60 Reacties

één maand geleden

Van harte gefeliciteerd!!! Hier alleen nog echt niet aan een tweede toe ! Ook het advies om een jaar te wachten ivm keizersnede

één maand geleden

Gefeliciteerd 💕 (Geen haar op mijn hoofd, maar wij hebben al een tweede met 2.5 jaar leeftijdsverschil).

één maand geleden

Gefeliciteerd! 👶🏼🩵💗 Ik moet er nog héél lang niet aandenken, ik heb mijn handen vol aan onze dochter haha..

één maand geleden

Gefeliciteerd 🥳 Uit nieuwsgierigheid: waren jullie van plan om direct door te pakken? Hoe voel je je? Wij willen zeker een tweede, maar zijn nog zo aan het genieten/bijkomen/lerende dat we echt voorlopig nog wachten. Ook al voel ik me goed, ik wil ook echt goed herstellen van de zwangerschap en bevalling voor ik m’n lijf weer aan het werk zet!

één maand geleden

Oef.. gefeliciteerd en sterkte!! 😅🥰

één maand geleden

Ik ben nog niet eens toe aan een piemel in me🥲

één maand geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ohh ik zou heel graag willen 😅 alleen heeft het al eerder 8 jaar geduurd dus ben bang dat het niet zomaar gaat lukken. Maar zou er zeker klaar voor zijn 😊

één maand geleden

Reactie op DankbareDauw058792

Ik ben nog niet eens toe aan een piemel in me🥲
Dit dus😢🤣

één maand geleden

Gefeliciteerd! Wij hebben zeker nog wel wens voor een derde maar ik wil mijn lijf weer 1.5 jaar de tijd geven om te herstellen tussendoor, ben echt verre van ontzwangerd. Zorg goed voor jezelf ook deze zwangerschap want zo snel weer zwanger zijn geeft een licht verhoogde kans op complicaties. Hele fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst 🩵🩷

één maand geleden

Denk er altijd wel aan maar voor t eerst in mn leven t gevoel dat ik niet zwanger wil worden. Maar dat komt ook omdat we nog steeds met een 3 maand oude newborn zitten. (3 maand te vroeg geboren). Het is echt zo pittig om zo lang elke 2 a 3 uur te voeden.

één maand geleden

Wauw, gefeliciteerd! Hier na 11 weken nog niet eens toe aan seks 🙈

één maand geleden

Gefeliciteerd! 🥰 Ik moet er zelf nog eventjes niet aan denken, al is de wens voor meerdere kindjes groot! Zou zelf graag beginnen aan een tweede zodra de eerste ongeveer 1 is ☺️

één maand geleden

Pff nu een hele makkelijke baby, maar vooral handen vol aan peuter van bijna 3. Voel me lichamelijk al super (baby 10,5 week oud nu). Maar moet er niet aan denken om nu alweer zwanger te zijn haha. Zwangerschap ging best goed hoor, wel bekkepijn. Maar toch..ze adviseren toch ook wel om echt 9 maanden te ontzwangeren/herstellen. Maargoed..ik ben ook nog niet eens ongesteld geweest dus t zou ook echt nog niet gekund hebben 😅

één maand geleden

Gefeliciteerd, en fijn dat je je zo goed voelt! Ik heb zelf nu een tweede en de oudste is nog geen 2. Dus vind het pittig zat. Ook ik voel mij goed. Maar dat je al helemaal ontzwangerd bent is bijna onmogelijk. Hoe lang duurt het voordat je hormonen weer in balans zijn na zwangerschap? Er gebeurt, zeker de eerste weken na de bevalling veel met je lichaam, maar ook hormonaal. Je zult dit dus zeker merken. Het herstel van je lichaam na de zwangerschap wordt ook wel ontzwangeren genoemd. Je kan er vanuit gaan dat het minstens 9 maanden (of langer) zal duren voordat je lichaam weer helemaal hersteld is. Dit heb ik niet zelf bedacht. Maar zijn hele studies naar gedaan

één maand geleden

Reactie op Sasdea

Gefeliciteerd 🥳 Uit nieuwsgierigheid: waren jullie van plan om direct doo ...
Ja, al snel na de bevalling kwamen we tot de conclusie dat we een tweede wouden, alleen hadden we niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren haha. Ondanks dat ik er even van moest bijkomen, ben ik er wel ontzettend blij mee, en kijk ik echt uit naar de volgende afspraken bij de vk 🥰. Hoop alleen niet dat ik weer drie maanden achter elkaar misselijk ga worden🥲

één maand geleden

Gefeliciteerd! Waren jullie er zelf al aan toe? Na de geboorte van onze 2e hadden we vanaf 3 mnd geen voorbehoedsmiddelen meer. Niet actief proberen, gewoon ‘als het mag gebeuren is dat heel mooi en fijn’. Vanaf +- 6 maanden wel actief proberen en met 11 mnd missen abortion, 13 mnd start mooie zwangerschap van onze derde. De wens voor een vierde is er nog wel en we hopen dat tussen 3 en 4 dan niet meer dan 2 jaar zal zitten, maar we wachten nu nog wel tot onze 3e minimaal 6-7 mnd oud is met ‘proberen’.

één maand geleden

Reactie op Hamster90

Wauw, gefeliciteerd! Hier na 11 weken nog niet eens toe aan seks 🙈
Zooo ik ook niet 😂

één maand geleden

Gefeliciteerd! Ik vindt mn eerste kind hebben al best wel heftig en moet er echt wel aan wennen. Eerst wil ik psychisch ook weer helemaal op orde zijn voordat er een tweede komt.

één maand geleden

Reactie op alyssa026

Ja, al snel na de bevalling kwamen we tot de conclusie dat we een tweede wo ...
Ik hoop het ook niet voor je! Wens je een fijne zwangerschap toe🤗 Irish twins hebben jullie dan straks 😅

één maand geleden

Gefeliciteerd! 🥳💖