12 Reacties
9 maanden geleden
Bij mij verandert het langzaamaan maar merk wel dat ik nu veel meer voor mezelf en mijn belangen opkom. Ik hoop eigenlijk dat ik dat juist niet kwijtraak 馃槄 het is nu bijna 8 maanden geleden en voel me echt wel meer mezelf, vooral sinds stoppen met borstvoeding geven. Dat is echt een mega verschil
9 maanden geleden
Ik herken het zeker. Ben eind januari helemaal gestopt met borstvoeding en werd toen voor t eerst ongesteld en sindsdien nog weer 茅茅n keer. Sinds die tweede keer heb ik het idee dat het een stuk beter is? Valt ook wel samen met even wat betere nachten en lekker weer, maar die hormonen zijn denk ik wel echt een groot onderdeel daar in.
6 maanden geleden
Is dit bij jullie al minder? Mijn zoontje is nu 8 maanden. Ben benieuwd of dit met een baby van 9+ maanden al minder is
6 maanden geleden
Hier een kleine van 9 maanden, en ik heb heel veel last van momrage / irritaties naar mijn partner toe. Heb zelf niet het idee dat het minder wordt 馃珷
6 maanden geleden
Reactie op Loon_21
Ik had het bij de eerste heel erg en heeft wel 2 jaar geduurd, zelfs zonder ...
Pfff ja het slapen gaat hier nog steeds slecht en ik wil heel graag tot 1 jaar voeden. Als het maar beter wordt.. 馃槶
6 maanden geleden
Reactie op ChantalH97
Hier een kleine van 9 maanden, en ik heb heel veel last van momrage / irrit ...
Oh no.. ik dus ook heel erg naar mn partner toe. Vind het zo lullig voor hem.. 馃槶