2687 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op TTCWarrior

Ze zullen heel beledigd zijn als ze morgen onze zondag onze babyshower zien ...
Precies . Ze verdienen het niet om daar deel van uit te maken.

7 maanden geleden

In de zomer zwanger zijn is best chill. Totdat je buik zo groot is dat je je bikinilijn niet meer kunt zien 😅 Iemand gouden tip zodat ik redelijk ongeschonden in bikini kan? 🏖️

7 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

In de zomer zwanger zijn is best chill. Totdat je buik zo groot is dat je j ...
Ja, wat een struggle! Helaas denk ik dat dit de realiteit is 😅

7 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Vorige zwangerschap ben ik gaan waxen, maar vond dat best pijnlijk dus 1 keer gedaan.😅 daarna heeft mijn partner het maar bijgehouden, gewoon door te scheren.

7 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Misschien een spiegel op jou hoogte zetten dat je het wel kunt zien

7 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Misschien een spiegel op jou hoogte zetten dat je het wel kunt zien
Jaa goeie had ook een spiegel gepakt alleen ik scheer altijd onder de douche en ff niet bedacht dat de spiegel dan meteen beslaat hahah, de struggle

7 maanden geleden

Net weer gespuugd:(

7 maanden geleden

First World complaining en niet gedacht dat het mij zoveel zou doen omdat ik helemaal niet zo ijdel ben. Maar na lang en hard werken zijn de prachtige inbouwkasten in onze slaapkamer eindelijk af, dus ik nu al onze kleding er netjes in plaatsen (denk aan 3 dagen opvouwen maar goed voor de nesteldrang). Kom ik dus al mijn megaleuke kleding tegen die al lang in de koffers rondhangen. Ik pas alleen niets.... #voelmijeenolifant

7 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Jaa goeie had ook een spiegel gepakt alleen ik scheer altijd onder de douch ...
Probeer eens of het helpt als je even met een halve aardappel over de spiegel wrijft.

7 maanden geleden

Mijn "schoonfamilie! " ik ben al 10 jaar met mijn vriend. Ik was ongeveer 6 maanden zwanger en nog had geen 1 familielid van hun mijn telefoonnummer. En zelfs nadat ze mijn nummer hadden omdat ik die maar gegeven had heeft niemand van hun gebeld of geappt hoe het met mij gaat, maar ondertussen wel verwachten dat ze mee gaan naar echo's/babyshowers etc. Mijn schoonmoeder had al een hekel aan mij want ik "steel haar zoon door met hem een huis te kopen en een gezin te stichten" ook had ik zijn ouders gevraagd of zij geïnteresseerd waren voor een oppasdag in de week maar dat maandag en woensdag al geregeld waren. Toen flipte zijn moeder helemaal dat ik haar kleinkind bij haar weg hou omdat zij de maandag wilde oppassen en ik dit expres zo geregeld had. Echt bizar!!

7 maanden geleden

Reactie op Firstimemommy1999

Mijn "schoonfamilie! " ik ben al 10 jaar met mijn vriend. Ik was ongeveer 6 ...
Wat vervelend! Als ik het zo lees is een vaste oppasdag wellicht meer stressvol dan dat het oplevert. Maar kinderopvang is duur dus ik snap je helemaal!

6 maanden geleden

Ik word er een beetje heel moe van dat ik elke dag om 5 uur wakker ben. Met keelontsteking en verkouden. Ik wil gewoon slapen. Tot 7 uur of zo.

6 maanden geleden

Reactie op Essie1993

Ik word er een beetje heel moe van dat ik elke dag om 5 uur wakker ben. Met ...
Herkenbaar... Ik wilde hier nu ook even over komen klagen. En het frustreert me mateloos dat bij geen enkel drankje of pilletje bekend is of het mag met de zwangerschap dus alles zo ongeveer verboden is. Moet morgen gewoon weer lesgeven en mn keel is schuurpapier. Beterschap Essie!

