270 Reacties
23 dagen geleden
Vriend de hele week thuis. Dus het huis is al de hele week een zwijnenstal. Ik kom ook nergens aan toe om het een beetje poetsen… dochter is ook super aanhankelijk en als ze eindelijk slaapt wordt ze wakker door de hond 🙄 ik raak overprikkeld
22 dagen geleden
Vnv sinterklaas gevierd met mn schoonfamilie. Die kinderen natuurlijk helemaal hyper de pieper (maar echt niet normaal..) en ik dus een overprikkeld kind wat maar niet wilde slapen 🫠 Nu al zin in de kerst...not 😅😫
22 dagen geleden
Reactie op nnvdd
Vriend aan het werk zetten 😉
Ja het is dat we een klushuis hebben.. vrij voor hem is thuis aan het werk.. 🙈
22 dagen geleden
Kleine ukkie is verkouden en het gaat mij aan mijn hart. Mijn partner daarin tegen is hier heel "koel" in en laat hem ook gewoon liggen als hij huilt. Pak hem gewoon op?? Ik moet soms ook gewoon even naar de wc of douchen 🥹
22 dagen geleden
Reactie op ChantalH97
Kleine ukkie is verkouden en het gaat mij aan mijn hart. Mijn partner daari ...
Sommige mannen begrijpen het gewoon niet soms 🥹
21 dagen geleden
Meid hangt al een uur af tiet. Als ze loslaat word ze wakker,en gaat ze huilen
21 dagen geleden
De goede bedoelde adviezen als je kindje niet wil slapen en je zelf weet dat hij oververmoeidheid is, omdat hij al te lang wakker is EN we aan het afbouwen zijn met inbakeren (‘normale slaapzak’ nu).
‘Leg hem anders in de box, dan valt hij vanzelf in slaap’. HIJ SLAAPT NIET IN DE BOX EN ZEKER NIET MET EEN TV VOOR ZN NEUS.
‘Zal ik het anders even proberen om hem in bedje te leggen?’ Ja oké maar niet op z’n rug, want hij heeft nog heel erg schrik reflex, proberen het op z’n zij of buik. *legt baby op rug neer* WEER WAKKER.
‘Zou die nog honger hebben? Anders geef je hem nog een fles?’ NEE HIJ IS M.O.E.
Zo🙏🏼🧘🏼♀️🧘🏼♀️🧘🏼♀️🧘🏼♀️
21 dagen geleden
Reactie op FP1995
De goede bedoelde adviezen als je kindje niet wil slapen en je zelf weet da ...
Heeeeel herkenbaar 🫠 Vooral mn schoonfamilie heeft hier een handje van
21 dagen geleden
Reactie op Janne1312
Ojaaaa vreselijk! “Ze slapen wel als ze moe zijn hoor” Ehm nee niet ons FOM ...
Jaaa deze hoor ik echt te vaak. ‘Laat maar gewoon liggen in de box uiteindelijk valt ze vanzelf wel in slaap’. Nee, dit doet ze niet 🙄.
21 dagen geleden
Reactie op MelRoy
Niet ons FOMO exemplaar🤣 sorry moest even lachen toen ik dit las🤭 dit was ...
Nou dit dus🤣🥹
Of heel verontwaardigd: gaat ze echt niet slapen als je haar neerlegt? Ook niet naast je? 🤣 NeE!
Hou mn hart vast voor Sinterklaas.. draagzak met dakje maar mee, want anders slaapt er niemand die nacht ben ik bang🤣