17 Reacties

14 dagen geleden

Accupunctuur heeft bij ons wonderen verricht. Met baby’s werken ze niet met naalden geen zorgen!

14 dagen geleden

Acupunctuur/acupressuur zeker het proberen waard

14 dagen geleden

Mijn zoontje heeft ook eczeem op z’n voorhoofdje. Hij krabt continue kleine wondjes open. Deze genezen gelukkig vrij snel. Ik heb Lanette zalf gekregen van de huisarts maar het blijft vermoeiend om hem continue in de gaten moeten houden zodat hij zich niet gaat openkrabben. Soms geef ik krab wantjes mee naar de opvang maar vind het ook echt zielig om hem steeds wantjes aan te doen. Het liefst wil ik geen hormoon zalf gebruiken maar heb het gevoel dat die lanette zalf niet voldoende gaat zijn. Dus ik volg even mee. 😮‍💨

14 dagen geleden

Ik was vroeger zelf heel erg rood eczeem en verl last van jeuk, ik had voedselallergie, kreeg speciaal poeder, ik krabde mezelf helemaal kapot. Me moeder vertelde dat mijn oma wantjes van hydrofiele doeken maakte en dat ze met mij naar een homeopaat gingen daarvoor.

14 dagen geleden

Mijn zoontje had het heel erg. Werkelijk alles geprobeerd. De huisarts wist ook niet meer wat te doen. Bij toeval kwam ik Grahams eczeem crème en huid/badolie tegen. Na 1x smeren was het al de helft minder en na een paar dagen was alles weg en is ook niet meer teruggekomen. Het is echt een wondermiddel voor kindjes met eczeem en/of een gevoelige huid. Het is vanaf de geboorte te gebruiken en er zitten geen hormonen enz in.

14 dagen geleden

Kijk eens op de instagram van Laura Rebel!

14 dagen geleden

Ga langs bij iemand die aan Chinese geneeskunde doet of een mesoloog. Kunnen echt wonderen verrichten! Geen idee waar je woont, maar mocht het in een buurt van Den Haag zijn, heb ik nog wel een goed adresje!

14 dagen geleden

Ik las ergens dat een badje met havermout ook kan helpen tegen bepaalde dingen

14 dagen geleden

Reactie op BeminnelijkeFeniks404639

Ga langs bij iemand die aan Chinese geneeskunde doet of een mesoloog. Kunne ...
Oh ik heb interesse !

14 dagen geleden

Tiny Todd smeren en in gesprek gaan met een orthomoleculaire arts heeft bij ons geholpen. Succes!

14 dagen geleden

Ik ben zelf naar een persoon geweest voor alternatieve geneeswijzen. Door drukpunten raak je je klachten kwijt. Zo ben ik van mijn migraine af gekomen en 3,5 jaar geleden had ik een enorme eczeem aanval door stress. Die man heeft mijn lichaam een soort van gehypnotiseerd leek het. Hij vroeg aan mijn lichaam wanneer het over zou zijn, bij de juiste termijn zou ik ‘omvallen’ dit was bij 2 weken. Na die 2 weken was het inderdaad over! Ik zou alleen even moeten opzoeken d.m.v wat hij dit doet. Wellicht zit er dan ook zo iemand in jullie buurt. Hoe hij het doet écht geen idee, maar voor mii werkt het wel echt!

14 dagen geleden

Reactie op vsmoonflower

Oh ik heb interesse !
Centrum voor osteopathie aan de laan van Meerdervoort 828. Meerdere doen Chinese geneeskunde daar!

14 dagen geleden

Frambozenzalf!

14 dagen geleden

Reactie op BeminnelijkeFeniks404639

Centrum voor osteopathie aan de laan van Meerdervoort 828. Meerdere doen C ...
Ah ben benieuwd! Thanks :)

12 dagen geleden

Reactie op Merlot93

Frambozenzalf!
Deze heb ik ook geprobeerd maar werd het heel rood van. Is dat normaal in het begin en had ik misschien moeten doorzetten?

12 dagen geleden

Als ik de klachten lees denk ik toch echt aan een allergie voor het een of ander. Ik zou persoonlijk zelf langs een orthomoleculair arts gaan of een kinesioloog. Zelf ben ik een aantal jaar geleden bij een kinesioloog geweest en ben ik erachter gekomen dat ik voor verschillende voedingsmiddelen gevoelig ben en kwam ik bepaalde vitamines en voedinsstoffen tekort. Nu heb ik geen tot weinig last meer van die klachten.