11 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben bij 1e zwangerschap gefilmd hoe we samen een ballon kapot prikte waar roze confetti uitkwam (was voor ons toen ook een verrassing). Dit filmpje hebben we naar familie en vrienden gestuurd.

2 jaar geleden

Wij maakten het bij onze eerdere zwangerschap bekend tijdens Sinterklaas door stiekem blauwe pepernoten op tafel te zetten en af te wachten tot iemand iets opmerkte. Het was heel leuk om te zien hoe het kwartje viel.

2 jaar geleden

Reactie op Nicole234

Wij hebben bij 1e zwangerschap gefilmd hoe we samen een ballon kapot prikte ...
Jaa zoiets zaten we dus ook al aan te denken, enige is dat wij het zelf al wel graag willen weten 🤭

2 jaar geleden

Reactie op BlueyBingo

Wij maakten het bij onze eerdere zwangerschap bekend tijdens Sinterklaas do ...
Haha! Dat is ook een grappig idee!

2 jaar geleden

Reactie op Shan.m91

Jaa zoiets zaten we dus ook al aan te denken, enige is dat wij het zelf al ...
Ja dan kan je zelf de juiste ballon kopen en als ig gewoon filmen hoe je die kapot prikt toch.

2 jaar geleden

Bij onze eerste heb ik cupcakes gekocht, een beetje eruit gesneden in het midden, daar roze muisjes in gedaan en afgetopt met slagroom. Iedereen kreeg een cupcake en ze moesten dus een hap nemen om te zien welke kleur er in zat. Veel plezier met de voorpret alvast 🩵🩷

2 jaar geleden

Hier van t weekend de echo gehad. Daar hebben we 2 confetti poppers gekocht, en het gefilmd thuis. Daar leuk filmpje van gemaakt.

2 jaar geleden

Wij gaan waarschijnlijk van deze torch fakkels bestellen Wij voelen ons niet zo comfi met een camera op ons gericht😅

2 jaar geleden

Ik ben een soort boter, kaas en eieren bord aan het maken. Voor wie ver weg woont (mijn familie) maken we een filmpje, en voor mijn beste vriendinnen krijgen dan de 'uitslag' net niet te zien en krijgen dan via de post een roze of blauwe ballon. En voor wie dichtbij woont (schoonfamilie) komt hier eten en dan doen we live boter kaas en eieren. Bij mijn zoontje was het een ballon doorprikken en filmen omdat we toen nog in de covid periode zaten.

2 jaar geleden

Wij hebben de vorige keer voor onze kinderen (samengesteld gezin) een gender-reveal speurtocht gedaan. Door het bos. We hadden puzzelstukken verstopt en bij het eindpunt gaf de puzzel aan waar iets verstopt lag. Dat was een woordzoeker met de uitkomst dat het een meisje was. Voor familie en vrienden hadden we de woordzoeker.

2 jaar geleden

Mijn zusje wil graag een taart voor ons maken! Denk gewoon een witte taart van de buitenkant en dan de cakelagen in de kleur(en) (we krijgen een tweeling). Familie en vrienden kunnen dan komen voor koffie en een stuk taart en daarna is het feest weer voorbij. Hoeft van ons ook niet met zoveel poespas 😂