270 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op mittens
Het moment dat je (dominante + narcistische) schoonouders met je 3 maanden ...
Oh no, het zweet zou me uitbarsten. Vind het zo onverantwoord dat ze er dan zelf voor kiest om je baby wel vast te houden, als oma zijnde kies je toch voor de veiligheid en gezondheid van je kind? Maar goed, je zegt al dat ze dominant en narcistisch zijn, dat verklaart misschien een hoop
23 dagen geleden
Kleding maatje 68 van zolder ghaald om erachter te komen dat sommige merken heel krap vallen en dus eigenlijk al wat klein worden ☹️😫
23 dagen geleden
Reactie op loisceleste
Kleding maatje 68 van zolder ghaald om erachter te komen dat sommige merken ...
Ooow zo herkenbaar!!! Hij zit al even in maat 68 dus mss moet ik nu dit weekend de 74 maar eens tevoorschijn gaan halen om niet nog een keer hetzelfde te doen als een maand geleden
23 dagen geleden
Reactie op mittens
Het moment dat je (dominante + narcistische) schoonouders met je 3 maanden ...
Beter plakt ze iets op haar koortslip. Zo heb je eentje van compete. Ik zou je SM netjes melden dat als ze de baby vast wilt houden ook heel goed haar hand wast want tja wat als ze per ongeluk daar ook heeft aangeraakt🫣
23 dagen geleden
Vriend besluit vanavond toch wel naar dat ene feestje te gaan tot midden in de nacht. Gisteravond was hij ook de hele avond weg naar voetbal en morgen om 09:00 gaat hij ook weer weg voor voetbal. Morgen komt hij dan pas begin van de avond weer thuis. Ondertussen zit ik hier met een peuter die laatste tijd veel aandacht vraagt en slecht slaapt en een baby die bijna alleen maar vast gehouden wil worden. Dit alles na een werkweek van 32 uur. IK BEN MOE
23 dagen geleden
Ik voel me echt zo ontzettend schuldig, door omstandigdheden ben ik de hele week van 14:00-22:00 uur weg, voor me gevoel laat ik mijn kinderen in de steek en mis ik zoveel.
Als ik s’ochtends thuis ben loop ik ook als een kip zonder kop van de hectiek van deze week.
Ik mis m’n 2 kindjes en man echt heeel erg.🥺
23 dagen geleden
Reactie op Didiizzy
Vriend besluit vanavond toch wel naar dat ene feestje te gaan tot midden in ...
Is ook niet normaal toch? Doet hij dit vaker? Als het mijn man was zou ik zeggen laat dat feestje en die voetbal maar ff zitten dat is geen noodzaak ik ben ook toe aan vrij.
23 dagen geleden
Reactie op Math 2000
Is ook niet normaal toch? Doet hij dit vaker? Als het mijn man was zou ik z ...
Feestje is van een nicht waarvan we laatste tijd echt elk ding hebben moeten afzeggen omdat we geen oppas hadden. 🥺 Zo ook nu niet. Eigenlijk zouden we dus weer niet komen wat echt een beetje lullig is dus vandaar dat hij nu alleen is. Hij voetbalt zelf op een beetje niveau in het eerste en wordt verwacht daar gewoon te zijn. Zo maar afmelden kan helaas niet. Het is op zich ook niet erg en het gebeurt niet elk weekend alleen fijn is nu ff anders 🥲
23 dagen geleden
Ik wil op de website van Blokker servies voor 10 personen bestellen, maar ik kom niet eens door om het te betalen. I need this voor kerst 😵💫😵💫. Waarom heb ik toegezegd om kerst thuis bij mij te vieren terwijl ik het kleinste huis heb van allebei de kanten van de families… OH JA IK WEET WAAROM; want niemand wilt moeite doen om het te organiseren en weten dat ik kerst wel leuk vind en het verwachten dat ik het nu voor de familie moet organiseren😵💫. Mind you van 4 mensen naar opeens 10. 6 extra mensen voor mij om te cateren en mijn moeder vond voor haar gezin van 4 kerst organiseren al ‘lastig’ en een SM die zichzelf ieder jaar uitnodigd en ik geen nee kan zeggen want ik word geguiltripped door mijn man omdat ze ‘alleen’ is en toevallig al die 10 miljoen vrienden van haar die ze heeft haar niet bij hun kerstavond kunnen uitnodigen en die noemt ze ‘familie’😵💫😵💫😵💫😵💫 echt WHY. Sorry voor mijn ultra lange zinnen. moest even ranten
23 dagen geleden
Ineens sinds een week precies om 5 uur wakker worden en niet eens veel honger hebben arrgggh klaar wakker nu toch maar een fles. Nu gewoon vervelend, omdat hij ook niet echt honger lijkt te hebben, maar lange dagen als er gewerkt moet worden als je al vanaf 04:45 wakker bent en niet meer kunt slapen arrrgghhh
23 dagen geleden
Reactie op EstherB17
Ik kan niet eens meer bijhouden hoevaak ze wakker was vannacht. Het stuk da ...
Ik voel met je mee. Hier echt wel 15x wakker en dan vanochtend ook om 6.15 ook alweer klaarwakker om de dag te starten. Pfff, kijk nu alweer 'uit' naar vannacht 😅. Hoe oud is jullie meisje?
23 dagen geleden
Reactie op Cosiness
Ik voel met je mee. Hier echt wel 15x wakker en dan vanochtend ook om 6.15 ...
Ik voel ook mee! 😴
23 dagen geleden
Reactie op Cosiness
Ik voel met je mee. Hier echt wel 15x wakker en dan vanochtend ook om 6.15 ...
Ze is 3 maand. Het gaat soms beter en soms zo. Maar ik ben moe hahaha Hier ook om 6.00 klaarwakker en kletsen. Heb haar tegen mijn knieën aan gezet en laten kletsen. Na half uurtje begon ze te gapen en wou ze weer slapen maar ik kan dan niet meer slapen hoor. Helaas..