12 Reacties
20 uur geleden
Wij zijn 1e kerstdag bij mijn schoonouders en blijven daar ook slapen. Dus dan kan onze dochter gewoon naar bed en de hele nacht slapen.
2e kerstdag zijn we bij mijn ouders en dan nemen we wel slaapzak en pyjama mee, zodat ze daar naar bed kan. En dan zien we wel hoelaat het wordt. Halen haar dan wel uit bed als we naar huis gaan en dan hopen dat ze thuis weer lekker door slaapt. En mocht ze dat niet doen....dan is dat een probleem voor dat moment en zien we het dan wel馃槄.
Wij maken ons er dus niet zo druk om en zien wel hoe het loopt馃槉.
19 uur geleden
Leuk dat je schoonouders dat graag willen, maar wat willen jullie? Je zegt al dat het tegen je gevoel in gaat. Ik zelf zou dit niet doen. Ik vind niet dat je een (jong) kind moet 'dwingen' mee te gaan in wat wij willen (waar ze zelf vaak ook niks aan hebben). Ons dochtertje is een jaar en wij hebben voor kerst keuzes gemaakt zodat zij beide avonden optijd in haar eigen bedje ligt. Ik zou haar nooit uit haar slaap halen en 's nachts vervoeren. De tijd om wat meer te kunnen (in de avond) komt wel weer. Maar dit is mijn mening, iedereen moet natuurlijk doen wat hij of zij zelf wil 鈽猴笍
16 uur geleden
En wat wil je zelf? Ik vind dat zelf het gedoe en het risico dat ze w茅l nog een hele tijd wakker blijft of dat de nacht op een andere manier rommelt niet waard. Overdag dutjes in een logeerbedje is prima, en wij doen dus wel mee met een kerstbrunch e.d. Maar 鈥榮 avonds eten wij thuis en gaat zij op haar normale tijd naar haar eigen bed. Kunnen wij ook gewoon lekker op tijd naar bed, want uitslapen is er natuurlijk sowieso niet bij 馃槣
2 uur geleden
Mm lastig. Zelf zou ik dit niet doen, vind het zo zielig om dan onze meid wakker te moeten maken voor iets dat andere mensen graag willen. Zou het zelf wel lastig vinden als ze dan nadat ik dit gezegd zou hebben nog lang zouden blijven aandringen.. weet je al wat je gaat doen?
40 minuten geleden
1ste kerstdag zijn we een heel stuk van huis en nemen haar dan uiteraard gewoon mee naar huis. Gaan dan rond bedtijd rijden. 2e kerstdag zijn we bij mijn ouders en hebben zelf gevraagd of ze daar kan slapen als het later wordt. Opa en oma vinden het geweldig en onze dochter vind het zelf ook altijd leuk om daar te slapen. En kunnen wij na alle drukte lekker uitslapen馃