13 Reacties

2 jaar geleden

Wij gaan voor de Nuna mixx next! Vandaag met personal shopper in Babypark aantal wagens uitgeprobeerd en dit veruit favoriet. Cybex Talos S Lux was ook heel fijn (goeie vering!) maar het in- en uitklappen was een ramp. De Nuna was zo smooth met in- en uitklappen en dat gaf de doorslag. Fun fact dat de Nuna mixx next als best getest uit de consumentenbond komt en niet zo prijzig is als Joolz 😏

2 jaar geleden

Wij gingen precies met dezelfde vraag enkele weken gelden naar de Prenatal. De verkoper gaf ons aan dat de Geo uit te bouwen is voor 2 kindjes in de wagen/stroller, bij de Day 5 kan dit niet.

2 jaar geleden

Ik twijfelde ook enorm tussen deze twee, uiteindelijk gekozen voor de day 5 omdat ik ‘m lekkerder vond lopen (de geo voelde zwaar en log). Verschilt natuurlijk helemaal per persoon wat je fijn en belangrijk vindt, want de geo is uitbreidbaar en de day niet, maar even zelf wandelen (en ervaren) helpt vaak al enorm in het maken van een keuze. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op willemijn0909

Ik twijfelde ook enorm tussen deze twee, uiteindelijk gekozen voor de day 5 ...
Hoe gaat deze (day5) met in en uit klappen? Las online dat die wat stroef ging. was is jou ervaring?

2 jaar geleden

Reactie op Joycee97

Hoe gaat deze (day5) met in en uit klappen? Las online dat die wat stroef g ...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf nog niet heb gedaan (hij staat nog ingepakt thuis). De verkoopster heeft het wel laten zien en het zag er soepel en eenvoudig uit, maar ik heb natuurlijk (nog) niet echt een professionele blik 😅.

2 jaar geleden

Vandaag de geo3 gekocht :) we twijfelde ook tussen de day5 en geo3. Met de geo3 hopen we fijn in het bos te kunnen wandelen, en een fijne grote mand onderin

2 jaar geleden

Wij hebben de Geo3 en ben er echt zo tevreden over! Mega stabiel, loopt heerlijk als je echt stukken moet wandelen en ik vind het een heel groot voordeel dat wanneer de bak eraf is en je kindje in het zitje gaat, het zitje ook echt super comfortabel is en helemaal in ligstand kan. De grote mand is top met boodschappen, winkelen etc. En wij hebben hem genomen omdat het uitbreidbaar is voor 2 kindjes. Het enige nadeel wat ik kan noemen is dat het echt een grote wagen is om op te vouwen/mee te nemen in de kofferbak. We hebben echt wel een grote auto maar de kofferbak zit wel gelijk echt vol dus zou het zeker aanraden om dit even te testen in de winkel (bij Babybark hebben ze ons met alle liefde geholpen met testen).

2 jaar geleden

Hoi! Toevallig gisteren ook tussen Joolz en Bugaboo zitten twijfelen. Uiteindelijk voor Joolz gekozen en toen voor day5 gekozen. Omdat ik die net iets lichter vond en we toxh niet elke week in een bos zullen rond wandelen ☺️. In uit klappen ging bij allemaal prima en bij Day5 ook goed. Dat was onze voornaamste voorkeur of die beetje fijn in en uitklapt

2 jaar geleden

Reactie op willemijn0909

Ik twijfelde ook enorm tussen deze twee, uiteindelijk gekozen voor de day 5 ...
Ja wij hebben daarom ook voor day5 gekozen. Geo iets logger ☺️

2 jaar geleden

Nu nog kiezen uit een kleur 😳! Ramp!

2 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor day 5 in Sandy taupe. Ik vond deze soepeler dan de geo3

2 jaar geleden

Wij hebben de geo 3 gekocht, omdat wij redelijk landelijk wonen. Daarnaast wilde ik graag een kinderwagen die je kunt uitbreiden voor een 2e kindje. Ik ben nu zwanger van de 2e en ons zoontje is 14 maanden. Ideaal dat we geen nieuwe/extra kinderwagen hoeven aan te schaffen!

2 jaar geleden

Dankjulliewel voor alle berichtjes! Het gaat een day5 worden. Niet te groot, lekker wendbaar en mooi design!