11 Reacties

茅茅n maand geleden

Hier ook wakker ervan. Gynaecoloog adviseerde paracetamol en een warme kruik.. merk hier weinig verschil, maar misschien dat het bij jou werkt! 馃檪

茅茅n maand geleden

Reactie op jessicaxx孬

Hier ook wakker ervan. Gynaecoloog adviseerde paracetamol en een warme krui ...
Doet wel echt pijn zeg.. paracetamol kickt nog niet in, wil zo graag slapen ahaha馃ゲhoeveel week ben jij? En ook licht bloed slijm verlies?

茅茅n maand geleden

Hier ook 38.5 wk en al vanaf 3 uur wakker 馃槬. Ook veel krampen maar vraag me af of het geen beginnende wee毛n zijn? Ook erge diaree

茅茅n maand geleden

Is het je eerste kindje?

茅茅n maand geleden

En hoeveel weken ben je?

茅茅n maand geleden

Hier 39 weken en lichte krampen in combinatie met af en toe steken en harde buik, nog geen slijmvlies of id. Ben ook uitgegaan van indalingssymptomen omdat het verder nog niet echt doorzet of regelmaat in re ontdekken is. Heb eerder ergens gelezen dat het wel een tijdje kan duren.

茅茅n maand geleden

Reactie op Celzw

Doet wel echt pijn zeg.. paracetamol kickt nog niet in, wil zo graag slapen ...
Ik ben 36 weken en heb al de hele week wat slijm verlies maar niet met licht bloed. Licht bloed komt ook vaak voor bij de slijmprop langzaam verliezen

茅茅n maand geleden

Van Indalingsweeen naar voorweeen en in de ochtend, vruchtwater kwam en in de middag is onze zoon Mylo geboren om 13:12 woensdag 24juli馃グHet was een hele vlotte maar ook pittige droom bevalling!

茅茅n maand geleden

Van de week voor het eerst echt gevoeld. In de nacht voordat ik ging slapen ong om de 5/10 min heeft het paar min aangehouden. Ben nu 35+4. Dametje ligt al mooi ingedaald (gister echo gehad)

茅茅n maand geleden

Reactie op Celzw

Van Indalingsweeen naar voorweeen en in de ochtend, vruchtwater kwam en in ...
Wat schattig in zijn witte jasje!!! Geniet ervan en gefeliciteerd 馃コ

茅茅n maand geleden

Reactie op Ummhhadiya

Wat schattig in zijn witte jasje!!! Geniet ervan en gefeliciteerd 馃コ
Dankjewel! Superlief馃┓ jaa haha nog veel ste groot maar wel echt schattig