2687 Reacties

7 maanden geleden

Partners die gewoon niet snappen dat het belangrijk is om alles een beetje op tijd klaar te hebben en met nergens enige haast voelen. Man ik doe en regel alles en meneer denkt dat een babykamer verven of meubels aanschaffen met 40 weken ook nog wel kan.

7 maanden geleden

Mijn vrouwelijke boomer leidinggevende zonder kinderen die alleen maar blijft benadrukken hoeveel pijn de bevalling wel niet zal doen. Of uitspraken als: “oh je slaapt nu al slecht, wacht maar totdat de baby er is!” Sowieso irritant, maar al helemaal van een vrouw die niet weet waar ze het over heeft 🫠

7 maanden geleden

Ik irriteer me vreselijk aan eetgeluiden en geurtjes van mijn man en oudste zoon. Voel me soms zo giftig als een slang. Bied vaak mn excuses aan want ik ben echt een momzilla deze zwangerschap.🥲

7 maanden geleden

Al een week lang hoest ik de longen uit mijn lijf, dat in combinatie met een chronische borstontsteking zorgt ervoor dat ik alleen maar kan huilen zoveel borst/ribpijn…🥲

7 maanden geleden

Ik vind mn verloskundige niet leuk😂🙈 ze zegt niet die dingen die mij geruststellen, of ze heeft geen antwoord en ze maakt alles heel negatief terwijl ik juist positief wil blijven.

7 maanden geleden

Door mijn bekkenpijn moet ik keuzes maken wat ik doe op een dag. Huishouden of toch dat gezellige feestje. Wil beide. Door nesteldrang toch huishouden gedaan, resultaat… mijn man is nu op een feestje

7 maanden geleden

Reactie op welvis

Ik vind mn verloskundige niet leuk😂🙈 ze zegt niet die dingen die mij geru ...
Verander van vk meid doe jezelf dat plezier. Het is oke

7 maanden geleden

Per ongeluk twee dagen achter elkaar een avondje weg gepland. De vorige avond niet super comfy gezeten. Gevolg: harde buiken, slechte nacht en een dreumes die vandaag vermaakt moet worden terwijl de man werkt. Killing

7 maanden geleden

Reactie op welvis

Ik vind mn verloskundige niet leuk😂🙈 ze zegt niet die dingen die mij geru ...
Eens met Jess1992!! Echt, als je thuis bevalt of onder begeleiding van de verloskundige dan speelt ze echt een heel grote rol. Ik zou zeker wijzigen!

7 maanden geleden

Gatver, ben die misselijkheid en het zure opboeren zo zat in de avond.

7 maanden geleden

Voor de 4e keer plassen en het is maar 138 🙃😂😂

7 maanden geleden

Weekendje verhuizen achter de rug en de komende dagen spenderen aan settelen en uitpakken (geen idee waar ik het meeste ga laten) en dat terwijl ik vrijdag ook de intake met de kraamzorg heb in het nieuwe huis en het nu gewoon echt nog een chaos is 🥲 maaarrr het belangrijkste is natuurlijk ons eigen plekje❤️

7 maanden geleden

Vannacht er 4x uit om te plassen... nachtrust is al maanden ruk, zie het niet beter worden!

7 maanden geleden

Vriendlief een week weg op motorvakantie terwijl we net verhuisd zijn. Voel me ontzettend alleen in een groot huis, waarin alleen de woonkamer en slaapkamer echt leefbaar zijn. Krijg van al zn maten snapchats dat ze lekker aan de pilsemannetjes zitten. Hij heeft hierna nog een festival in juni en nog een keer 2 nachtjes weg naar Bruce Springsteen nog geen week later. Mijn "babymoon" is al geweest naar disney en toch voel ik me een beetje vergeten. Naar Bruce Springsteen kan ik mee, maar alleen als er een stoel aanwezig is op he terrein en die zijn er natuurlijk niet. Een rolstoel is ook te onhandig. Dit was mijn gespuw voor nu😅

7 maanden geleden

Vandaag weer iemand die zegt.. zwanger zijn is het mooiste wat er is of ik mis het zwanger zijn 🤔 Ik vind het echt niks.. super blij dat het voor de tweede keer gelukt is. Maar nu weer na 16 weken half invalide door bekkeninstabiliteit. Werk is zwaar en veel dingen mogen niet (werk op OK), eten mag veel niet (rauw/metalen in vis enz) en nu morgen 30 weken.. en heb steeds vaker enorme kramp in beide benen 's nachts en opeens maagzuur.. wie mis dat nou en wat is daar nou mooi aan 😪. Kan niet wacht tot de weeën beginnen.. zo, klaar met klagen

7 maanden geleden

Ik ga nog eens ff klagen, mn vriend zij net hij wilde me kietelen en deed dat dus ik zei doe niet heb veel last van spatader op mn schaamlip en snel met onverwachte bewegingen last van bekken zegt ie och wat heb jeh het zwaar, terwijl ik echt alles doe etc in huis , ja ben wel bijna 30 weken en bij een tweede met nog een peuter rondlopen is het allemaal wat zwaarder dus dit weekend mag ie lekker zn eigen werkwad maar is doen ben er wel ff klaar mee ikzei je houd het niet eens een dag vol zwanger zijn

7 maanden geleden

Reactie op LMR

Het is nu 02.30 uur. Vandaag lig ik alweer sinds 01.00 wakker. Om 06.00 gaa ...
Dit heb ik ook 2 weken gehad en naar aanleiding hiervan ziek gemeld op het werk. Zonder slaap houd je dit niet lang vol... sterkte! Hopelijk slaap je snel beter.

7 maanden geleden

Ik ben zo klaar met wakker liggen...

7 maanden geleden

Pfff ik ook.. heb de aankomende dagen kijkdagen in mn huis dus ik kan lekker moe bij mn schoonouders gaan zitten. 🥹

7 maanden geleden

Helemaal klaar met deze pijn, bekkeninstabiliteit en een slijmbeursontsteking in me heup.. 😵‍💫