278 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op C-24Baby

Wat een vreselijke nacht, moet even van me afschrijven. Vriend heeft een fe ...
Oh meid 💔😔. Hopelijk als hij weer nuchter is kunnen jullie dit met elkaar bespreken❤️. Sinds ik onze tweede zoon heb wil ik ook niet (meer) drinken hahaha, ik heb voor mezelf alles alcohol vrij gekocht voor de feestdagen 🙈

4 dagen geleden

Onze baby (19 wkn) heeft sowieso wel gevoelige darmpjes, we hebben wel vaker het idee dat ze een beetje buikpijn heeft. Dan is ze huileriger en slaapt ze onrustig en dan heeft ze een flinke poepluier en is het weer (grotendeels) over. Nu heeft ze vandaag al twee keer 20min keihard gekrijst van de pijn en was ze niet te troosten, waarvan één keer nu net terwijl ze eigenlijk al sliep. Nu slaapt ze weer maar ze is wel steeds aan het duimen en met d’r beentjes aan het zwaaien. Dit soort ‘buikpijn aanvallen’ heeft de sinds de krampjespiek rond week 8 niet meer gehad. Zo zielig!! 😭😫

4 dagen geleden

Ben echt gesloopt. Vriend die mannengriep heeft, hond niet inorde, zoontje waarschijnlijk in sprong 4 (denk ik, slaapt voor geen meter meer ineens, zelf ook stront verkouden en een ontsteking in mijn schouder/arm. Baal hier zo van. Vriend helpt nu ook nergens meer mee want die heeft het zo zwaar met zijn verkoudheid en alles komt op mij. Schoonfam vraagt elke dag hoe het met de jongens in huis gaat, maar vragen niks over mij. Voel me zo ontzettend alleen en mijn familie woont niet om te hoek 😭

4 dagen geleden

Reactie op Leeuw2413

Op de opvang hebben ze een flesje gekolfde melk om laten vallen 😭 (fulltim ...
Kan natuurlijk altijd gebeuren, maar AU! Deze voel ik wel 🥲

3 dagen geleden

Reactie op ChantalH97

Ben echt gesloopt. Vriend die mannengriep heeft, hond niet inorde, zoontje ...
❤️😔

3 dagen geleden

Denk dat de slaapregressie hier van start is 😀 waar hij normaal iedere avond moeiteloos ging slapen is hij nu klaar wakker en wil gewoon niet gaan slapen🥲

3 dagen geleden

Reactie op ChantalH97

Ben echt gesloopt. Vriend die mannengriep heeft, hond niet inorde, zoontje ...
Ah dat is echt niet fijn.. veel sterkte hopelijk voel je je gauw beter 🩷🧡💛

één dag geleden

Pff kerstdag 1 is op de helft en ik ben al helemaal overprikkeld. Vanmorgen baby hele tijd jammeren en huilen, vriend gaat uitgebreid douchen en strijken en ik sta daar met huilende baby die niet stil te krijgen is terwijl ik nog moet klaarmaken en omkleden en we moeten binnen 40 min. gaan. Nu net bij m’n ouders ook drukte en ze kan nog niet zitten ofzo dus ik weet elke keer niet zo goed hoe ik dat moet doen behalve vasthouden maar dat is ook onpraktisch of wil ze niet. Ben er nu al klaar mee en dan moeten we nog naar schoonfamilie en oud&nieuw komt nog. Gelukkig nu even thuis, kan ze even rustig slapen en morgen ook geen plannen.

één dag geleden

Reactie op nnvdd

Pff kerstdag 1 is op de helft en ik ben al helemaal overprikkeld. Vanmorgen ...
Ik herken dit zo erg. Kijk er ook echt tegenop. Wij hebben geen 'schoot zit' baby. Wij gaan vanmiddag een extra stuk te rijden voor we bij familie zijn, zodat we daar in haar wakkertijd zijn. Daar een flesje en dan halverwege misschien even een blokje om in de wagen (kan ze even slapen). Daarna wil ze hopelijk even spelen en dan gaan we lekker vroeg weer naar huis (voor 19.00). Merk namelijk zelf ook dat ik teveel prikkels niet trek de laatste tijd 🙈 morgen gelukkig alleen kerstontbijt buiten de deur, rest van de dag niks gepland. Heer-lijk! 😇

20 uur geleden

Ugh, 4,5 maand en nog steeds die krampen🤯 Had toch zo gehoopt dat het nu wel over zou zijn..

19 uur geleden

Reactie op —M.M

Ugh, 4,5 maand en nog steeds die krampen🤯 Had toch zo gehoopt dat het nu w ...
Pfff echt he!

19 uur geleden

Pff helemaal klaar met de kerst… en morgen pas naar mijn eigen familie..🥴

19 uur geleden

Reactie op Fenke1994

Pfff echt he!
Bij jullie ook nog zo erg?

18 uur geleden

Reactie op —M.M

Bij jullie ook nog zo erg?
Voor elke poepluier het slaapje daarvoor mega onrustig en kort (dus elk ochtenddutje) en van het weekeind twee dagen super onrustig en sneller ontevreden geweest. Inclusief nog twee keer een ontroostbare huilbui zoals bij de krampjes piek en een nacht echt slecht/onrustig slapen. Maandag 3 flinke poepluiers en pas aan t einde vd dag weer vrolijk en één wat langer dutje…