270 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Cosiness

Ohja heel herkenbaar. Hier lag ze ook wakker met een big smile 😆. Ik hoop ...
Uhm ja op zich wel maar eigenlijk niet in bed maar op mij.vindvik nog niet eens een mega probleem. Soms lastig maar prima. Alleen die nachten... Foi

23 dagen geleden

Reactie op EstherB17

Uhm ja op zich wel maar eigenlijk niet in bed maar op mij.vindvik nog niet ...
Nou precies, maar lekker aan toe geven. Hier is ze na haar flesje ook bij mij op schoot in slaap gevallen. Bedje komt (straks) wel weer

23 dagen geleden

Vriend de hele week thuis. Dus het huis is al de hele week een zwijnenstal. Ik kom ook nergens aan toe om het een beetje poetsen… dochter is ook super aanhankelijk en als ze eindelijk slaapt wordt ze wakker door de hond 🙄 ik raak overprikkeld

23 dagen geleden

Reactie op Eerstewonder

Vriend de hele week thuis. Dus het huis is al de hele week een zwijnenstal. ...
Vriend aan het werk zetten 😉

22 dagen geleden

Vnv sinterklaas gevierd met mn schoonfamilie. Die kinderen natuurlijk helemaal hyper de pieper (maar echt niet normaal..) en ik dus een overprikkeld kind wat maar niet wilde slapen 🫠 Nu al zin in de kerst...not 😅😫

22 dagen geleden

Hmmm baby wou net drinken, neemt 5 slokken en valt weer in slaap

22 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Hmmm baby wou net drinken, neemt 5 slokken en valt weer in slaap
Is hier ook iedere nacht vanaf een uur of 3, en dan ieder half uur

22 dagen geleden

Reactie op nnvdd

Vriend aan het werk zetten 😉
Ja het is dat we een klushuis hebben.. vrij voor hem is thuis aan het werk.. 🙈

22 dagen geleden

Reactie op Eerstewonder

Ja het is dat we een klushuis hebben.. vrij voor hem is thuis aan het werk. ...
Oohja nee dan snap ik het haha daar zou ik ooo overprikkeld van raken. Hopelijk kan je toch een beetje ontprikkelen

22 dagen geleden

Kleine ukkie is verkouden en het gaat mij aan mijn hart. Mijn partner daarin tegen is hier heel "koel" in en laat hem ook gewoon liggen als hij huilt. Pak hem gewoon op?? Ik moet soms ook gewoon even naar de wc of douchen 🥹

22 dagen geleden

Reactie op ChantalH97

Kleine ukkie is verkouden en het gaat mij aan mijn hart. Mijn partner daari ...
Sommige mannen begrijpen het gewoon niet soms 🥹

22 dagen geleden

Dit forum de afgelopen weken: https://www.instagram.com/reel/DDAodvvxNJU/?igsh=OXhiMWowa2lvd2g3 😂😂😂 Sterkte mama's! Hoe dan ook zullen we het overleven en ooit weer slapen

22 dagen geleden

Reactie op elinalien

Dit forum de afgelopen weken: https://www.instagram.com/reel/DDAodvvxNJU/?i ...
😂

21 dagen geleden

Meid hangt al een uur af tiet. Als ze loslaat word ze wakker,en gaat ze huilen

21 dagen geleden

De goede bedoelde adviezen als je kindje niet wil slapen en je zelf weet dat hij oververmoeidheid is, omdat hij al te lang wakker is EN we aan het afbouwen zijn met inbakeren (‘normale slaapzak’ nu). ‘Leg hem anders in de box, dan valt hij vanzelf in slaap’. HIJ SLAAPT NIET IN DE BOX EN ZEKER NIET MET EEN TV VOOR ZN NEUS. ‘Zal ik het anders even proberen om hem in bedje te leggen?’ Ja oké maar niet op z’n rug, want hij heeft nog heel erg schrik reflex, proberen het op z’n zij of buik. *legt baby op rug neer* WEER WAKKER. ‘Zou die nog honger hebben? Anders geef je hem nog een fles?’ NEE HIJ IS M.O.E. Zo🙏🏼🧘🏼‍♀️🧘🏼‍♀️🧘🏼‍♀️🧘🏼‍♀️

21 dagen geleden

Reactie op FP1995

De goede bedoelde adviezen als je kindje niet wil slapen en je zelf weet da ...
Heeeeel herkenbaar 🫠 Vooral mn schoonfamilie heeft hier een handje van

21 dagen geleden

Reactie op FP1995

De goede bedoelde adviezen als je kindje niet wil slapen en je zelf weet da ...
Ojaaaa vreselijk! “Ze slapen wel als ze moe zijn hoor” Ehm nee niet ons FOMO exemplaar 😬

21 dagen geleden

Reactie op Janne1312

Ojaaaa vreselijk! “Ze slapen wel als ze moe zijn hoor” Ehm nee niet ons FOM ...
Jaaa deze hoor ik echt te vaak. ‘Laat maar gewoon liggen in de box uiteindelijk valt ze vanzelf wel in slaap’. Nee, dit doet ze niet 🙄.

21 dagen geleden

Reactie op Janne1312

Ojaaaa vreselijk! “Ze slapen wel als ze moe zijn hoor” Ehm nee niet ons FOM ...
Niet ons FOMO exemplaar🤣 sorry moest even lachen toen ik dit las🤭 dit was echt mijn oudste zoon🤣

21 dagen geleden

Reactie op MelRoy

Niet ons FOMO exemplaar🤣 sorry moest even lachen toen ik dit las🤭 dit was ...
Nou dit dus🤣🥹 Of heel verontwaardigd: gaat ze echt niet slapen als je haar neerlegt? Ook niet naast je? 🤣 NeE! Hou mn hart vast voor Sinterklaas.. draagzak met dakje maar mee, want anders slaapt er niemand die nacht ben ik bang🤣