2687 Reacties

7 maanden geleden

Spierpijn van de 22 weken prik 😓

7 maanden geleden

Zo ontzettend moe zijn. 😧

7 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Spierpijn van de 22 weken prik 😓
I knoooow! Al 5 dagen! Nog nooit zo erg gehad van een vaccinatie!

7 maanden geleden

Reactie op Piepelientje

I knoooow! Al 5 dagen! Nog nooit zo erg gehad van een vaccinatie!
Ah nee, ik had de hoop er morgen wel weer vanaf te zijn eigenlijk… Een voorraad luiers inslaan, het binnen krijgen en dan pas beseffen, waar ga ik dit eigenlijk laten? Daar had ik dan weer niet over na gedacht. 😅

7 maanden geleden

Reactie op hildewikkerink

Dit heb ik ook 2 weken gehad en naar aanleiding hiervan ziek gemeld op het ...
Ineens weer de ‘normale’ gebroken nachten. Die kunnen we handelen ☺️

7 maanden geleden

Midden in de nacht wakker worden van maagzuur en vervolgens 2 -3 uur wakker liggen🙄

7 maanden geleden

Vandaag ben ik echt appelig en ontzettend moe, mn bloeddruk was wat laag en denk dat die 22wkn prik van gister ook niet echt meehelpt. Eindstand is dus dat manlief in de slaapkamer schilderd(waterbasis) en ik er op bed bij lig.

7 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Vriendlief een week weg op motorvakantie terwijl we net verhuisd zijn. Voel ...
Is zelf een campingstoel meenemen een optie? https://www.action.com/nl-nl/p/2552207/froyak-opvouwbare-campingstoel/?utm_source=app&utm_medium=app&utm_campaign=product_shared

7 maanden geleden

Ik heb de laatste tijd echt buikpijn. Ook voelt mijn lichaam soms pijnlijk en beurs aan.. meer die daar last van hebben? 🥹

7 maanden geleden

Pff ineens iedere avond zo’n maagzuur.. wordt er gek van.. niks gaat vanzelf deze zwangerschap 😓

7 maanden geleden

Reactie op Dianne van Hoven

Pff ineens iedere avond zo’n maagzuur.. wordt er gek van.. niks gaat vanzel ...
Misschien vragen voor omeprazol?

7 maanden geleden

Gisteren van een klant van ons bedrijf de leuke opmerking gekregen dat ik 'zo zwaar' zou zijn. Ze dacht dat ik nog maar slechts enkele weken te gaan had qua zwangerschap. Fijn dat je dat zo zegt tegen iemand die je verder niet kent en die al erg onzeker is. 🙄 Volgens de vk heb ik juist helemaal niet zo'n grote buik (wel een lange, smalle baarmoeder waardoor ik anders draag). Heb zo'n hekel aan zulk soort opmerkingen. 😑

7 maanden geleden

Weer een hele avond harde buiken, ga zo maar naar bed hopen dat het afzakt. De baby is soms een beetje druk, dus vermoedelijk komt het daardoor. Ik hou de tijd er tussen in de gaten, als het zo over een uur nog is dan misschien even bellen denk ik

7 maanden geleden

Reactie op Eline-1993

Dit topic heb ik even nodig. Ben absoluut geen klager maar pfffff. Ben bewu ...
Ik heb ook wat complicaties (waaronder ook hoge bloeddruk), maar ik merk juist dat mijn omgeving/familie zich er juist óntzettend druk om maakt. Hier word ik dan weer onrustig van. Maar ik snap jou situatie ook zeker, dan voelt het net alsof ze je niet serieus nemen, terwijl je er veel voor moet ondergaan. Krijg je medicatie?

7 maanden geleden

Ik kan nog steeds heel boos worden van een uitspraak die een paar maanden geleden door “goede vrienden” naar mijn hoofd is geslingerd : je bent emotioneel niet capabel genoeg om jullie kind emotionele stabiliteit te geven’ Omdat ik een tijdje struggelde met angst en paniekaanvallen Terwijl we 4 jaar bezig zijn geweest om zwanger te mogen worden en ze dat weten Maar zelf hebben ze geen contact meer met hun kinderen Overigens heb ik de laatste maanden keihard gewerkt om mentaal sterker te worden met goed resultaat

7 maanden geleden

Reactie op TTCWarrior

Ik kan nog steeds heel boos worden van een uitspraak die een paar maanden g ...
Wauw dat is echt niet oke voor hun om te zeggen. Zo leer je gelijk wie wel of niet het beste met je voor hebben

7 maanden geleden

Reactie op Jess1992

Wauw dat is echt niet oke voor hun om te zeggen. Zo leer je gelijk wie wel ...
Ze zullen heel beledigd zijn als ze morgen onze zondag onze babyshower zien En hun niet uitgenodigd zijn😬😂

7 maanden geleden

Reactie op TTCWarrior

Ze zullen heel beledigd zijn als ze morgen onze zondag onze babyshower zien ...
Die zin ging niet helemaal lekker

7 maanden geleden

Meer dames die een paar dagen niet lekker waren van de 22wkn prik? Gister heb ik vrijwel niets gedaan omdat ik me niet lekker voelde, vanochtend vroeg wakker (05:30)en goed uit bed, maar daarna toch op de bank in slaap gevallen. Weer rustig aan gedaan en even gedoucht en op het gemak boodschap gedaan en eten voorbereid, daarna weer gecrasht op de bank en nu voel ik me weer niet zo goed 🥲.

7 maanden geleden

Mensen in de straat die in de tuin aan het werken zijn en daardoor continu de straat blokkeren waardoor ik er niet langs kan. Ik kan nu niet fietsen of lang lopen dus doe veel met de auto. Kijken ze de hele tijd op en om wie er nu weer aan komt waardoor ze moeten verplaatsen terwijl ze ook gewoon aan de zijkant kunnen gaan staan. GRRRRRR