2687 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op ZaidaSB

Ik heb bruin haar en bruine ogen. Mijn vriend is blond met blauwe ogen. Sch ...
Dit meen je niet toch? Echt een rare opmerking.

8 maanden geleden

Reactie op ZaidaSB

Ik heb bruin haar en bruine ogen. Mijn vriend is blond met blauwe ogen. Sch ...
Hier een vriend met Kaapverdische/Indonesische roots. Zwart krullend haar, donkerbruine ogen, donkere huidskleur etc. Ikzelf heb donkerbruin haar en groen/bruine ogen. Onze zoon is blond met blauwe ogen. Inmiddels is hij bijna twee maar (schoon)familie vind het nog steeds leuk om opmerkingen te maken over zijn uiterlijk. Met name of hij wel echt van mijn vriend is en ik niet ben vreemdgegaan 🧐. Allemaal “grappig” bedoelt. Vraag me ook altijd af waarom mensen denken dat ze dit soort dingen kunnen zeggen😌

8 maanden geleden

Ik wordt echt zo moe van dat gesnurk 😩

8 maanden geleden

Gewoon geen energie vandaag. Zo moe. En nog zoveel dingen te doen op mijn to-do list. 🫣

8 maanden geleden

Eindelijk prachtig weer en ik lig doodziek in bed #buikgriep

8 maanden geleden

Weer obstipatie, ik haat het!!!

8 maanden geleden

Ik ben nu 24 weken. Begin echt een flinke buik te krijgen en ben daarnaast ook nog eens klein. Voel me zo onaantrekkelijk, ik vind die zomer zwangerschapskleding echt verschrikkelijk.. Dan zeggen mensen zit je buik al in de weg, ja deze begint nu wel in de weg te zitten. Hun antwoord: wacht maar dit wordt nog veel erger. Joh, alsof ik dat zelf nog niet wist..😅

8 maanden geleden

Niet. Kunnen. Slapen! Ik word ‘s nachts wakker om te plassen en kom dan niet meer in slaap. Nu al 4e of 5e nacht op rij dat ik uit wanhoop maar al rond 04.00u naar beneden ga en daar maar ga chillen. Zucht! (Is dit een voorbode op de slapeloze nachten die gaan komen?! 🤣🥲)

8 maanden geleden

Reactie op Sasdea

Niet. Kunnen. Slapen! Ik word ‘s nachts wakker om te plassen en kom dan nie ...
🥴zo herkenbaar! (Toevallig afgelopen nacht wel weer geslapen tot 5.30, maar dat is ook niet genoeg voor mij 😅)

8 maanden geleden

Reactie op braam0

Elke ochtend weer ontzettend misselijk en overgeven. Hoest al 4+ weken de l ...
Heb je geen kinkhoest? Daar moet je mee oppassen hoor… op tijd rust nemen, anders blijft het maar hangen of kan zelfs in longontsteking oid eindigen…

8 maanden geleden

Reactie op nouwxie

Ik ben nu 24 weken. Begin echt een flinke buik te krijgen en ben daarnaast ...
Herkenbaar!! Ik trok laatst een jurk aan en ik voelde me helemaal uit proportie. Dikke buik vooruit en dikke billen die naar achteren steken. Ik vind mezelf nu erg onaantrekkelijk. Momenteel is mijn standaard go-to outfit een V-hals tshirt van de zeeman, de normale shirts voor dames zijn lang en heeel rekbaar. Super fijn. En een h&m zwangerschapsbroek, hiervan heb ik er een aantal aangeschaft via vinted. De vesten van mijn vriend zijn momenteel ook al geclaimd door mij. Ik kan gelukkig nog enkele hoodies aan vanmezelf. Maar ik hik echt op tegen de zomer. Ik heb wel wat jurkjes besteld maar ik weet niet of ik het wat ga vinden.

8 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Herkenbaar!! Ik trok laatst een jurk aan en ik voelde me helemaal uit propo ...
Herkenbaar! Ik draag nu veel strakke shirts op spijkerbroek met een blazer. De blazer slankt mn buik mooi af en dan zie je die rare achterkant niet vd zijkant 😅

8 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Herkenbaar! Ik draag nu veel strakke shirts op spijkerbroek met een blazer. ...
Dit is een pinterest foto maar ik leef dus nu echt in deze outfits, ook erg leuk voor werk 😊 Voor de zomer moet ik nog wat bedenken hahah!

8 maanden geleden

Ik ben al een maand bezig met voorbereidingen voor de surpriseparty van mijn man vandaag… maar even serieus, is het bij jullie ook van dat k*t weer na die heerlijke dagen? 😭 + mijn man moet vanmiddag weggelokt worden door vrienden maar dit gaat ook niet van zn leien dakje want mijn man kan soms gewoon moeilijk doen 🤯 Maarja hij mag de versiering en tent niet zien dus moet zonder hem versieren bij mijn ouders (daar is het feest) én de kids daar zonder hem brengen 🥲😅 Hopelijk komen we zonder gezeur bij het restaurant aan want vanaf dan hoef ik mij geen zorgen te maken dat de surpriseparty verpest wordt door het vroegtijdig ontdekken 😂

8 maanden geleden

Ruim 25 weken en sinds paar dagen zit buik echt in de weg en is m'n energie heel snel op. Alles gaat stuk moeizamer. Baal ervan dat dat nu al begint...😪

8 maanden geleden

De buurman die gisteren op de koffie komt en zegt, zo jou buik is gegroeid zitten er geen 2 in 🫠

8 maanden geleden

Reactie op MirMiems

Weer obstipatie, ik haat het!!!
Heel vervelend en kan je je ook heel beroerd door voelen.. je hebt qua voeding vast al vanalles geprobeerd? Dan zou ik bij de huisarts om macrogol vragen..

8 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Dit is een pinterest foto maar ik leef dus nu echt in deze outfits, ook erg ...
ALS het eens mooi weer wordt 🥴 Maar hier oid ook wel kleding gevonden waar ik me goed in voel… voor de zomer is dat nog even anders, vooral omdat mijn dijen, heupen en billen nogal mee-zwangeren 🥴 #cellulitetotmijnknieen #lieververbergen

8 maanden geleden

23 weken zwanger van een tweeling. Eerste 2 zwangerschapen echt fluitend door, maar nu voel ik me echt belabberd.. Voor de 2e keer in een maand snotverkouden, pijn in rug en ribben bij zitten (laaange dagen op kantoor zo...), ik snurk keihard dus slaap in de logeerkamer en ben zo snel moe! En al een grote 8-maanden zwanger-buik. Pfff en ik moet nog 3 maanden!

8 maanden geleden

Ik ga vaak met openbaar vervoer en het verbaast me dat mensen echt nooit hun stoel aanbieden als alle zitplekken bezet zijn, ook niet de mensen die op de “priority” stoel zitten. Terwijl met dit lekkere weer je héél goed kunt zien dat ik zwanger ben. Ik ben niet brutaal genoeg om mensen te vragen dus dan blijf ik staan. Maar het verbaast me wel. Durven jullie wel mensen aan te spreken? 🙈