2687 Reacties
7 maanden geleden
Dit topic heb ik even nodig. Ben absoluut geen klager maar pfffff. Ben bewust alleenstaande moeder. Mijn ouders en zus staan super dichtbij maar zijn ook nogal "hard". Niet zo aanstellen en doorgaan. Ik heb zwangerschapsdiabetes, verstoorde leverwaarden en hoge bloeddruk met verhoogde kans op zwangerschapsvergiftiging. Ben wekelijks in het ziekenhuis te vinden en baal op het moment gewoon even. Maar bij hun kan ik niet echt terecht. Pas zorgen maken als er echt iets aan de hand is zeggen ze dan, vast goed bedoeld maar heb ik nu even niks aan. Pff sorry stel mij vast aan maar fijn om het even kort van mij af te schrijven😅
7 maanden geleden
Reactie op MOMNITA
Ja echt he. Ik vind mezelf ook super lelijk momenteel! Denk je dat je gesto ...
Oh herken je gevoel zo. Niks kan het beter maken hè? 🙈
Ik wil wel graag gestopt blijven, maar vind het ook zoooooo lekker. Het helpt ook niet dat mijn man gewoon rookt. Ik ben nogal fan van een wijntje op z’n tijd met de vriendinnen en een sigaretje, dus dat wordt voor mij erg lastig.
Toen ik nog niet zwanger was rookte ik alleen als mijn zoontje in bed lag, dat ging me prima af, maar verheugde me er wel de hele dag op.
Jij? Denk je dat je gestopt blijft?
7 maanden geleden
Reactie op Jess1992
Ik heb afgelopen week al meerdere keren moet horen: ooh hij groeit wel lekk ...
Hier ook,… weet je zeker dat er geen 2 in zitten🙂↕️(was een man)
Heb toen gewoon gezegd , ben jou iniedergeval nog niet voorbij gegroeid
Toen was het klaar
7 maanden geleden
Reactie op Jess1992
😆😆😆 hahahaha ik ga stuk. Goeie comeback
Ja heb zoiets van, als je iets beledigends kan zeggen ben ik niet te beroerd om een steek terug te geven
En hoe lekker is het als je het altijd nog op de hormonen kunt schuiven 👸🏼
7 maanden geleden
Schuldig voelen tegenover mijn zoontje. Hele dagen ben ik moe, duizelig en heb ik geen zin om iets te ondernemen. We hebben afgelopen maandag wel iets leuks met hem gedaan dus ik vind het vandaag iets minder erg dat we een hang dagje hebben, maar ik wil mijn energie terug voor hem! Met heel veel moeite doe ik dingen in het huishouden, omdat het anders helemaal niet gebeurd. Tegelijkertijd vind ik het zwanger zijn ook weer heel mooi door de schopjes in mijn buik. Maar poeh wat vind ik deze zwangerschap zwaar. 🥺
7 maanden geleden
Zo blij zijn dat ik deze zwangerschap niet constant moe moe moe bent en nog prima hele dagen kon werken etc. Maar sinds paar dagen opeens heeeel weinig energie. Slaap ook onrustig, afgelopen nacht weer betere nacht en dan toch op werk halverwege de dag al energieloos zijn. En die buik zit ook al mega in de weg. En ben pas 28 weken..moet nog zo lang 😖😵💫
7 maanden geleden
Reactie op AM19912
1 woord, kuitkramp 🥲
Oooh hier ook in de ochtend uurtje of 5/6 vaak mijn hemel wat een pijn
7 maanden geleden
Het is nu 02.30 uur. Vandaag lig ik alweer sinds 01.00 wakker. Om 06.00 gaat de wekker om op te staan. Deze week heb ik totaal 7 uur slaap gehad in de nachten. Ik ben op en moet nog een werkdag van 10 uur maken in de kinderopvang naast het zorgen voor de oudste.
Jongens ik wil gewoon een nachtje slapen…
7 maanden geleden
Reactie op AM19912
1 woord, kuitkramp 🥲
Je vraagt geen advies maar toch: heb je magnesium al geprobeerd?