270 Reacties
14 dagen geleden
Reactie op braam0
Ik heb dat ook steeds. Erge irritatie in m’n voeten dan ook. Vooral als ze ...
Dat heb ik inderdaad ook. Soms voelt het een beetje alsof er zo’n rilling over je rug gaat, maar dan constant. Voorheen kon ik nog wel wisselen voor speen of tijdens slapen stoppen. Maar hij heeft iets onder zijn leden gok ik
14 dagen geleden
Reactie op NC_
Ik trek die korte slaapjes echt niet meer. Ik word er knettergek van. Wanne ...
Ik denk toch echt slaaptrainen zodat hij leert zelf in slaap te vallen en dus ook de slaapcycli kan koppelen? Er zijn allerlei verschillende slaaptrainingsmethoden, en hoeft dus echt niet per se door je baby te laten huilen.
14 dagen geleden
Hoe goed dat het gisteren ging, sliep van 20.00 tot 7.00. Dit deed ze normaal nooit (werd altijd om 5uur wakker), maar vandaag dus opeens echt drama.. 20.00uur wakker.. 21.30uur krijsend wakker.. nu ligt ze naast me in bed maar ik slaap super slecht als ze naast me ligt 😩. Ben aan het twijfelen om haar na de fles van 23.00uur toch proberen weer in haar eigen bedje te leggen (struggles)
14 dagen geleden
Reactie op Momof2cats
Hoe goed dat het gisteren ging, sliep van 20.00 tot 7.00. Dit deed ze norma ...
Bij mij werkte dat wel toen ze 3 dagen aan het krijsen was de eerste paar uur vd avond. Denk dat ze slaapdronken genoeg was ofzo
14 dagen geleden
Ik heb een dochter die niet wil drinken als ze geen honger heeft en dan soms de tweede borst niet meer hoeft als ik te vroeg aanbood. Doe dus al niet meer ‘eerder’ aanbieden omdat ik denk dat het goed uitkomt, maar soms gebeurt het dat ze eigenlijk vooral buikpijn had en na 1 borst lekker haar luier volpoept en dan klaar is. Allemaal prima en als zij tevreden is moet ze dat lekker zelf aangeven. Maar hoezo weiger je de tweede borst om 4u ‘s nachts?! Jij hebt mij wakker gemaakt he?! Ik ga echt niet staan kolven om kwart voor 5, dus zij slaapt nu weer en ik hoop maar dat ik niet met één exploderende borst opsta morgenochtend…
14 dagen geleden
Reactie op Fenke1994
Ik heb een dochter die niet wil drinken als ze geen honger heeft en dan som ...
Hier dus precies het zelfde verhaal. En nu om 05.25 ligt ze te kletsen alsof het 08.00 is.. het licht staat aan en ze krijgt pas drinken als ze gaat dreinen want de hele nacht is het al wakker voor eten en na 1 in slaap vallen om vervolgens 1,5u later weer te willen
13 dagen geleden
Reactie op Babybruin
Nieuw trekje; voor 6en enthousiast gaan gillen. Niet huilen, maar hoge piep ...
Ja hier ook🤣
13 dagen geleden
Reactie op Nathalie 0419
Bij mij werkte dat wel toen ze 3 dagen aan het krijsen was de eerste paar u ...
Ik had haar uiteindelijk om 00.30 uur in bed, om 5.30 uur weer wakker maar goed, ik hoop alsnog niet dat dit opeens iets nieuws is 🫠. Mijn partner kan me niet helpen want die krijgt haar niet getroost en niet in slaap dus heb geen zin om weken dit alleen te doen 😅
13 dagen geleden
Reactie op Momof2cats
Ik had haar uiteindelijk om 00.30 uur in bed, om 5.30 uur weer wakker maar ...
Klinkt als mijn leven.. bij alles en iedereen krijsen meestal en ook bij papa en ook niet in slaap komen bij papa.
Maar wel heerlijk 5u achtereen slapen!! (Kijk ik ook wel naar uit🫣)
13 dagen geleden
Oh mennnn 2 zoontjes hebben buikgriep, mn dochtertje van 4 maanden hoest de longen uit haar lijf en papa heeft avonddienst 3 avonden achter elkaar. IK. BEN. GESLOOPT
12 dagen geleden
Reactie op Math 2000
Zo blij dat de kleine eindelijk slaapt in mn armen is de tweede keer in 2 m ...
Ons meisje deed dat ook nooit (heb ik mij wel eens zorgen om gemaakt, want meestal is het andersom). Nu geeft ze zich er soms wel aan over als ik lekker met haar op de bank ga liggen. Voelt dan toch wel fijn hé? 😊
12 dagen geleden
M’n vriend die het zo zwaar heeft met 3 dagen werk en dan op donderdag met onze dochter. Ik kan hem wel wat. Hij wil enkel dingen voor zichzelf doen op zo’n dag of achter de laptop zitten en dat vind ze niet de hele dag goed. Dan loopt hij zo chagrijnig rond. Terwijl ik gewoon werk! En voor m’n werk nog ff naar het grofvuil ben gegaan, en boodschappen heb gedaan, en het huishouden doe. En zorg dat iedereen aangekleed is. En dan komt zoon spelen, gaat die met haar boven liggen en zit ik werkend met zoon die thuis speelt. Gerrr mannen.