12 Reacties

4 dagen geleden

Dit klinkt heftig hey.. Ik ken natuurlijk jullie dynamiek verder niet, maar het klinkt inderdaad alsof hij niet erg betrokken is in jullie relatie en met de kinderen. Als hij thuis is, doet hij wel leuke dingen met jullie kinderen? In hoeverre heb je dit al met hem besproken? Lees wel dat je hebt aangekaart dat je moe bent en meer. Benieuwd wat zijn reactie is. Altijd goed om voor jezelf te kiezen! Hoewel me dat met 3 kinderen (samen) lastig lijkt.

4 dagen geleden

Is dit gedrag nieuw of zorgde hij ook al niet voor de oudste 2? Je zou nog relatietherapie kunnen proberen.voordat je iets besluit. Kijken of het meer aankomt als t door een buitenstaander wordt gezegd.

3 dagen geleden

Eerlijk is eerlijk je bent nu ook al alleenstaande moeder maar dan met nog een volwassene in huis tenzij hij je financieel goed ondersteund zie ik geen reden om bij zo iemand te blijven ook al is het moeilijk omdat je kinderen hebt 🫣

3 dagen geleden

Ooh lieverd. Een dikke knuffel voor jou. Zou het een optie kunnen zijn om in relatie therapie te gaan? Dat heeft ons echt enorm veel geholpen!

3 dagen geleden

Hij gaat af en toe een boodschapje doen met de middelste…. Maar verder eigenlijk bijna niet & met de oudste gaat die naar de voetbalwedstrijden en trainingen als dat uit komt met zijn werk! Ik heb al HEEL vaak dit soort gesprekken gevoerd maar dan gaat het even ietsje beter en dan gaat het weer van voor af aan…

3 dagen geleden

Reactie op 123Steef

Is dit gedrag nieuw of zorgde hij ook al niet voor de oudste 2? Je zou nog ...
Nee, dit gedrag heeft hij al sinds de oudste er is (al in de zwangerschap ook)… doet heel erg zijn eigen ding altijd… met alles!

3 dagen geleden

Reactie op Y.s

Eerlijk is eerlijk je bent nu ook al alleenstaande moeder maar dan met nog ...
Ja…. Zo voel ik me ook… hij was in oktober een week weg en eerlijk? Ik voelde me heel ontspannen en relaxed!

3 dagen geleden

Reactie op RD1996

Ooh lieverd. Een dikke knuffel voor jou. Zou het een optie kunnen zijn om i ...
Dat heb ik (na het bedrog) ook aangegeven maar daar staat hij niet voor open…. Dank je wel lieverd! 🩷🩷 Fijn jullie luisterend oor.

3 dagen geleden

Reactie op Mommyof1

Ja…. Zo voel ik me ook… hij was in oktober een week weg en eerlijk? Ik voel ...
Dat zegt eigenlijk al genoeg en ik klonk misschien redelijk bot in me bericht maar bedoelde het niet zo het is nooit een makkelijke keuze om je gezin te breken maar denk dat je er zelf alleen mentaal op vooruit zal gaan

3 dagen geleden

Reactie op Mommyof1

Dat heb ik (na het bedrog) ook aangegeven maar daar staat hij niet voor ope ...
Ooh dat is echt k*t! Wat een eikel.. sorry voor m’n taalgebruik. In dat geval denk ik dat je wel weet wat je moet doen. Zal het makkelijk zijn? Nee niet altijd, zeker op het begin niet. Al dat geregel, alleen al de praktische zaken. Maar ik denk oprecht dat je je er uiteindelijk veeel beter uitkomt en je veel gelukkiger gaat voelen. En dat is dan uiteindelijk het beste voor iedereen, zeker voor jou EN je lieve kindjes!❤️

3 dagen geleden

Hier zou ik t ook heel moeilijk mee hebben. Hoe kijkt hij er tegenaan? Hoe gemotiveerd zijn jullie om staan te werken? Ik kan niet uit je verhaal opmaken of hij dingen "expres" doet (naast het bedrog en wat andere dingen natuurlijk, maar bijv het appje slaap lekker of de buikgriep) of dat hij sommige dingen gewoon niet door heeft. Het klinkt alsof jullie een dynamiek hebben (al best lang) waarin jij te veel van de zorg oppakt. Denk je dat hij bereid is om hier iets aan te veranderen of heb je allss al geprobeerd?

2 dagen geleden

Sterkte 💕