17 Reacties

vorig jaar

Ik kijk even mee. De wagen beviel goed tijdens het proefritje bij Babypark.

vorig jaar

Ik heb de day5 - en ambassadeur van Joolz- vandaag de geo3 weer gezien en hij is echt heel fijn. Solide, rijdt fantastisch, grote bak!! Mega aanrader ❤️❤️

vorig jaar

Deze hebben wij vorig jaar gekocht. Ik vind dit een hele fijne kinderwagen. Grote bak onderin waar veel inpast. Rijdt fijn. Nu is de tweede onderweg dus voorlopig blijven we hem ook gebruiken

vorig jaar

Reactie op Sndraa

Deze hebben wij vorig jaar gekocht. Ik vind dit een hele fijne kinderwagen. ...
Ja ik wil hem ook als duo gaan gebruiken zou je me misschien op de hoogte willen houden hoe dat gaat en of hij dan nogsteeds fijn is en beide kids genoeg ruimte hebben😊

vorig jaar

Reactie op Fre389

Ik heb de day5 - en ambassadeur van Joolz- vandaag de geo3 weer gezien en h ...
Klopt joolz kwaliteit is sws altijd super! ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben om het als duo te gebruiken 😁

vorig jaar

Ze hebben nu korting bij Prénatal en Babypark op de Joolz Geo 3.

vorig jaar

Ja erg blij mee! Ook op onverharde paden door bos echt perfect! En in de zomer ideaal door het vele gaas op warme dagen. (Alleen als je een kleine achterbak/auto hebt dan zou ik hem denk niet aanraden)

vorig jaar

Reactie op Anoniem-1234

Ja erg blij mee! Ook op onverharde paden door bos echt perfect! En in de ...
Heb jij hem toevallig ook al als een duo gebruikt? En inderdaad denk ik dat je met een kleine achterbak niet ver komt maar denk dat dat voor elke duo wagen geld helaas….😅

vorig jaar

Nog niet in gebruik met 2 maar ik heb hem wel al met beide zitjes thuis. Wij gaan de wieg onder doen. Baby slaapt toch meestal. En die wieg is best groot dus die heeft dan voldoende ruimte. Ik heb ook alvast een meerij plankje voor korte stukjes.

vorig jaar

Tip voor iedereen die hier meeleest: bij Babypark Wormerveer hebben ze een outlet boven. Wij hebben hier een Jules Geo 3 gekocht met €500 korting!

vorig jaar

Ik heb de Joolz geo 3, maar hier gaat die weg. Omdat de duo variant echt onpraktische is. Loop telkens tegen de ligbak aan (die onderin ligt). Als het zitje onderin zit knalt ons kind telkens met zijn hoofd tegen de ligbak aan. De ligbak en zitje zitten erg kort op elkaar. Boodschappen mand vervalt, je kunt een tas van de Joolz halen die je aan de zijkant kunt klikken. Inklappen is erg onhandig. Je moet alles eraf halen en los maken om de kinderwagen in te klappen. Vergt veel ruimte in de auto. Joolz geo 3 is echt een aanrader voor 1 kind, geweldige fijne wagen. Maar als duo vind ik hem persoonlijk verschrikkelijk. Wij hebben nu de uppababy vista v2 besteld.

vorig jaar

Reactie op LauraAn

Tip voor iedereen die hier meeleest: bij Babypark Wormerveer hebben ze een ...
Weet jij toevallig welke kleuren ze daar hebben in de outlet van de Joolz Geo 3? En stonden er meerdere?

vorig jaar

Reactie op marli31!

Ik heb de Joolz geo 3, maar hier gaat die weg. Omdat de duo variant echt on ...
Ik heb de uppavista v2 maar ik heb er een aparte duowagen bij gekocht omdat ik ook niet voor me zie hoe de uppavista als duo wagen handig is… of je ziet je oudste kind totaal niet of je baby ligt ergens onderin een bak waarbij je niet in de bak kan kijken.. ben benieuwd wat jij het voordeel vindt (misschien maakt mij dat ook weer wat positiever want verder vond ik het bij de 1e echt de meest fantastische wagen)

vorig jaar

Reactie op Merlot93

Ik heb de uppavista v2 maar ik heb er een aparte duowagen bij gekocht omdat ...
Ik heb hier ook de uppababy vista v2 en gebruik hem nu met 2 kindjes Toen de reiswieg er nog opzat (onder) keek je langs het stoeltje in de bak vond dat zelf geen probleem de baby slaapt toch vrij veel🙈

vorig jaar

Reactie op Merlot93

Ik heb de uppavista v2 maar ik heb er een aparte duowagen bij gekocht omdat ...
De Joolz geo 3 is echt heel onpraktisch en kort op elkaar. Bij de Vista v2 zit er echt veel meer ruimte tussen. Beide zitjes kunnen in de ligstand, bij de geo 3 niet mogelijk. Kindje wat achter zit kijkt prachtig over het onderste zitje. Zo hebben beide kinderen echt prachtig zicht. Bij de Joolz kijkt er 1 altijd tegen de rug van het andere zitje. Plus ik vind persoonlijk de Vista echt veel prettiger lopen als duo wagen. Dat ze niet naast elkaar kunnen zitten vind ik persoonlijk niet zo’n ramp, anders had ik wel gekozen voor de bugaboo maar die vond ik net wat te groot en lomp.

vorig jaar

Reactie op marli31!

De Joolz geo 3 is echt heel onpraktisch en kort op elkaar. Bij de Vista v2 ...
Ik twijfel dus echt tussen die 2 maar vroeg me af of bij de joolz als ze beide in zit stand zitten hij wel fijn is want vind de Vista gewoon oprecht veel minder mooi… en wij lopen niet veel en komen de eerste 2 maanden toch niet buiten met een pasgeboren baby dus dan voor die andere 3/4 maandjes accepteer ik wel onhandigheid als hij dan in ieder geval wel praktisch is met beide stoeltjes🤣

vorig jaar

Reactie op Y.s

Ik twijfel dus echt tussen die 2 maar vroeg me af of bij de joolz als ze be ...
Bij de Joolz beide in de zitjes is verschrikkelijk. Een van de 2 kinderen kijkt altijd tegen de rug van de andere aan. Vind het erg jammer want de Joolz is echt een geweldige wagen, maar als duo hebben ze er niet goed over nagedacht. Ik zou goed over de Joolz nadenken, en beide wagens in duo variant uittesten. Ik baal dat ik hier niet beter over had nagedacht toen ik ons eerste kindje kreeg. Had mij anders veel geld bespaard.