een zorgzame hond 💖☀️

één maand geleden

Mijn lieve kitten blue van 4 maandjes komt vaak bij me liggen en tegen mn buik♥️🥺

één maand geleden

Reactie op kytje

Mijn lieve kitten blue van 4 maandjes komt vaak bij me liggen en tegen mn b ...
Aahh een siameesje, lief hoor. Had er ook precies zo eentje, die is helaas vorig jaar overleden. Nu wel 2 oosterse kortharig wat behalve de kleur natuurlijk hetzelfde is, superaangankelijk. Gisterenavond wilde eentje perse bij mij liggen, tegen m'n buik aan, liefst erop, maar dat is nu echt niet comfortabel

één maand geleden

Wij vierde gister nog een in klein comité de verjaardag van mijn man en in ene ging hij helemaal op m’n schoot en buik kruipen toen iedereen er was. Leek wel alsof ie me in ene ging beschermen.

één maand geleden

Heerlijk kussentje 🐱 (lekker ook met deze hitte 🤭)

één maand geleden

Telt na de geboorte ook haha?

één maand geleden

Reactie op San2711

Telt na de geboorte ook haha?
Aaahwww wat gezellig!! 🤩🥹

één maand geleden

🥰

één maand geleden

De hele dag lekker in de buurt van de buik

één maand geleden

Onze kleine kroeler is nu uit logeren bij mn ouders (om ons wat extra rust te geven en omdat we er verzekerd van wilden zijn dat ie hier niet vergeten zou worden met alle drukte) Maar de weken ervoor was hij nog aanhankelijker dan normaal en kwam soms gewoon bovenop mn buik liggen 😂

één maand geleden

Reactie op rinnie

De hele dag lekker in de buurt van de buik
Sphynx 😻. Die van mij knuffelen ook alleen maar mijn buik. En wijken niet van me zijde zo bijzonder

één maand geleden

Mijn lieve hondje altijd in de buurt van mijn buik 🤍🐶

één maand geleden

Reactie op Thanysha

Sphynx 😻. Die van mij knuffelen ook alleen maar mijn buik. En wijken niet ...
Aaah ja wat lief he! De mijne de laatste weken ook niet. Die volgt me overal waar ik naartoe ga en zit het liefst de hele dag naast of op mn buik 🥰

één maand geleden

🥰

één maand geleden

Mijn poes wijkt niet meer van mijn zijde 😅 Ieder toiletbezoek gaat ze mee, als ik een dutje doe ligt ze voor de slaapkamerdeur de wacht te houden. Echt super cute 🥹

één maand geleden

Deze (normaal) wildebras is nu heel zachtaardig en nieuwsgierig en volgt mij overal. Ze blijft wel netjes net op afstand van de baby, raakt de baby niet aan. Ik krijg wel enorm veel kopjes.

23 dagen geleden

Reactie op Thanysha

Sphynx 😻. Die van mij knuffelen ook alleen maar mijn buik. En wijken niet ...
Hier ook 1 alleen maar bij mij op mijn buik als ik bij mijn ouders thuis ben. Normaal is ze totaal niet fan van kinderen/baby's doordat ze vroeger bij andere mensen door kinderen gepest is. Ze is gelukkig al ruim 7 jaar bij ons en dat gaat gelukkig al een stuk beter en dit heeft ze nog nooit gedaan bij mijn zus of schoonzus toen ze zwanger waren.

23 dagen geleden

Ook na de bevalling is onze tom niet weg te slaan bij ons🥰

23 dagen geleden

Onze puppy gebruikte mijn zwangere buik als trampoline 😅. Reageerde niet als ze een schop gaf als hij er tegenaan lag of tegen aan speelde. Sinds dat ze geboren is is hij heel erg waakzaam en hij slaapt ook af en toe boven bij ons. Meestal naast haar bedje of eronder 😍. Als ik haar snachts verzorg dan loopt hij met me mee om alles in de gaten te houden. Super lief en mooi dat het al bij een jonge pup (14 weken) erin zit!

23 dagen geleden

Bijna even groot 🥰