105 Reacties

22 dagen geleden

Ik merk sinds dat onze kleine meid thuis is de katten juist minder aanhankelijk zijn en afstand nemen. Terwijl ze normaal altijd bij me sliepen en op me lagen en echt heel aanhankelijk zijn. Ze snuffelen aan haar trouwens en dan lopen ze ook weer weg, hoop dat dit een fase is 🙈

22 dagen geleden

Reactie op Momof2cats

Ik merk sinds dat onze kleine meid thuis is de katten juist minder aanhanke ...
Hoe lang geleden ben je bevallen? Bij mij na 9 dagen kwam een van onze katten eindelijk weer op schoot 🥹 ze vinden de baby nog steeds eng. Snuffelen ook inderdaad maar lopen dan (afkeurend?) weg.. hoop zo dat ze vriendjes worden maar wil niks forceren.

22 dagen geleden

Onze hond wil de hele tijd aan de voetjes van de baby likken, of aan zijn hoofd of handjes. De hond is nog maar 1 jaar en daardoor wild en enthousiast dus we zitten er bovenop. Sowieso vind ik een likje aan een voetje wel schattig maar niet op het gezicht of handen, alhoewel ik ook snap dat hij zo zijn genegenheid toont 🩵

22 dagen geleden

1 van onze katten vond de box ook wel erg lekker liggen. Dochtertje ernaast gelegd, maar toen die teveel ging bewegen was de kat toch zo weg 😅. Die kat was trouwens laatste maanden van zwangerschap superaanhankelijk. Altijd bij of naast me willen liggen. Sinds Livia is geboren is dit opeens veel minder. Maarja..ik zit dan ook constant met een nieuw klein mensje in m'n armen. Vind de kat nog ff niks 😉