18 Reacties

vorig jaar

Wij hebben ook de geo 3. Je kan hier gewoon een wieg hoeslaken om heen doen of een wiegmolton

vorig jaar

Aankleedkussenhoes past misschien ook wel

vorig jaar

Wij hebben dit ook! Ik was al bang dat ze de leveringsdatum nog een keer zouden uitstellen… ga jij bestelling annuleren, denk je?

vorig jaar

Een paar weken geleden had babypark in Amersfoort ze gewoon liggen volgens mij. Ik weet alleen niet hoe dat nu is.

vorig jaar

Gewoon een wieg hoeslaken er omheen doen, past prima! Zo hebben wij het bij onze eerste gedaan en doen we het nu weer bij deze baby.

vorig jaar

Reactie op Belle20

Wij hebben dit ook! Ik was al bang dat ze de leveringsdatum nog een keer zo ...
Ik ga het nog niet annuleren. Wacht nog even af tot ik iets anders heb gevonden.

vorig jaar

Gewoon een aankleedkussenhoes of wieghoeslaken erom heen doen. Die ‘speciale’ lakens zijn puur commercieel verkopen. Absoluut niet nodig!

vorig jaar

Wij hebben dezelfde wagen en zoals aangegeven door anderen: hoeslakens voor een wieg of aankleedkussenhoezen passen heel goed!

vorig jaar

Ik vond een wieg hoeslaken/molton juist helemaal niet passen. Heb uiteindelijk deze besteld bij zoombee.nl. Deze passen heel mooi strak er omheen en vee goedkoper dan die van Joolz.

vorig jaar

Reactie op avdh32

Ik vond een wieg hoeslaken/molton juist helemaal niet passen. Heb uiteinde ...
Bedankt voor de tip! Fijn dat deze ook ovaal zijn, heb ze zojuist besteld.

vorig jaar

Reactie op xMB

Bedankt voor de tip! Fijn dat deze ook ovaal zijn, heb ze zojuist besteld.
Was ze wel de eerste keer koud met azijn, want ze moeten niet krimpen. Dan zijn ze te klein 😅

vorig jaar

Reactie op xMB

Ik ga het nog niet annuleren. Wacht nog even af tot ik iets anders heb gevo ...
Ik kreeg vandaag een mailtje dat het vandaag verzonden is en ik het morgen krijg. Heb jij dat toevallig ook? Misschien valt het bij jou ook mee 🙃!

vorig jaar

Waarom moet er een hoeslaken over de matras vd kinderwagen? 🙈

vorig jaar

Reactie op Milou 2000

Waarom moet er een hoeslaken over de matras vd kinderwagen? 🙈
Ik doe het om dezelfde reden waarom je ook een hoeslaken om het matras van het wiegje/ledikant doen. Om het matrasje van de kinderwagen fris te houden.

vorig jaar

Reactie op avdh32

Ik vond een wieg hoeslaken/molton juist helemaal niet passen. Heb uiteinde ...
Ik heb deze besteld en vandaag binnen gekregen, passen perfect! Bedankt voor de tip!

vorig jaar

Reactie op Lisa1291

Ik heb deze besteld en vandaag binnen gekregen, passen perfect! Bedankt voo ...
Fijn! Graag gedaan!