2687 Reacties
één jaar geleden
Ik heb zo iets vervelends meegemaakt met collegas er was op het werk 1 collega en die wist dat we terug plaatsen hadden daarna had ik vakantie en wist ze dus niet of het was gelukt ja of nee dus toen ik op het werk kwam gaf ik mn telefoon met daarop de foto van de positieve test en was ze zo blij dat ze heel hard riep ahh je bent zwanger en nu weet dus de helft van mn collegas het waar ik dus niet zo blij mee ben
één jaar geleden
Aannames. Ik had mij ingeschreven bij de VK. Netjes een formulier ingevuld. Werd gevraagd naar mijn meisjes naam alleen. Vervolgens staat mijn man's naam als mijn naam op mijn papieren.
Wat dubbel fout it. Mijn man heeft mijn naam er bij genomen. Dus het is "mijn naam" - "zijn naam"
En ze hadden "zijn naam" - "mijn naam" op ons papieren gezet. Terwijl we het bij hem ook echt correct hadden ingevuld. Hopeloos ouderwets. Onze kleine krijgt mijn achternaam. Dat is iets dat we al besproken hebben voor we ook maar besloten hadden te trouwen. Kunnen we even naar de 21ste eeuw komen?
één jaar geleden
De laatste paar weken zoveel moeite om iets uit mijn handen te krijgen. Een to-do-list met 15 taken, maar heb nog maar 1 taak uitgevoerd. Kan me niet verzetten iets te doen. Stel alles uit. Wanneer heb ik meer energie en maak ik mijn taken af. 😅
één jaar geleden
De geur van sigaretten/sigaren en dan VOORAL uit iemand zn mond... Ik word er echt onpasselijk van, en sorry not sorry dat zeg ik dan ook vriendelijk tegen de persoon 😬
één jaar geleden
Reactie op Rochelle1995
De geur van sigaretten/sigaren en dan VOORAL uit iemand zn mond... Ik word ...
Hierover had ik net een discussie met mn vriend. Hij rookt alleen op zn werk. Komt net thuis ik word helemaal naar omdat hij stinkt naar een overvolle asbak. Word hij vervolgens geïrriteerd op mij omdat ik er iets van zeg en zegt ja ik kan er niets aan doen dat je van alles misselijk word😵💫🫠
één jaar geleden
Reactie op MamaI2020💙
De laatste paar weken zoveel moeite om iets uit mijn handen te krijgen. Een ...
Herkenbaar! Vooral met huishoudelijke dingetjes.
één jaar geleden
Ohhh ik kan ook zo alle kanten opschieten. Dan ben ik ergens heel verdrietig over met mn werk-wat ook echt niet nodig is&ik normaal niet zou hebben- en dan wil mn vriend het oplossen in plaats van dat ie gewoon wat ruimte geeft voor mn emotie. Nou echt totaal geen behoefte aan een oplossing voor een probleem wat eigenlijk niet bestaat… en dan kan ik echt z’n ademhaling al zo irritant vinden. 🥹 arme man, maar echt laat me met rust.
één jaar geleden
Net bijna in slaap gevallen op het toilet op werk. Ben zo moe. Word ook elke dag wakker om 5:30 wat echt niet werkt. (Yep sinds week 4 al)
één jaar geleden
Ik had net wat donkerbruine afscheiding bij het plassen. Wel licht, maar pfff wat zit ik in de stress. Bij mijn vorige zwangerschap van mijn zoontje ken ik dit niet. De boodschappen moeten nu nog worden uitgepakt, maar het liefst kruip ik m’n bed in. Ik durf niet meer naar de wc te gaan. 😞
één jaar geleden
Reactie op MamaI2020💙
Ik had net wat donkerbruine afscheiding bij het plassen. Wel licht, maar pf ...
Ahw ik snap je angst!🥺 misschien stelt het je iets gerust, ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap gehad en die is verder goed verlopen. Nu heb ik het ook gehad 2 weken lang, echo gehad en alles was goed! Bruin betekend oud bloed dus dat is vgm in de meeste gevallen niets ergs. 🍀
Als je echt twijfelt oid zou ik zeker de vk bellen, daar zijn ze ook voor. ☺️
één jaar geleden
Reactie op ChristelvAc
Ahw ik snap je angst!🥺 misschien stelt het je iets gerust, ik heb dit bij ...
Lief van je, dankjewel. Fijn je verhaal te horen (voor jou natuurlijk toen ook vervelend) en belangrijkste dat alles goed was! ❤️ Mocht ik het morgen nog steeds hebben, wil ik inderdaad even bellen. Toch voor de geruststelling.
één jaar geleden
Reactie op PaulaB
Alles stinkt… m’n shampoo, dagcrème, deo, ik word misselijk van mezelf. Vra ...
Dit heb ik ook. Ik kom thuis in ons huis en moet bijna kotsen... 😅
één jaar geleden
Reactie op Finny-Leen
Aannames. Ik had mij ingeschreven bij de VK. Netjes een formulier ingevuld. ...
Dit is zo herkenbaar. Niet per se in de zwangerschap. Maar ik heb mijn naam - zijn naam. Hoe raar daar vaak op gereageerd wordt. Ik draag gewoon graag mijn eigen naam. Maar vind het wel fijn om zijn naam erachter te plakken.
één jaar geleden
Reactie op PaulaB
Alles stinkt… m’n shampoo, dagcrème, deo, ik word misselijk van mezelf. Vra ...
Mijn dagcrème ook 🤢 zelfs laten ruiken aan mijn man. Kan toch niet over datum zijn maar toch een check 🤣
één jaar geleden
Reactie op Mamaavandrie
Dit is zo herkenbaar. Niet per se in de zwangerschap. Maar ik heb mijn naam ...
Mijn man krijgt ook vaak rare reacties als mensen vragen waar de naam vandaan komt (mijn naam is niet Nederlands)
Vind namen combineren ook wel mooi. Mijn man heeft alleen een verschrikkelijke achternaam waar die veel mee gepest is daarom dat de kids het ook niet krijgen.