4 Reacties

7 maanden geleden

Als ik dit lees zie ik twee dingen een 'grenzen' tot waar mogen ze gaan en waar is jou grens verder super fijn dat je kindje zoveel warmte om zich heen heeft.

7 maanden geleden

Ik herken het wel deels. Sinds m鈥檔 zoontje er is irriteert alles aan mn schoonmoeder mij. Ze gedraagt zich een beetje alsof zij de moeder is en roept dingen als dat zij het meest van hem houdt. Ook geeft ze zomaar dingen te eten waarvan ik heb gezegd dat het niet mag. Ik kan het echt niet uitstaan, maar heb er tot nu toe niks van gezegd. Behalve een keer toen ze aardbeien gaf wat ik vroeg niet te geven (was geen bio). Ik merk dat het mij nu ook een beetje te veel begint te worden en ik binnenkort wel wat ga zeggen hiervan.

7 maanden geleden

Hier heeft niemand nog op de kleine gepast, mijn vriend misschien 3keer met onze zoon alleen geweest ivm ehbo en gesprekken dochters op school Binnenkort musical oudste en gaat mn zus oppassen dat vind ik echt een ding, vertrouw haar compleet maar mn zoon is echt een mama's jongen 馃槄 en dan 5 a 6uur zonder mama benieuwd hoe dat gaat Maar bij jou klinkt het meer als ze over je grenzen heen gaan. Oppas en liefde voor je kind fijn, maar blijft natuurlijk jou/jullie kind. Wat vind je man ervan? ziet hij dat ook zo als jou? Misschien hem er een keer wat van laten zeggen in de trant van fijn alle hulp en liefde maar we hebben ook tijd nodig met ons eigen gezin

7 maanden geleden

Je bent niet alleen hoor, ik wordt regelmatig knetter van mn schoonmoeder. Die je geobsedeerd door mijn dochter, en doet soms alsof zij de mama is. Denkt alles betreft haar beter te weten ook馃ぃ