266 Reacties

één maand geleden

Dat moment...... Dat je baby net in slaap is in je armen.... En je ineens heel nodig poepen🥹😭🤣

één maand geleden

Gisteren was echt een vreselijke dag. Hoopte dat het vandaag beter zou zijn. Net een uur bezig geweest om ons meisje in slaap te krijgen. Maar ze slaapt nog steeds niet. Bedje lukt niet, in mijn armen lukt niet, box lukt niet. Ondertussen wel (over)vermoeid zijn en mama barstende hoofdpijn. Wat moet ik nu nog proberen denk ik dan? Nu bijna 12 weken oud, is dit dan sprong 3 en/of regeldagen? Dit wordt weer een lange dag. Net al een dikke huilbui gehad 😪

één maand geleden

Even terugkomend op mijn bericht. Ik wilde niemand kwetsen of specifiek naar een topic verwijzen of een persoon hoor. Het is meer het realistische beeld wat ik mis. Dat heb ik wellicht verkeerd verwoord omdat ik zelf ook moe ben en sneller geïrriteerd. Uiteraard mag iedereen onzeker zijn en topics openen, doe ik zelf immers ook dus lekker blijven doen 🤪. Ik zal er niet meer over klagen, haha.

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Dat moment...... Dat je baby net in slaap is in je armen.... En je ineens h ...
Ik heb dat meestal als ik haar aan het voeden ben 🙄😂

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Dat moment...... Dat je baby net in slaap is in je armen.... En je ineens h ...
Hahah dit had ik vanmorgen nog!! 🫠

één maand geleden

Reactie op Cosiness

Gisteren was echt een vreselijke dag. Hoopte dat het vandaag beter zou zijn ...
Herkenbaar, ik laat haar dan gewoon even spelen nog en probeer het later opnieuw, of ik ga wandelen. Als ze overstuur is en ik ook lukt het sowieso niet!

één maand geleden

Reactie op Cosiness

Wauw, dit had ik kunnen schrijven. Hier 12+2 en slapen? Ho maar! Huilen, jazeker. Gister en eergisteren het volledige ritme wat we net hadden opgebouwd volledig naar de maan. Vandaag lijkt er al iéts van vooruitgang in te zitten. Gisteren letterlijk alles geprobeerd; draagdoek, donkere kamer, auto, hij is van 8 tot 19 klaarwakker geweest. Nu leek de afzuigkap te werken (althans, hij slaapt al 4 minuten en 18 seconden). Ik zie wel ook echt nieuwe dingetjes ontstaan, nieuwe geluidjes etc. Dat geeft me wel weer hoop en energie om door te zetten!

één maand geleden

15 weken en ineens de dutjes overdag in bed weigeren. En gisteravond om 7 uur ook niet willen. Oppakken = meteen in slaap vallen, wegleggen = wakker worden en jammeren. 🫠😮‍💨 Ik dacht vanmorgen na een kort nachtje; kom maar lekker promoveren naar het grote bed en ik kruip er naast 😂 Eindstand ik 2 uurtjes nog geslapen en hij slaapt nu al 2,5 uur (durf er nu zelf alleen niet uit 🤪)

één maand geleden

Reactie op Cosiness

Jup hier ook. Dodelijk vermoeiend, dat gehuil zuigt me helemaal leeg.

één maand geleden

Heb ik haar net helemaal omgekleed voor dutje, Komt er weer een golf aan melk uit🙂‍↕️🫠 Dus we proberen het maar voor een 3e keer opnieuw vandaag ↪️

één maand geleden

Reactie op mittens

Wauw, dit had ik kunnen schrijven. Hier 12+2 en slapen? Ho maar! Huilen, ja ...
Wat fijn die herkenning. Maar heel vervelend voor jou en je kleintje! Was hij ook huilerig? Hier resulteert het niet willen/kunnen slapen in huilerigheid. Zó vermoeiend. Gelukkig slaapt ze nu al 2.5 uur in de kinderwagen, na een groot blokje om heb ik haar slapend in de gang kunnen parkeren. Ze zal het wel nodig hebben 🙈

één maand geleden

Reactie op Janne1312

Jup hier ook. Dodelijk vermoeiend, dat gehuil zuigt me helemaal leeg.
Ja vreselijk hé, het ene moment kan ik het beter hebben dan het andere moment. Vanochtend was ik er ook echt even klaar mee, heb haar even in de box gelegd en zelf voor 3 minuten even naar boven gegaan. Dat gehuil gaat door merg en been en als je dan ook alle trucjes al uit de trukendoos hebt gehaald... 🫨

één maand geleden

Sinds een week eindelijk dutjes in haar bedje, vaak maar 20min maar okay dan gaan we gewoon even later weer naar bed toch? Gisteren zelfs lánge dutjes gedaan dus ik was helemaal in m’n nopjes. Nu heeft ze vandaag (het is kwart over 3), sinds het opstaan, nog maar 1,5u geslapen waarvan een halfuur nota bene in de draagdoek. En wel steeds heel snel weer huilerig zijn… 😅

één maand geleden

Reactie op Cosiness

Ohhh ik heb precies hetzelfde! Ook zo’n hoofdpijn. Mijn baby is nu 14 weken.. overdag slapen is echt vreselijk de laatste week 😤

één maand geleden

Echt erg, en ik wil het eigenlijk niet zeggen.. maar onze baby is maar weinig echt tevreden.. herkenbaar? Ik voel me er zo alleen in

één maand geleden

Soms vind ik het leven met twee kinderen (peuter van bijna 3 en baby 3 maanden) gewoon echt heel zwaar en dan voel ik mij weer schuldig omdat ik mag boffen met twee gezonde kinderen

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Echt erg, en ik wil het eigenlijk niet zeggen.. maar onze baby is maar wein ...
Ja, herkenbaar. En het gaat over! Als ik het me goed herinner is jouw kleintje een paar weekjes jonger dan de mijne. Hier eentje van 15 weken die eindelijk regelmatig blij is. Ondanks dat hij weer in een sprong zit, gaat het een stuk makkelijker dan tot week 12/13.

één maand geleden

Reactie op LM95

Soms vind ik het leven met twee kinderen (peuter van bijna 3 en baby 3 maan ...
Maar het is ook gewoon zwaar, daar mag je best van balen vind ik. Heel soms denk ik 'waar ben ik aan begonnen.' Ondanks het grote geluk was het echt wel een stukje makkelijker toen het er nog maar 1 was en toch wil ik niet anders.

één maand geleden

Reactie op Judith_A

Ja, herkenbaar. En het gaat over! Als ik het me goed herinner is jouw klein ...
Ja onze meid is 10 weken nu, dus hoop houden en geduld 🤣. Ik zei al tegen mn man, als ze echt der handen goed ontdekt en een beetje zichzelf kan vermaken moet het wat beter worden.. 🤞🤞🤞

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ja onze meid is 10 weken nu, dus hoop houden en geduld 🤣. Ik zei al tegen ...
Grijpt ze al een beetje naar speeltjes? Probeer freddie de vuurvlieg, dit heeft bij ons ZO veel geholpen!!!! In de maxi cosi in de auto huilde ze, ik leg freddie bij haar en ze is rustig, ook in de box, onder de babygym, ze vermaakt zichzelf en lacht en brabbelt ertegen haha.