7 Reacties
3 dagen geleden
Antibiotica verminderd ook weer stand. Constant een kuur en weer iets (heftiger dan normaal) oplopen is dan ook niet heel erg gek. Ze doden goede bacteriën in je darmflora die een groot deel van het immuunsysteem vormen.
Ik zal dan ook een goede probiotica gaan geven, als weerstandboost. Sowieso, mocht ze weer een kuur krijgen, gelijk een probiotica geven.
2 dagen geleden
Pfoe heftig zeg. Ik heb niks vergelijkbaars maar onze oudste heeft 3.5dg in het ziekenhuis gelegen met RS en de kinderarts in het ziekenhuis adviseerde 6 weken geen opvang zodat ze echt goed kon herstellen zonder te veel nieuwe virusjes enzo. En dus ook even andere snottebellen vermijden... hoe ingewikkeld dat ook is.
Als je het kan organiseren, denk ik hier aan. Echt even herstellen en weerstand weer een beetje op orde..., antibiotica is zo'n klap voor een lichaam.
2 dagen geleden
Reactie op NB21
Pfoe heftig zeg. Ik heb niks vergelijkbaars maar onze oudste heeft 3.5dg in ...
Dat is voor ons echt onmogelijk te regelen. Of ik moet onbetaald ouderschapsverlof opnemen maarja dan even geen inkomen.
Maar ga je dan ook niet de deur uit met de kleine? Of eventjes naar de winkel?
gisteren
Wat vreselijk voor je! Onze dochter is nu ook 16 maanden en is sinds ze is is continu ziek geweest. We gebruiken nu weerstand druppels van Laveen en sindsdien gaat het goed, of het toeval is geen idee maar is zeker te proberen. Zijn 100% natuurlijke druppels. En even de opvang vermijden helpt ook, je hebt recht op kortdurend zorgverlof tegen 70% salaris, misschien is dat iets wat het mogelijk maakt!
gisteren
Reactie op Denisevdc
We hebben echt elke keer zolang mogelijk gewacht met antibiotica maar ze we ...
Snap ik!! Soms is het ook helaas niet anders maar gelukkig werkt het vaak wel snel. Alleen is het allemaal een flinke aanslag op de weerstand, daar kun je niks aan doen. Probiotica is echt een aanrader voor de weerstand. Ik zal kijken naar vitals of bactiol (advies van de osteopaat)