60 Reacties
één maand geleden
Gefeliciteerd 💕
(Geen haar op mijn hoofd, maar wij hebben al een tweede met 2.5 jaar leeftijdsverschil).
één maand geleden
Gefeliciteerd 🥳
Uit nieuwsgierigheid: waren jullie van plan om direct door te pakken? Hoe voel je je?
Wij willen zeker een tweede, maar zijn nog zo aan het genieten/bijkomen/lerende dat we echt voorlopig nog wachten. Ook al voel ik me goed, ik wil ook echt goed herstellen van de zwangerschap en bevalling voor ik m’n lijf weer aan het werk zet!
één maand geleden
Reactie op DankbareDauw058792
Ik ben nog niet eens toe aan een piemel in me🥲
Dit dus😢🤣
één maand geleden
Gefeliciteerd! Wij hebben zeker nog wel wens voor een derde maar ik wil mijn lijf weer 1.5 jaar de tijd geven om te herstellen tussendoor, ben echt verre van ontzwangerd. Zorg goed voor jezelf ook deze zwangerschap want zo snel weer zwanger zijn geeft een licht verhoogde kans op complicaties. Hele fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst 🩵🩷
één maand geleden
Pff nu een hele makkelijke baby, maar vooral handen vol aan peuter van bijna 3. Voel me lichamelijk al super (baby 10,5 week oud nu). Maar moet er niet aan denken om nu alweer zwanger te zijn haha. Zwangerschap ging best goed hoor, wel bekkepijn. Maar toch..ze adviseren toch ook wel om echt 9 maanden te ontzwangeren/herstellen. Maargoed..ik ben ook nog niet eens ongesteld geweest dus t zou ook echt nog niet gekund hebben 😅
één maand geleden
Gefeliciteerd, en fijn dat je je zo goed voelt! Ik heb zelf nu een tweede en de oudste is nog geen 2. Dus vind het pittig zat. Ook ik voel mij goed. Maar dat je al helemaal ontzwangerd bent is bijna onmogelijk.
Hoe lang duurt het voordat je hormonen weer in balans zijn na zwangerschap?
Er gebeurt, zeker de eerste weken na de bevalling veel met je lichaam, maar ook hormonaal. Je zult dit dus zeker merken. Het herstel van je lichaam na de zwangerschap wordt ook wel ontzwangeren genoemd. Je kan er vanuit gaan dat het minstens 9 maanden (of langer) zal duren voordat je lichaam weer helemaal hersteld is.
Dit heb ik niet zelf bedacht. Maar zijn hele studies naar gedaan
één maand geleden
Reactie op Sasdea
Gefeliciteerd 🥳
Uit nieuwsgierigheid: waren jullie van plan om direct doo ...
Ja, al snel na de bevalling kwamen we tot de conclusie dat we een tweede wouden, alleen hadden we niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren haha. Ondanks dat ik er even van moest bijkomen, ben ik er wel ontzettend blij mee, en kijk ik echt uit naar de volgende afspraken bij de vk 🥰.
Hoop alleen niet dat ik weer drie maanden achter elkaar misselijk ga worden🥲
één maand geleden
Gefeliciteerd!
Waren jullie er zelf al aan toe?
Na de geboorte van onze 2e hadden we vanaf 3 mnd geen voorbehoedsmiddelen meer. Niet actief proberen, gewoon ‘als het mag gebeuren is dat heel mooi en fijn’. Vanaf +- 6 maanden wel actief proberen en met 11 mnd missen abortion, 13 mnd start mooie zwangerschap van onze derde.
De wens voor een vierde is er nog wel en we hopen dat tussen 3 en 4 dan niet meer dan 2 jaar zal zitten, maar we wachten nu nog wel tot onze 3e minimaal 6-7 mnd oud is met ‘proberen’.