32 Reacties

9 dagen geleden

Die van ons van bijna 4 maand gaat tussen 18u-18.30u naar bed, vond dat ook wel wat vroeg maar alles tussen 18u-20u is gebruikelijk :) Lekker je kind volgen!

9 dagen geleden

Bij ons verschilt het ook, de ene keer ligt ze er na 19:00 in en de andere keer zoals nu, ligt ze er net in. Maar valt ze ook echt gelijk in slaap, dus ik denk maar dan zal ze het wel nodig hebben.

9 dagen geleden

Die van ons gaat al een hele tijd tussen 18u-18.30 naar bed. Zelfs dat moeten we dan soms een beetje rekken want ze is dan zó moe. Ik heb niet het idee dat ze daardoor ‘s ochtends vroeg/te vroeg wakker wordt.

9 dagen geleden

Onze dochter ook! Vanaf half 6 word ze al jengelig en dan gaan we naar boven. Voeden en rond 1800 lekker slapen. Sinds we dat doen heeft ze geen huilbuien meer dus zal goed zijn.

9 dagen geleden

Bij ons normaal rond 17.30 a 17.45 badje en bedroutine maar vandaag lag ze al om 17.40 in bed. Blij herkenning te lezen!

9 dagen geleden

En slapen ze bij jullie dan ook gelijk een paar uur? Hier wordt ze altijd na 45/50 min wakker en wil ze voeding, daarna slaapt ze dan wel wat langer

9 dagen geleden

Reactie op Baguette

En slapen ze bij jullie dan ook gelijk een paar uur? Hier wordt ze altijd n ...
Jaa want ik breng haar pas naar bed na haar flesje, dan red ze het tot ik ga slapen

9 dagen geleden

Reactie op Tessaxxx97

Jaa want ik breng haar pas naar bed na haar flesje, dan red ze het tot ik g ...
Wat heerlijk! Hier krijgt ze ook de borst voor het slapen maar dat maakt helaas geen verschil 😅 misschien is het de regressie...

9 dagen geleden

Ben eigenlijk best jaloers dat jullie kindjes allemaal zo vroeg gaan slapen 's avonds🙈 hier is ze met moeite in slaap te krijgen als ik zelf wil gaan slapen rond 22 uur. Maar dat zal de slaapregressie wel zijn, hopelijk kan ze binnenkort tegelijk met grote broer naar bed rond 19, heb ik m'n avonden weer terug

9 dagen geleden

Reactie op Baguette

Ja! Dit zijn de beste uren vd nacht. Tot ong half 11 en vanaf dan word het drinken geblazen om de 2 uur🫠. Maar borstvoeding dus leg haar aan en als ze slaapt weer naar de co sleeper. Gelukkig valt ze wel steeds snel in slaap. En aan het einde van de nacht blijft ze soms naast me omdat ik zelf ook in slaap val🥱

9 dagen geleden

Reactie op Baguette

Heeft mijn zoontje ook! Op sommige avonden moet ik zelfs 3 keer naar hem toe omdat hij wakker wordt en even een paar slokjes wil. Misschien inderdaad ook de regressie, maar hij is dan ook wel weer lekker snel in slaap!

9 dagen geleden

Reactie op mamavan.1

Heeft mijn zoontje ook! Op sommige avonden moet ik zelfs 3 keer naar hem to ...
3 keer voordat ik zelf naar bed ga, bedoel ik. In de nacht komt hij ook nog 2 of 3 keer voor borstvoeding

9 dagen geleden

Reactie op Baguette

Nee hier ook altijd nog x wakker indd voor drinken rond zelfde tijd als jij en vaak nog wel paar x voor speen

9 dagen geleden

Reactie op Baguette

Meestal moeten we nog wel een heel aantal keren terug voor een speentje, soms ook heel even oppakken en 1,5 rondje door de kamer wandelen. Dat was eerst niet zo, als ze eenmaal sliep dan sliep ze. Maar ze wordt niet meer ‘echt’ wakker en slaapt wel steeds snel weer verder dus daaruit concludeer ik dat ze wel moe genoeg is maar gewoon moeite heeft met in slaap komen.

8 dagen geleden

Onze zoon van 17 weken gaat ook al een paar weken tussen 18-19 zijn nachtslaap in. Exacte tijd hangt af van hoe laat zijn slaapje ervoor was. Soms mist hij dan wel nog een dagvoeding maar dan komt ie uiteindelijk alsnog zelf na n uurtje geslapen te hebben voor voeding (om dan weer door te slapen).

8 dagen geleden

Bij ons tussen de 19-20.00 meestel wel echt 19.15 maar soms ook eerder dan 7 uur. Ik vindt het wel lekker eigenlijk zo vroeg naar bedje doen. Nadeel is wel dat ze sochtends ook steeds vroeger wakker wordt wat is daar jullie ervaring mee

8 dagen geleden

Ik las ergens dat rond de 4 maanden de avondbedtijd vervroegt naar tussen 18:00u en 19:00u, omdat ze langzamerhand naar nachten van 12 uur kunnen gaan. Dus wellicht is 18:00u wel de nieuwe natuurlijke bedtijd? En dan hopen dat hij binnenkort echt zolang door gaat slapen, haha.

8 dagen geleden

Reactie op CheyenneVK

Ben eigenlijk best jaloers dat jullie kindjes allemaal zo vroeg gaan slapen ...
Hier lukt het ook niet om haar voor 22:30 in bed te krijgen...

8 dagen geleden

Reactie op Baguette

Bij ons slaapt ze dan een uur of 6 achter elkaar, en vervolgens wakker rond half 7-7u

8 dagen geleden

Reactie op Math 2000

Bij ons tussen de 19-20.00 meestel wel echt 19.15 maar soms ook eerder dan ...
Ja ons zoontje is ook altijd rond 06:00 wakker