2687 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Jeanine93

Iedere nacht om 03:30 moeten plassen en daarna niet meer goed in slaap kunn ...
Ohhhh zo herkenbaar, behalve dat ik nog geen dochter heb - maar wakker lig van de rugpijn en geen houding meer kan vinden. Het is zó irritant 😴

9 maanden geleden

Reactie op Laura FJ

Ohhhh zo herkenbaar, behalve dat ik nog geen dochter heb - maar wakker lig ...
Ja zo frustrerend. Het bereidt wel een beetje voor op de nachten die er komen zodra de baby er is. Maar snap nog altijd niet waarom dat zo vroeg al moet 😂

9 maanden geleden

Dacht na vaak ziek te zijn geweest, de betere kant op te gaan. Tot vanochtend. Weer zo ziek. 🤢 Ziek gemeld van werk, terwijl ik nog zo druk ben op het werk. Dus eigenlijk daar weer onrustig van, maar gewoon echt niet in staat om te gaan. Thuis ook zo druk. Gelukkig is de peuter vandaag weg en heb ik wel tijd om tot rust te komen, want blijkbaar heeft mijn lichaam de rust echt nodig. Nu 21 weken zwanger en hoop echt zo dat ik me snel beter ga voelen. Mijn energie is op. 😖

9 maanden geleden

Zijn jullie ook zo goed als vanaf het begin van de zwangerschap al chronisch verkouden? Bij mij is het alleen mijn rechter neusgat waar continu snot uit loopt, vooral in de ochtend en als ik gegeten heb 🤔🤔 Word er soms knettergek van 😂

9 maanden geleden

Heerst de 5e ziekte op school/klas.. wordt je toch niet goed van 😒

9 maanden geleden

De afgelopen week 3x iemand gehad die me de les leest. 1e keer: ik was heerlijk aan het genieten van een milkshake, terwijl ik mijn ouders stond op te wachten op Schiphol. Foto naar vrienden gestuurd met mijn milkshake waarop ik de reactie kreeg. "Je mag geen milkshakes en ijsjes eten tijdens je zwangerschap. Dat is te koud voor je baby en er zitten bacteriën in" vk geïnformeerd, die mij vertelde dat ik echt wel eens een milkshake mag drinken. 2e keer op werk: "Je bent pas 21 weken? En je hebt nu al last je bekken en rug? Nou ik liep overal fluitend doorheen, nergens last van gehad! Maar ik stel me ook niet aan." 3e keer op de verjaardag van oma, vriendin van oma zegt: "je mag niet met je benen over elkaar zitten tijdens je zwangerschap, dan knel je je baby af en gaat ie dood." Mijn vriend zn reactie: "ik wist niet dat jij verloskundige was!"

9 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

De afgelopen week 3x iemand gehad die me de les leest. 1e keer: ik was he ...
Verbazingwekkend hoe mensen niet gewoon weten dat zwijgen goud kan zijn in bepaalde situaties. Telkens dat ongevraagde advies dat niet klopt, is echt vermoeiend.

9 maanden geleden

Reactie op Supercheesy

Verbazingwekkend hoe mensen niet gewoon weten dat zwijgen goud kan zijn in ...
Nou zeker, super vermoeiend. Vanavond en morgenavond heb ik weer verjaardagen met vrienden en ik ben benieuwd wat ik daar naar mn hoofd krijg 🙄

9 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Jeetje wat bizar zeg, ook nog eens allemaal dingen die nergens op slaan… Overigens ben ik nu ook 21 weken en krijg ook al aardig last van m’n rug en bekken hoor! Niks geks dus

9 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Nou zeker, super vermoeiend. Vanavond en morgenavond heb ik weer verjaardag ...
Eigenlijk zouden we een bingokaart moeten maken van alle stomme uitspraken en ons dan trakteren als we bingo hebben

9 maanden geleden

Reactie op iantheee

Jeetje wat bizar zeg, ook nog eens allemaal dingen die nergens op slaan… O ...
Ik sta net in de BabyPlanet waarop de kassamedewerkster me aansprak of ik écht nu al zo last had dat ik een band nodig had voor mijn buik 🫡🫠

9 maanden geleden

Reactie op braam0

Ik sta net in de BabyPlanet waarop de kassamedewerkster me aansprak of ik é ...
Nee je koopt dat ding om als haarband te gebruiken 😅🤷‍♀️

9 maanden geleden

Reactie op braam0

Ik sta net in de BabyPlanet waarop de kassamedewerkster me aansprak of ik é ...
"nee Mw, ik koop het omdat ik zn buikband leuk vind staan bij mijn witte blousjes." 🫠 Echt verschrikkelijk, waarom moeten mensen zich zo bemoeien met alles 🥲

9 maanden geleden

Reactie op Supercheesy

Eigenlijk zouden we een bingokaart moeten maken van alle stomme uitspraken ...
Hahaha maar echt. 😂 Dan trakteer ik mezelf op een milkshake 💪🏻

9 maanden geleden

Wanneer je naar een baby winkel gaat…. Laat zien aan je partner wat wilt je wilt. Hij alles afkraakt over dat dingen overbodig zijn, maar zelf nooit onderzoek ernaar doet. En als ik erover begin, wilt die niet ernaar luisteren 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄😏

9 maanden geleden

Reactie op MamaI2020💙

Dacht na vaak ziek te zijn geweest, de betere kant op te gaan. Tot vanochte ...
Zo herkenbaar! Afgelopen twee dagen voor de tweede keer buikgriep en ook al 3keer griep gehad en een keer keelontsteking ?! Normaal ben ik echt nooit ziek 😔

9 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

De 2de is zo herkenbaar! Was 18 weken en kreeg extreem last van bandenpijn en al lichte harde buiken. (Te veel inspanning en stress) Nu 22+6 en het redelijk onder controle doe het een stuk rustiger aan en extra controles . maar krijg het nog steeds om me oren gegooid: ooh dat is wel erg vroeg he normaal gebuurt dit later.

9 maanden geleden

Ik ben na maanden ziek thuis door de HG weer een klein beetje aan het reïntegreren op werk, en een collega informeert hoe het gaat en wat ik nou precies had. Haar reactie nadat ik het een beetje uitgelegd had: “Nja, wel lekker voor de kilo’s! [naam] was wel 30kg aangekomen!” … 😅🫠

9 maanden geleden

Als mensen vragen hoelang ik zwanger ben: Nu bijna 21 weken zwanger. Hun reactie: “HUH? Waar heb je die dan gestopt?”. Op het werk last van mijn rug en bekken daar ook vaak te horen “Nu al??? Ik heb nergens last van gehad ik heb gewoon vol doorgewerkt” Ja fijn voor jou wou dat ik het ook zo easy had 😩. Werk in de zorg als Verzorgende IG overigens.

9 maanden geleden

Zwanger van de derde. Ik vind zwanger zijn zo saaaaaaai. Dankbaar dat wel, maar nu nog maar op de helft...baal ik even van :P