2687 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op 🩵Twinmom🩵
Pfff sinds kort verhuisd naar 4 hoog zonder lift en ik word niet goed van d ...
Nou echt hè!!! Wij hebben de laatste tijd precies hetzelfde, krijgen super vaak niet-thuis briefjes door de deur terwijl we gewoon thuis waren, en de bel doet het gewoon…. Heel frustrerend! Kun je weer een dag langer wachten
Vooral bij DHL hebben wij dat ook idd
6 maanden geleden
Vannacht was echt werkelijk weer fantastisch!
Niet kunnen slapen, pijnlijke heupen van het liggen, rusteloze benen.. geëindigd op de bank, super geïrriteerd in mn velletje en de intense need om te slapen. Gelukkig heb ik nog 2uurtjes kunnen pakken. Hopen op een betere nacht vanacht
6 maanden geleden
Vanochtend een ontbijtje besteld bij La Place. Duur, maar ik wilde mijn vriend en mezelf een beetje verwennen. Maar de helft ontbrak: geen eieren en geen croissants. Ik heb ze gebeld en kreeg als oplossing of ik zelf langs wilde komen of extra bezorgingskosten wilde betalen. Lekker makkelijk, van hun probleem het mijne maken! Ook al heb inmiddels een klacht ingediend, ben ik niet te genieten. Ik ben goed pissig 🤨 had me er zo op verheugd 😮💨
6 maanden geleden
Reactie op Firstimemommy1999
Mijn "schoonfamilie! " ik ben al 10 jaar met mijn vriend. Ik was ongeveer 6 ...
Hoe reageert je partner hier op? De mijne zou zo'n gedrag niet pikken van zijn familie. Schoon-stiefmoeder had hem gezegd: meen jij nu dat je nog een kind maakt met haar? Hij heeft haar toch zeer duidelijk gemaakt waar het op staat. Plus zij moeten al zeker niet in het ziekenhuis op bezoek kopen 😉.
6 maanden geleden
Even klagen hoor. Dit is onze eigen fout, maar maakt het niet minder stom. We hebben enkele weken geleden een lijst met optionele babynamen opgesteld. Mijn schoonmoeder wilde die zien dus die hebben we toen laten zien. Nou die is iedere naam afgegaan en heel duidelijk haar voorkeuren en afkeuren doorgegeven. Sowieso is dit al stom, omdat wij iedere naam op die lijst mooi vonden. Nu hebben we een naam besloten en willen we die eigenlijk nog niet delen. Nu vraagt ze er telkens naar en zegt ze, zolang het maar niet die ene naam is. En het is dus precies die naam 🫠
6 maanden geleden
Reactie op Supercheesy
Even klagen hoor. Dit is onze eigen fout, maar maakt het niet minder stom. ...
Aii snap je frustratie maar eerlijk, ik snap je schoonmoeder niet. Waarom namen die jullie mooi vinden (anders had je ze niet op de optie lijst toch?) afkraken? Zou proberen het los te laten. Klinkt als een probleem wat bij haar ligt 😊 En: ze went er maar aan! Ik dacht ook eerst bij mn nichtje: wat een gekke naam, die zou ik noooit kiezen. Nu vind ik m superleuk en past helemaal bij haar 🥰
6 maanden geleden
Reactie op C-24Baby
Aii snap je frustratie maar eerlijk, ik snap je schoonmoeder niet. Waarom n ...
Bedankt! Ja haar reactie is flauw, dus ik ga mijn best doen om het maar te negeren. Weet nu wel dat als er ooit een 2e komt dat ik helemaal niks meer deel 😂
6 maanden geleden
Wij hebben 2 namen hoog staan, Wesley en Casper. We weten alleen nog niet welke naam we willen voor onze kleine man. Tijdens mijn babyshower heeft mijn schoonmoeder de eerste naam geraden (doormiddel van zn kaartje in te vullen) en vandaag zei mijn vader tijdens ons bezoekje voor vaderdag: "Casper zou ook wel een leuke naam zijn"
Geen van beide ooit iets van een lijstje laten zien of ideeen gegeven van wat voor naam we zouden willen. Nu komen mijn vriend en ik er nog slechter uit welke naam we het leukst vinden. Ik zit nu zelfs naar nieuwe namen te kijken maar niks staat ons aan.
6 maanden geleden
Reactie op lilliemarie
Wij hebben 2 namen hoog staan, Wesley en Casper. We weten alleen nog niet w ...
Is het een idee om beide namen te geven waarvan 1 de roepnaam word
Dan moeten jullie er alleen nog uit zien te komen welke de roepnaam word
6 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Mijn buik lijkt wel alsof die op springen staat… en ik moet nog minimaal 10 ...
Oeff zo voelt die van mij af en toe ook!! De verloskundige zei dat je dan echt even moet gaan zitten en rust moet pakken of moet douchen, dan wordt hij op zn tijd weer wat zachter.
6 maanden geleden
Reactie op TTCWarrior
Is het een idee om beide namen te geven waarvan 1 de roepnaam word
Dan moet ...
Daar hebben wij ook nog aan gedacht maar dat vonden we beide eigenlijk niks. Mijn vriend is ook niet super erg bezig met het zoeken van namen en laat mij dat vooral doen, hij zegt ja of nee op wat hij wel of niet leuk vind 🥲😂
6 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Ja net gedoucht hahaha lig gewoon op de bank. Die kleine was salto’s aan he ...
Haha herkenbaar 😂
6 maanden geleden
Werkgever deze week: ha dikke.
Manlief deze week: ga eens aan de kant dikke.
Schoonvader vandaag: nou daar moet wel een flinke baby in zitten.
Bedankt allemaal. 😢