2687 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op kim7991

Zware ruzie met mijn schoonzus. Of we nog babyspullen wilden. Daarna een ti ...
Nou snap ik ook wel, als je er wat voor wilt hebben lijkt het me ook logisch dat je daarover in gesprek gaat. Zo kan je ook afstemmen of je het waard vind om voor bepaalde dingen te betalen

8 maanden geleden

Reactie op kim7991

Ik zou echt alles terug geven. Niet om zuur te doen hoor maar dat bespreek je vooraf…

8 maanden geleden

Reactie op kim7991

Bizar dit

8 maanden geleden

Reactie op BabyvdN

Ik zou echt alles terug geven. Niet om zuur te doen hoor maar dat bespreek ...
Nou ik ook, als het zo moet dan wil ik liever niks

8 maanden geleden

Reactie op Liesss1991

Wooow, serieus? Bizar! En je wist van niks?
Ik had gezegd dat ze niet alles gratis hoefde weg te geven, maar toen ik dit excel bestand onder m’n neus kreeg raakte ik echt helemaal overstuur pffff

8 maanden geleden

Reactie op kim7991

Ik had gezegd dat ze niet alles gratis hoefde weg te geven, maar toen ik di ...
Ik vind dat je heel netjes hebt gehandeld met dat aan te geven. Haar gedrag minder, zoiets stem je dan echt gewoon vooraf even af. Ik heb trouwens vriendinnen die nu wel wat geven maar dat graag dan terug willen om te bewaren voor hun kinderen/andere vrienden of familie of het daarna verkopen, dat was misschien wat netter geweest van haar (of als je echt geld wilt vóóraf even afstemmen 😢). Wat ga je ermee doen? Wel betalen of maar terug geven? Mogelijk vind je bij de kringloop, marktplaats of via vrienden dingen voor echt veel goedkoper/gratis maar dat weet ik niet zeker. En heb geen idee hoeveel je hebt gekregen maar ik vind het ook oprecht een flink bedrag..

8 maanden geleden

Ik ben niet zo'n klagerd maar... Mijn huidige schoonmoeder is echt een schat, de oma van mijn oudste dochter daarentegen een echte heks. Ik ben nu 24 weken zwanger en eerlijk, ik zie er goed uit en voel mij goed. Gisteren bij de lente voorstelling van mijn dochter kwamen zij ook kijken, hoewel het contact niet best is ben ik prima in staat om een normaal gesprek te voeren. Haar eerste opmerking toen ze mij zag? "Wat heb je al een bolle kop gekregen"....

8 maanden geleden

Reactie op NnaStr

Ik ben niet zo'n klagerd maar... Mijn huidige schoonmoeder is echt een scha ...
Oh jeetje... zo lief van haar! 🤣 Naast je neerleggen he, je gaat je goede gevoel hier niet door laten beïnvloeden!

8 maanden geleden

Ik ben echt zooooo klaar met zwanger zijn. Het is gewoon echt niet voor mij weggelegd

8 maanden geleden

Zaterdag waren mijn man en ik vijf jaar getrouwd, lekker uit eten geweest en ook wat fotootjes van op insta gezet. Mijn familie heeft ons meteen gefeliciteerd en gememoreerd wat een mooie dag het destijds was. Van m’n schoonfamilie hebben we niks gehoord, pas toen m’n man wat foto’s in de groepsapp gezet had feliciteerde onze schoonzus en schoonmoeder ons. Dit vond ik weer zo teleurstellend, ik vraag me zelf wel oprecht af of ik niet te veer verwacht van m’n schoonfamilie. Maar ik kom toch tot de conclusie dat het niet meer dan logisch is dat je ons een felicitatie stuurt als je ziet dat we iets op insta hebben gezet of een foto in de groepsapp sturen. (Voor de duidelijkheid: ik ga er niet vanuit dat iedereen zelf de datum herinnert, dat is geen doen!) Of verwacht ik wel te veel? Misschien is mijn familie en mijn vriendinnengroep gewoon zo attent dat ik de lat voor mijn schoonfamilie te hoog leg?

8 maanden geleden

Sinds ik zwanger ben (nu 22 weken) slaap ik niet goed, verschillende klachten. Ik ben er wel een beetje klaar mee.. 🥲🥲🥲

8 maanden geleden

Ik dacht me eindelijk wat beter te gaan voelen komen weer nieuwe klachten 😩. Bekkenklachten, slecht slapen en nu ook nog eens een griepje erbij. Weer kunnen ziekmelden op werk waardoor ze natuurlijk niet blij zijn maar goed vind dit zelf ook niks 🫤.

8 maanden geleden

Even klagen, hormonen schommelen lekker nu, vreselijk enorm kort lontje soms naar mn zoontje en man pff snel geïrriteerd, moe vaak en weinig energie soms snel verdrietig ook geprikkeld en heb idee tijd te kort te komen

8 maanden geleden

Elke ochtend weer ontzettend misselijk en overgeven. Hoest al 4+ weken de longen uit mijn lijf en lijk me gewoon totaal niet beter te gaan voelen met de tijd. Werken is echt een bikkelen geworden en ik heb gewoon weinig zin om iets te doen! Gatsie

8 maanden geleden

Ik weet niet of ik er nu blij of verdrietig van moet worden dat ik mijn gewone broeken nog steeds aan kan 🫣 En pfff, mijn borsten worden daar aan tegen wel heeeeeel zwaar 😞

8 maanden geleden

Oja wn de bekkenklachten niet te vergeten en een dikke vette spatader oo mn schaamlip wat zeer doet, en charmante kousen tot boven aan toe vanwege mn spataderen en al vocht in mn voeten nou geweldig 😂 voor de rest geniet ik enorm van de kleine meid jn mn buik

8 maanden geleden

Zo klaar met bekken en rug klachten. Voor mijn gevoel kan ik alleen maar liggen🥲 lopen gaat lastig. Ik dacht dan ga ik fietsen, met het idee dat gaat vast beter..😂 Fietsen en daarna het gevoel hebben dat je onderkantje in tweeën is gespleten🫠

8 maanden geleden

Voorhoofdsholten ontsteking, normaal al geen pretje maar in een zware HG zwangerschap al helemaal niet. Vooral omdat je niks ertegen mag van medicatie.. Ik ben echt gesloopt, de hele dag aan het janken van de ellende.

8 maanden geleden

🫣 de ongevraagde “goede” adviezen zijn begonnen… net ging ik ergens op een toilet m’n handen wassen en drogen, zegt een mevrouw dat ik juist nu extra voorzichtig moet zijn met bacteriën 🤔 wijzend naar die blower. Want het is hygiënischer je handen niet te wassen?? Pfff

8 maanden geleden

Ik heb bruin haar en bruine ogen. Mijn vriend is blond met blauwe ogen. Schoonmoeder: als jullie zoon geen lichte ogen heeft stop je ‘m maar weer terug. In welk universum is het gepast om dit te zeggen 🤦🏽‍♀️