12 Reacties

9 maanden geleden

Ze zeggen 9 maanden op, 9 maanden af. Dus hopelijk over een maand minder? Maar geen garantie inderdaad.. Slaapt jullie kindje door of niet? Slaapgebrek zal het er niet beter op maken. Ik herken vooral het sneller verdrietig zijn, maar irritatie ook wel

9 maanden geleden

Geef je borstvoeding? Dan zullen je hormonen nog anders zijn dan je gewend bent denk ik. Ik herken het wel hoor, waar ik voorheen geduldig en empatisch was, denk nu heel snel: ga weg met je gezeur, ik heb geen tijd voor deze onzin

9 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ik ben s煤per prikkelbaar, kan weinig hebben en ben snel ge茂rriteerd. Ik geef nog steeds borstvoeding en onze dame slaapt nog niet door. 馃檭

9 maanden geleden

Bij mij verandert het langzaamaan maar merk wel dat ik nu veel meer voor mezelf en mijn belangen opkom. Ik hoop eigenlijk dat ik dat juist niet kwijtraak 馃槄 het is nu bijna 8 maanden geleden en voel me echt wel meer mezelf, vooral sinds stoppen met borstvoeding geven. Dat is echt een mega verschil

9 maanden geleden

Ik herken het zeker. Ben eind januari helemaal gestopt met borstvoeding en werd toen voor t eerst ongesteld en sindsdien nog weer 茅茅n keer. Sinds die tweede keer heb ik het idee dat het een stuk beter is? Valt ook wel samen met even wat betere nachten en lekker weer, maar die hormonen zijn denk ik wel echt een groot onderdeel daar in.

9 maanden geleden

Hier ook zo'n enorm kort lontje...

9 maanden geleden

Reactie op ND93

Hier ook zo'n enorm kort lontje...
Overigens heb ik dit na de eerste niet zo erg gehad. Maar die sliep een stuk beter. Zoontje nu komt nog 3x per nacht en is vaak 1x per nacht 2u lang wakker...

6 maanden geleden

Is dit bij jullie al minder? Mijn zoontje is nu 8 maanden. Ben benieuwd of dit met een baby van 9+ maanden al minder is

6 maanden geleden

Ik had het bij de eerste heel erg en heeft wel 2 jaar geduurd, zelfs zonder borstvoeding.... Moet zeggen dat het wel hielp toen ze met anderhalf jaar eindelijk iets beter ging slapen...

6 maanden geleden

Hier een kleine van 9 maanden, en ik heb heel veel last van momrage / irritaties naar mijn partner toe. Heb zelf niet het idee dat het minder wordt 馃珷

6 maanden geleden

Reactie op Loon_21

Ik had het bij de eerste heel erg en heeft wel 2 jaar geduurd, zelfs zonder ...
Pfff ja het slapen gaat hier nog steeds slecht en ik wil heel graag tot 1 jaar voeden. Als het maar beter wordt.. 馃槶

6 maanden geleden

Reactie op ChantalH97

Hier een kleine van 9 maanden, en ik heb heel veel last van momrage / irrit ...
Oh no.. ik dus ook heel erg naar mn partner toe. Vind het zo lullig voor hem.. 馃槶