270 Reacties

21 dagen geleden

Haha! Wij hebben nu de tweede die zo is, beide kinderen heb en dus nooit in de box geslapen ofzo, ik denk echt dat we een andere soort hebben gemaakt dan die zogenaamd ‘normale’ baby’s 🤣

21 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Nou dit dus🤣🥹 Of heel verontwaardigd: gaat ze echt niet slapen als je haa ...
Neee, dat wordt nogal wat🤣

21 dagen geleden

Reactie op Janne1312

Haha! Wij hebben nu de tweede die zo is, beide kinderen heb en dus nooit in ...
Hahahaha herkenbaar🤣. Alleen bij de jongste; hij maakt geen grappen met zijn voeding en slaap. Hem boeit het niet als hij wat mist, maar bij de oudste die nu 22 maanden is > die is nog steeds in zijn FOMO fase🤣

21 dagen geleden

Baby heeft heel de dag nog niet geslapen en niks is goed zo vermoeiend😅

21 dagen geleden

Ik heb er gewoon even geen zin in vandaag. Wil even me-time, niet nadenken over slaapjes, voeden etc. Ik ben Moe!

21 dagen geleden

Reactie op Janne1312

Ojaaaa vreselijk! “Ze slapen wel als ze moe zijn hoor” Ehm nee niet ons FOM ...
Pfff zo herkenbaar! Die mensen die het dan altijd beter weten, ik word soms zo onzeker als ik om me heen zie dat babys overal en nergens maar gewoon in slaap vallen, nou mijn zoontje dus niet. Die kan ik niet zomaar wegleggen, moet ik echt veel moeite voor doen hoor…

21 dagen geleden

Ik kan alleen maar staan en heen en weer hupsen. Al het andere is niet goed en krijst de baby het uit. Eet alleen met peuter vanavond en die zit heel sneu alleen aan tafel

21 dagen geleden

Reactie op Math 2000

Baby heeft heel de dag nog niet geslapen en niks is goed zo vermoeiend😅
Over heel de dag gezien 3 kwartier geslapen en alleen maar krijsen krijg haar op geen enkele manier aan het slapen. Kben zo blij dat mn man nu thuis is

21 dagen geleden

Reactie op Math 2000

Over heel de dag gezien 3 kwartier geslapen en alleen maar krijsen krijg ha ...
Hebben meer mensen dit?.

21 dagen geleden

Reactie op Math 2000

Hebben meer mensen dit?.
Hier vandaag hetzelfde liedje! Alleen bij m’n schoonouders was hij.. ligt nu een goed uur bij mij te slapen 🙏🏼

20 dagen geleden

Reactie op Math 2000

Hebben meer mensen dit?.
Wel gehad! Dus weet ongeveer hoe gefrustreerd je je moet voelen. Helpt wandelen (met de kinderwagen) ook niet? Hier wil ze vanaf eind middag vaak niet meer slapen, dus ik ga als het weer het toelaat dan vaak wandelen om haar nog even te laten slapen. Maar waar ze voorheen binnen 5 min. sliep tijdens het wandelen, duurt het nu véél langer

20 dagen geleden

Reactie op Math 2000

Hebben meer mensen dit?.
Ja, het slapen is hier sinds een week een gevecht. Lukt eigenlijk alleen in een donkere kamer of in de draagzak. Beiden kost best wat moeite (huilen, overstrekken, etc.). Hij wil alleen maar om zich heen kijken. De fomo lijkt begonnen...

20 dagen geleden

Pff al 3x heel stilletjes de kamer uitgesloten omdat ik dacht dat ze sliep. Maar wanneer ik beneden een stap door de deur doe hoor ik haar alweer. Manlief werkt vanavond, dus ik moet nog opruimen, eten, graag douchen en het liefst ook nog even bankhangen 🥲

20 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Nou dit dus🤣🥹 Of heel verontwaardigd: gaat ze echt niet slapen als je haa ...
Hahaha mijn moeder dacht dat hij de eerste dus ook steeds. Heb haar een keer uit wanhoop gebeld en ze kwam wel even met het idee dat ze haar zo in slaap zou hebben. Nou, na 3 uur heeft ze het opgegeven en sindsdien heeft ze nooit meer iets geroepen wat dit soort dingen betreft. Hier was de eerste ook een wakkere fomo baby. De tweede een ietsjes mindere maar ook wakkere fomo baby. Ik zeg altijd; wij maken geen slapende babys

19 dagen geleden

Ik klaagde gisteren tegen mijn man dat ik al 3 nachten op rij rond 1.15/1.30 wakker werd voor nop wat zonde was + dat ik dan net heel diep sliep als onze dochter om 3u kwam wat ook vervelend was. Mijn lichaam dacht: “dat kunnen we oplossen! We blijven gewoon wakker 😌”

19 dagen geleden

Omdat ik zo slecht slaap vanwege de nachtvoedingen/verschonen en dan weer moeilijk in slaap kan vallen, crave ik alleen maar koolhydraten en junkfood😭 en desserts. Echt mijn hormonen zijn zooo in de war.

19 dagen geleden

Reactie op Fenke1994

Ik klaagde gisteren tegen mijn man dat ik al 3 nachten op rij rond 1.15/1.3 ...
Jaa leuk is dat hea, not😭. Ik word ook vaak tijdens een slaapcyclus wakker gemaakt door de baby en dat is dan echt kapot gaan🫠🫠🫠

19 dagen geleden

Reactie op MelRoy

Omdat ik zo slecht slaap vanwege de nachtvoedingen/verschonen en dan weer m ...
Wat ben jij goed! Thanks! Sorry, super balen dat je er last van hebt, echt! Maar ik heb hetzelfde 😵‍💫 gewoon tótaal niet bij stilgestaan totdat ik jouw bericht las. Zo weinig energie 😩.

19 dagen geleden

Reactie op BabyvdN

Wat ben jij goed! Thanks! Sorry, super balen dat je er last van hebt, echt! ...
We’ll get through this😭❤️

19 dagen geleden

Reactie op MelRoy

We’ll get through this😭❤️
Ja met +10 kg als we pech hebben. Men… hoe moet dit!? Ik hou me vandaag extra vast aan jouw positieve vibe! Morgen heb ik ook de moed weer ♥️