17 Reacties

11 maanden geleden

Wij hebben Hauck gekozen ivm beperkt budget toen maar hebben we een beetje spijt van, er zijn zo weinig leuke accesoires voor te koop.. zou de voglende keer voor Stokke gaan. Evt tweedehands.

11 maanden geleden

Wij hebben een stokke tripp trapp op marktplaats gekocht en zelf geverfd. Ook de accessoires op marktplaats.

11 maanden geleden

Cybex lemo 3-in-1, erg blij mee!

11 maanden geleden

De stokke van marktplaats en zelf opgeknapt. Erg blij mee!

11 maanden geleden

Kidsmill up. Super blij mee!

11 maanden geleden

Stokke triptrap. Wij hebben m nieuw er erg blij mee. Nu nog met de newborn kuip, maar bijna over op de babysit

11 maanden geleden

Wij hebben top Mark heel fijn en compact in te klappen als je hem niet gebruikt hij kan hoger en lager voor aan de eettafel maar ook eventueel salon tafel en de stoel is verstelbaar naar achter tot bijna liggend vind deze persoonlijk super practisch en voldoet aan al onze eisen!

11 maanden geleden

Reactie op Y.s

Wij hebben top Mark heel fijn en compact in te klappen als je hem niet gebr ...
Topmark robin^

11 maanden geleden

Reactie op Mamaleeuw2024

Ik heb deze ook, gekocht via marktplaats. Tot nu toe super blij mee! Deze stoel kun je ook nog als learning tower gebruiken, over een poos. Dat lijkt me helemaal fijn, dan ben je geen extra ruimte kwijt.

11 maanden geleden

Reactie op Mamaleeuw2024

Hebben wij ook!

11 maanden geleden

Stokke nomi. Mooie stoel die je als volwassene tot 110kg kan gebruiken

11 maanden geleden

Stokke clikk 😊

11 maanden geleden

Bugaboo giraffe, heel fijn en past mooi bij ons interieur.

11 maanden geleden

Reactie op Mamaleeuw2024

Hier ook deze! Voordeel vond ik dat ie beter in mn interieur past dan de stokke en hij is makkelijker verstelbaar. Daarnaast kan hij ook nog doorgroeien naar leertoren en mocht je ooit nog een kleine krijgen kan je er ook een babystoel opzetten.

11 maanden geleden

Reactie op gewoonk

Stokke clikk 😊
Hoe vind je de poten van deze stoel? Ik lees veel dat ze ver naar buiten staan waardoor het veel ruimte in beslag neemt. Ik vind het een heeele mooie stoel maar ik heb een kleine woonkamer

11 maanden geleden

Reactie op hope04

Hier ook deze! Voordeel vond ik dat ie beter in mn interieur past dan de st ...
Wat gaaf dat je er ook een leertoren van kan maken!! Wist ik niet. Neem ik zeker mee in mijn beslissing

11 maanden geleden

Reactie op Dais089

Hoe vind je de poten van deze stoel? Ik lees veel dat ze ver naar buiten st ...
Ze staan idd naar buiten.. maar vind het persoonlijk vergelijkbaar met die ikea stoel.. niet storend ofzo😄