20 Reacties

vorig jaar

Albert Heijn! ☺️

vorig jaar

Pardon? 😂nog een reden om de jumbo te vermijden.

vorig jaar

Ja ze hebben met veel leveranciers problemen. Ik heb de AH geraadpleegd. Ook daar was weinig dus pakken wat je pakken kan 😂

vorig jaar

Ik ga voor niet-standaard muisjes https://www.stadsgenootjes.nl De confetti versie vond ik cute en ze hebben ook een stad versie van Amsterdam 😍 Ze verkopen ook “gewone” roze en blauwe muisjes zag ik. Mocht je ze nergens kunnen krijgen :)

vorig jaar

Toevallig gisteren binnen gekregen bij m’n Albert Heijn bestelling. Ze hadden ook nog stapelkorting!!

vorig jaar

Klopt inderdaad! Ik heb ze gister gehaald bij de Plus.

vorig jaar

Klopt. Bij de AH wel. Stapelkorting nu ook. 1 voor 25% korting, 2 voor 35%.

vorig jaar

Ja Jumbo heeft heeeel veek niet meer ivm onenigheid met leveranciers over de prijs. Ik mis ook de Roosvicee, Weiko satésaus, Heinz tomatenketchup en de pakjes/zakjes van Honig en Maggi 🙈. Ik rij nu af en toe stukje verder om die dingen bij de AH in te slaan. Binnenkort ook maar eens muisjes meenemen ja 😬

vorig jaar

AH. Zijn ze nu in de aanbieding. Bij 2 paklen 35% korting. Toevallig net 4 doosjes gehaald 🤣

vorig jaar

Ik heb ze gisteren bij Plus gehaald.

vorig jaar

Hoeveel pakken verwachten jullie nodig te hebben. Vind het echt lastig inschatten en vind ze zelf niet bepaald lekker. Dus als het overblijft wil ik het niet opeten😅

vorig jaar

Reactie op Supercheesy

Hoeveel pakken verwachten jullie nodig te hebben. Vind het echt lastig insc ...
Had de vorige keer 2 pakken. Waarvan er maar 1 is opgegaan…

vorig jaar

Dan ga je toch naar de Albert Heijn of een winkel waar het wel is

vorig jaar

Deka heeft ze

vorig jaar

Reactie op Supercheesy

Hoeveel pakken verwachten jullie nodig te hebben. Vind het echt lastig insc ...
Heel afhankelijk natuurlijk van hoeveel visite je hebt. Vorige keer heb ik 4 pakken muisjes nodig gehad.

vorig jaar

Ah, plus, nettorama

vorig jaar

Deze week nog in aanbieding bij AH

vorig jaar

Dank jullie wel voor alle tips! Heb een vriendin gevraagd om voor mij naar Appie te gaan, aangezien die voor mij te verweg is hihi.

vorig jaar

Jumbo wilt niet dat je teveel betaald. Daarom tijdelijk niet leverbaar. Ze vroegen aan me of ik ‘nog even geduld kon hebben totdat ze er wel weer waren’ heb maar vriendelijk uitgelegd dat dat aan onze baby ligt. Vervolgens bij AH gehaald, daar was vanaf 2 stuks 25% korting en vanaf 3 35%