Wij Alweer voor de 2e maand aan het proberen met oveluatie testen, onze ‘eerste’ kindje is nu net 12 weken oud en al 2x teleurgesteld geweest in negatieve test omdat dit kindje ons ook 3 jaar heb geduurd 🙈 hoe voel je je? Is het heftig?
Wat fijn! Ik had vorig jaar hetzelfde scenario… ik heb toen m’n zwangerschapstest in de kerstboom gehangen 🤭 zo fijn dat ze nu zo kort op elkaar zitten van leeftijd (exact een jaar, beide van augustus). Maar wel pittig hoor, dat nemen we er graag bij he 😍
Gefeliciteerd & een hele fijne zwangerschap gewenst! Wat fijn dat je ook al helemaal hersteld bent 🥰!
Wij proberen nog even onze draai te vinden met de eerste. Had bij mijn eerste zwangerschap zoveel last van vermoeidheid, dat ik het nu vooral nog niet aandurf 🙈
Sorry voor de late reactie, heb inmiddels al twee echo’s gehad, en de vk is heel tevreden over hoe de baby eruitziet in de buik😊, en de kleine beweegt al heel veel. Ik ben uitgerekend op de verjaardag van mijn man🥰
Ik had gisteren een positieve test we hebben een dochtertje van 4 maanden (6 augustus 2023)
En volgens mijn eigen berekening ben ik straks 7 augustus uitgerekend
Dus we zijn heel benieuwd en vinden het spannend omdat dit ook niet helemaal gepland was maar het is zeker welkom