32 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op CheyenneVK

Ben eigenlijk best jaloers dat jullie kindjes allemaal zo vroeg gaan slapen ...
Herkenbaar!🫣 Mijn zoon van 4 mnd wil ook niet voor 20:30/21:00u slapen. Wij hebben een aantal keren geprobeerd om hem tussen 19:30 en 20:00u naar bed te brengen, maar meneer blijft protesteren! Hopelijk komt er gauw een ritme in en wil hij wel eerder slapen..

8 dagen geleden

Die van ons wil ook gewoon lekker naar bed 😴 🤎

8 dagen geleden

Reactie op CheyenneVK

Precies dit 🙈 hier ook een groot protest als we haar in bed leggen. Ze valt dan om 21u30 eindelijk in slaap bij een van ons. En om 22u wordt ze alweer wakker. Dan krijgt ze nog een fles en slaapt ze tot de volgende ochtend dus we klagen niet. Maar weer een avondje met de handen vrij zou toch ook heel lekker zijn 🤭

8 dagen geleden

Reactie op Mamaavandrie

Precies dit 🙈 hier ook een groot protest als we haar in bed leggen. Ze val ...
Maar hoe lang is de wakkertijd van jullie kindjes dan ongeveer per keer? Bij ons meestal tussen de 5 kwartier en anderhalf uur, soms iets langer. Haar dutjes zijn altijd een beetje anders, maar mocht ze slapen dan maken we haar om 5u altijd wel weer wakker. Nog heel eventjes spelen, maar voornamelijk een beetje knuffelen/hangen bij papa of mama en dan is ze om 18u echt wel weer uitgeteld van de hele dag en dan gaan we naar boven. In totaal slaapt ze gedurende de dag dan iets van 3,5/4u soms zelfs 4,5u verdeeld over haar 3-5 dutjes. Als ze slaapt voeden we haar wel om 22u nog en dan komt ze rond 3/4u zelf nog. Volgens mij heb ik dan een kindje met een relatief hoge slaapbehoefte oid? (Kind van d’r moeder)

8 dagen geleden

Reactie op Mamaavandrie

Precies dit 🙈 hier ook een groot protest als we haar in bed leggen. Ze val ...
Ja kleine meid slaapt hier ook regelmatig wel door als ze dan uiteindelijk slaapt, maar de avonden zijn in onze armen. En eigenlijk geniet ik er soms wel van dat ze dan lekker bij me slaapt, maar idd, soms wil je je even op jezelf zijn savonds

7 dagen geleden

Reactie op Fenke1994

Maar hoe lang is de wakkertijd van jullie kindjes dan ongeveer per keer? Bi ...
Ongeveer 1.5 uur en dan leggen we haar weer in de wagen of box. S ochtends slaapt ze dan ongeveer 1.5 uur, soms 2. S middags slaapt ze 2.5 a 3 uur. Na de fles van 15u30 slaapt ze een half uur en na die van 19u30 alleen op ons haha, ook een half uur ongeveer. En dan om 22u de nacht in na een fles

6 dagen geleden

Reactie op Mamaavandrie

Ongeveer 1.5 uur en dan leggen we haar weer in de wagen of box. S ochtends ...
Ooohh ik dacht dat jullie kindjes de hele avond wákker waren, maar ze slapen dus wel maar niet in hun bed en alleen een dutje waarna ze dan weer eerst even wakker zijn voordat ze écht gaan slapen. Heb je weleens geprobeerd de dutjes iets korter te laten zijn? Die van ons wordt sowieso eerder wakker dan wat jij omschrijft, maar slaapt overdag zo’n 3,5u, soms 4,5u. Dan slaapt ze daarna van half 7 tot 7 ongeveer met nog 2 voedingen en daarna doorslapen. Wel ‘s avonds nog vaak terug voor een speentje, maar ze wordt dan niet meer ‘echt’ wakker zegmaar. Tenzij dit voor jou werkt natuurlijk!

6 dagen geleden

Reactie op CheyenneVK

Jaaa ik ben ook jaloers😭. Opeens wilt de baby niet meer slapen en slaapt hij pas rond 00:00 ipv 21:00u 😭😭😭😭 en ben ik 3 uur lang bezig hem inslaap te krijgen

6 dagen geleden

Nee s avonds slaapt ze niet 🤭 overdag en s nachts geen enkel probleem maar s avonds niet en is ze uiteindelijk helemaal over haar toeren. We hebben haar het schema zelf al laten bepalen, maar dan komt ze ook weer op het schema uit dat we eigenlijk al volgen. Laten slapen geprobeerd, op tijd wakker maken, niets helpt. Kwestie van accepteren maar, ooit gaat ze wel in haar eigen bed s avonds 😅

5 dagen geleden

En ik weer jaloers op jullie overdag zo goed slapende kindjes! Die van mij slaapt elk dutje max 45 minuten 3x per dag en soms nog een 4e dutje van 20-30min. En liever snachts goed en overdag minder dan andersom alleen kom ik tot net niks overdag 😅

5 dagen geleden

Reactie op MarjoG

En ik weer jaloers op jullie overdag zo goed slapende kindjes! Die van mij ...
Mee eens! Hier is het zelf 3x max 30 minuten overdag

5 dagen geleden

Mijn zoontje gaat ook ineens vroeger de nacht in. 18:00 z’n fles en dan 18:30 naar bed en dan slaapt hij door tot 6:00 uur. We geven hem wel nog om 22:00 een flesje, dan verschonen we hem rustig en geven we hem terwijl hij slaapt z’n flesje. Droomvoeding noem je dat dacht ik