6 maanden geleden

Reactie op Essie1993

Ik word er een beetje heel moe van dat ik elke dag om 5 uur wakker ben. Met ...
Precies hetzelfde hier! Elke dag precies om 05:30 wakker (heb ook keelontsteking). Volgens medimama mag trachitol wel dus mss ga ik dat ff halen.

6 maanden geleden

Ohh ik ben toch zoo moe al 2/3 nachten weinig tot niks geslapen. Zit er even doorheen. Als ik overdag probeer te slapen gaat die klein kermisvieren niet normaal. Dus heb ik nog geen rust… Pfff je hoor me niet snel klagen maar ben even zooo moe.

6 maanden geleden

Ineens echt heel veel aankomen, onwijze rugpijn en pijn in mijn zij. Ik weet niet meer hoe ik moet zitten of liggen. Daarnaast ben ik weer veel sneller moe en komt de misselijkheid gelijk weer opspelen. Vanmiddag 2 uur geslapen maar zou nu ook zo weer in slaap kunnen vallen….

6 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Ineens echt heel veel aankomen, onwijze rugpijn en pijn in mijn zij. Ik wee ...
Ja hier ook heel veel aangekomen(baal ik wel erg van) en super strakke buik dat het echt niet lekker voelt. Ughhh

6 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Ineens echt heel veel aankomen, onwijze rugpijn en pijn in mijn zij. Ik wee ...
Misschien toch even de vk bellen, het kan zijn dat je veel vocht vast houd en erge rugpijn kan duiden op andere dingen. Ik zeg altijd rather safe then sorry!😘

6 maanden geleden

Nu bijna 32 weken zwanger, en ik kan al dagenlang niet goed slapen, omdat ik me vanbinnen erg onrustig en down begin te voelen😢. Iedere dag huil ik, en heb ik meer last van buikpijn. Frustraties die ik eerder had, komen nu naar boven en het lukt me niet om ze uit mijn hoofd te zetten. Zit er heel erg mee dat mijn moeder geen moeite wilt doen om mij en mijn vriend te helpen (schoonfamilie helpt gelukkig wel), en ze liever haar tijd besteedt aan haar nieuwe vriend. Ook heb ik een moeilijke tijd achter de rug, en het enige wat ze erop kan zeggen, is dat ik niet capabel genoeg ben om een kind op te voeden, en het aan mij ligt dat het contact moeizaam verloopt. En dat terwijl zij zich al jaren heeft gedragen als een heks, wat haar kinderen en ex-man mentaal kapot heeft gemaakt. De narcist in haar kan dat niet inzien, en ondanks alles wat ze heeft gedaan, lijkt ze haar nieuwe leventje helemaal voor elkaar te hebben, wat ik super oneerlijk vind. Nog steeds probeert ze mij en ook mijn vriend zwart te maken bij andere familie; die haar zelfs lijken te geloven. Want daarbij kan ze ook heel goed het slachtoffer spelen. Vind het alsnog lastig dat mijn eigen moeder niet op een normale manier betrokken bij ons wilt zijn, en ik deze zwangerschap niet met haar kan doormaken. Dit alles maakt me soms zo boos en onzeker😅, en dan blijft het als een filmpje in mijn hoofd afspelen. Sorry, moest dit even van me afschrijven🥹

6 maanden geleden

Pfff sinds kort verhuisd naar 4 hoog zonder lift en ik word niet goed van de bezorging hier! 😤 Ik zie dhl aankomen rijden dus ik blijf gewoon uit het raam kijken, blijft de man in de bus zitten en vervolgens krijg ik een melding dat ik niet thuis ben en meneer rijd weer weg echt wtf?? En als postnl bezorgt pleuren ze alles maar op begane verdieping zodat je het zelf kan halen, echt fijn met grote dozen vol billendoekjes terwijl je 30+ weken zwanger bent al die trappen op 🥲 Dit moest er echt ff uit haha