71 Reacties

vorig jaar
Wij hebben ook voor een Joolz gekozen! Voelde kwalitatief erg goed, hij liep ook fijn met een 'baby' erin.
Veel succes met uitzoeken, en lekker genieten!

vorig jaar
Wij hebben de nuna demi grow. Een hele fijne wagen waarbij de bak en buggy hoog zijn. Erg fijn voor je rug, maar ook fijn wanneer je kleintje in de buggyzit mee is, dan is het namelijk op goede hoogte wanneer je op een terrasje zit oid. De kleine zit dan op dezelfde hoogte als jij.
Ook zit er een fijne grote boodschappenmand bij en een afneembare boodschappenmand, scheelt overmaken wanneer je weer bij de auto bent 😉 Fijne wagen waar wij straks weer veel kilometers mee gaan maken 💪

vorig jaar
Wij hebben een Dubatti one. Wij wilde ook eerst voor joolz gaan!
Echter kan je de bekleding bij Joolz niet wassen en vond ik hem zelf minder makkelijk inklappen. De verkoopster zei ook dat er nog veel kinderziektes in de Joolz zit en het nu een hype is… Eigenlijk om die redenen zijn we verder gaan kijken en bij Dubatti one uitgekomen.
Daar heb je 1 bak, je hoeft alleen de bekleding te wisselen voor de zit stand. Bekleding kan je wassen, makkelijk inklappen en er ligt een reflux matrasje in de wagen.
Ik wil de Joolz niet afkraken nu hoor! Maar dit is de reden waarom wij er vanaf zijn gestapt. Ben nog steeds van mening dat de Joolz wel de beste looks heeft haha

vorig jaar
Ik heb bij mijn jongste zoontje de nuna mixx next gehad en op zich een fijne kinderwagen, alleen vond ik hem totaal niet stabiel. Heb nu de Bugaboo aangeschaft, dus ben benieuwd.

vorig jaar
Wij hebben de Easywalker Harvey. Hier zijn wij tot op heden nog steeds heel blij mee. Hij is niet heel zwaar, heel wendbaar en gewoon makkelijk in gebruik vinden wij.
Je kan deze ook inklappen met het zitje erop wat wij echt een pluspunt vinden. Hij is dan niet eens extreem groot. Scheelt weer een extra handeling!
Wij hebben hem destijds ook gekozen omdat je hem kan uitbreiden naar een duowagen omdat wij dus een wens hadden voor een tweede. Nu met een tweede op komst gaan we dit dus zeker gebruiken 😊

vorig jaar
Wij gaan denk ik voor de Joolz Geo 3, maar sta zeker nog open voor andere suggesties haha.

vorig jaar
Wij hebben de joolz geo 3 gekocht! Bij van asten heb je mooie ‘pakketen’ met maxi cosi, onderstel voor in de auto, kinderwagen met opzetstukken, voetenzak en de adapters om de maxi cosi op de jools te klikken.

vorig jaar
Wij hebben de Dubatti One. Heel tevreden over. Denk dat je eigenlijk geen slechte koop kan doen in kinderwagens. Kijk naar wat jij fijn vindt en vooral niet teveel naar de wagenbak kijken want je kindje zit het meeste in het zitgedeelte.

vorig jaar
Hier verliefd geworden op de Maxi cosi plaza plus in het groen😍.
Het is een wat grotere/hogere maar stevige wagen. Zo ver we konden voelen ook goed in gebruik en rijd erg lekker.
Tevens wat goedkoper dus wat"vriendelijker" voor de mensen met minder budget.
Ik ben er helemaal blij mee!