60 Reacties

één maand geleden

Hoe gaat het met je Alyssa? Heb je al een echo gehad?

één maand geleden

Gefeliciteerd met jullie nieuwe geluk! 🍀

één maand geleden

Reactie op Sasdea

Hoe gaat het met je Alyssa? Heb je al een echo gehad?
Op dit moment gaat het heel goed🥰, alleen is de afspraak voor de eerste echo pas 25 november. Ben zo ongeduldig, en kan echt niet zolang wachten haha

één maand geleden

Reactie op alyssa026

Op dit moment gaat het heel goed🥰, alleen is de afspraak voor de eerste ec ...
Oh mennn ja dat weet ik nog wel van die beginperiode: zo blij met de test maar ook zo spannend allemaal! Nou sterkte met aftellen 🥹

één maand geleden

Wij Alweer voor de 2e maand aan het proberen met oveluatie testen, onze ‘eerste’ kindje is nu net 12 weken oud en al 2x teleurgesteld geweest in negatieve test omdat dit kindje ons ook 3 jaar heb geduurd 🙈 hoe voel je je? Is het heftig?

één maand geleden

Reactie op alyssa026

Op dit moment gaat het heel goed🥰, alleen is de afspraak voor de eerste ec ...
Is het aftellen naar de echo al begonnen? 😅

één maand geleden

Wat fijn! Ik had vorig jaar hetzelfde scenario… ik heb toen m’n zwangerschapstest in de kerstboom gehangen 🤭 zo fijn dat ze nu zo kort op elkaar zitten van leeftijd (exact een jaar, beide van augustus). Maar wel pittig hoor, dat nemen we er graag bij he 😍

één maand geleden

Gefeliciteerd & een hele fijne zwangerschap gewenst! Wat fijn dat je ook al helemaal hersteld bent 🥰! Wij proberen nog even onze draai te vinden met de eerste. Had bij mijn eerste zwangerschap zoveel last van vermoeidheid, dat ik het nu vooral nog niet aandurf 🙈

één maand geleden

En hoe was de echo? 😊

25 dagen geleden

Hier inmiddels 3 maanden geleden bevallen en 5 weken zwanger 🙈

25 dagen geleden

Reactie op Danitsja Janssen

Hadden jullie het alweer gepland?

25 dagen geleden

Gefeliciteerd! Hoe voel je je erover? Vind je het spannend, of alleen maar blij?

12 dagen geleden

Reactie op Sasdea

Is het aftellen naar de echo al begonnen? 😅
Sorry voor de late reactie, heb inmiddels al twee echo’s gehad, en de vk is heel tevreden over hoe de baby eruitziet in de buik😊, en de kleine beweegt al heel veel. Ik ben uitgerekend op de verjaardag van mijn man🥰

12 dagen geleden

Gefeliciteerd🤗🎉, hoe voel jij je erbij?

10 dagen geleden

Ik had gisteren een positieve test we hebben een dochtertje van 4 maanden (6 augustus 2023) En volgens mijn eigen berekening ben ik straks 7 augustus uitgerekend Dus we zijn heel benieuwd en vinden het spannend omdat dit ook niet helemaal gepland was maar het is zeker welkom

10 dagen geleden

Reactie op Roos97!

Ik had gisteren een positieve test we hebben een dochtertje van 4 maanden ( ...
Gefeliciteerd! ❤️ Stel je voor, de baby wordt op dezelfde datum geboren 😅

10 dagen geleden

Reactie op Sasdea

Gefeliciteerd! ❤️ Stel je voor, de baby wordt op dezelfde datum geboren 😅
Dankjewel! Haha ja dat zou kunnen maar met de eerste ben ik ingeleid met 41 weken omdat het niet vanzelf begon

5 dagen geleden

Hier gister positieve test in handen gehad, net 4 maand geleden bevallen (1aug). Ook hier niet gepland maar superrr welkom 💖.