Heeey
Welke kinderstoel hebben jullie?
Ik zie er zoveel voorbij komen en kan echt niet kiezen. Ook in winkels geweest met veel keuze oa babypark. Ik moet er nu echt 1 gaan bestellen…
Wij hebben Hauck gekozen ivm beperkt budget toen maar hebben we een beetje spijt van, er zijn zo weinig leuke accesoires voor te koop.. zou de voglende keer voor Stokke gaan. Evt tweedehands.
Wij hebben top Mark heel fijn en compact in te klappen als je hem niet gebruikt hij kan hoger en lager voor aan de eettafel maar ook eventueel salon tafel en de stoel is verstelbaar naar achter tot bijna liggend vind deze persoonlijk super practisch en voldoet aan al onze eisen!
Ik heb deze ook, gekocht via marktplaats. Tot nu toe super blij mee! Deze stoel kun je ook nog als learning tower gebruiken, over een poos. Dat lijkt me helemaal fijn, dan ben je geen extra ruimte kwijt.
Hier ook deze! Voordeel vond ik dat ie beter in mn interieur past dan de stokke en hij is makkelijker verstelbaar. Daarnaast kan hij ook nog doorgroeien naar leertoren en mocht je ooit nog een kleine krijgen kan je er ook een babystoel opzetten.
Hoe vind je de poten van deze stoel? Ik lees veel dat ze ver naar buiten staan waardoor het veel ruimte in beslag neemt. Ik vind het een heeele mooie stoel maar ik heb een kleine woonkamer